Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu frana

    Salutare tuturor.Am un 250 D din 1988 care imi da mari batai de cap.In urma unei probleme tehnice la un etrier spate,am ajuns sa dau jos pompa de frana si nu mai reusesc sa-i dau de cap.Efectiv, nu mai reusesc sa amorsez pompa de frana.De fapt ,cum se manifesta fenomenul.Cu rezervorul de lichid plin,calc frana si nu se amorseaza decat jumatate,adica iese lichid sub presiune numai pe teava care actioneaza rotile din fata.Pe teava incercuita din fotografie nu iese decat aer,dar si acela abia se simte.Cum sa fac sa amorsez si acolo?Problema este ca si cu alta pompa de frana,pe care am montat-o in locul acesteia,am intampinat aceeasi problema.Degeaba am incercat sa aerisesc direct pe la roti,nu vine decat aer.Daca am aer si in modulul ABS,pe acela cum il aerisesc?
    Attached Files

  • #2
    Pompa de frana a fost desfacuta? Daca ai desfacut pompa ai montat aceleasi garnituri? Este posibil ori sa nu fi montat bine garniturile pe pistonasul din pompa ,ori sa nu etanseze bine garniturile. Deasemenea in capatul cilindrului mai este o supapa care daca nu este montata bine nu permite lichidului sa intre si pe cel de-al doilea circuit respectiv circuitul din spate. Garniturile au un sens de montaj!! De amorsat pompa se amorseaza inainte sa o montezi pe masina respectiv torni lichid de frana in vas si cu o surubelnita impingi pistonul . O sa iasa lichid prima data pe primul circuit si dupa ce a iesit lichid acoperi cu degetele cele doua iesiri ramanand deschisa doar cea pentru al doi-lea circuit . Mai impingi pistonasul de 2-3 ori si trebuie sa iasa lichid si pe acolo cu conditia ca supapa si garniturile sa fie montate corect. Bafta multa!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfaturi,tin sa precizez ca pompa cealalta nu a fost desfacuta bucati,dar a prezentat aceeasi problema.Adica nu se amorseaza la iesirea respectiva.Este ca si cum pistonasele din interior nu fac o cursa completa.Cand imping pistonul principal pana in capat,am presiune pe acea iesire la pompa demontata.Ma intreb daca nu cumva fostul proprietar care a schimbat placutele de frana sa fi modificat cumva cursa tijei de la pedala de frana.Oare pot sa reglez cursa tijei de la pedala in asa fel incat aceasta sa impinga ceva mai mult?

      Comment


      • #4
        Salut , din pacate acceasi problema am avuto si eu ,precis am desfacut pe spate etrierul si dupa montare nu mai puteam sa amortizez pompa . Am desfacut pompa de frana , am aerisit ABS-sul si nimic nu reusam sa amortizez pompa . Intr-un final am montat tot inapoi , si am desfacut iar pe spate etrierul punandu-i garniturile alea 2 mici (cam cat filtru de tigara) rotunde noi , si am aerisit-o. Garniturile vechi erau foarte putin ciupite si cand faceam pedala scotea aerul afara dar cand dadeai arumul la pedala lua inapoi aer pe instalatie . Mentionez ca pe tot timpul defectiuni aveam becul de frana aprins in bord . 250 TD 1991

        Comment


        • #5
          Cred ca pot sa iti fiu de folos si spune-ne si noua de la ce era . Spor la treaba si costuri scazute , garniturile m au costat 8€ .

          Comment


          • #6
            Originally posted by papamosu View Post
            Multumesc pentru sfaturi,tin sa precizez ca pompa cealalta nu a fost desfacuta bucati,dar a prezentat aceeasi problema.Adica nu se amorseaza la iesirea respectiva.Este ca si cum pistonasele din interior nu fac o cursa completa.Cand imping pistonul principal pana in capat,am presiune pe acea iesire la pompa demontata.Ma intreb daca nu cumva fostul proprietar care a schimbat placutele de frana sa fi modificat cumva cursa tijei de la pedala de frana.Oare pot sa reglez cursa tijei de la pedala in asa fel incat aceasta sa impinga ceva mai mult?
            Putin probabil sa fi modificat cineva cursa la pedala de frana.De verificat o poti verifica astfel : dai pompa de frana jos de pe masina , pornesti motorul sa ai vacuum in servo si cineva apasa pedala si vezi ce cursa are .

            Comment


            • #7
              Multumesc danioan75.Se pare ca metoda indicata de tine pentru amorsarea pompei a functionat.Acum am frana pe fata , ingheata rotile.Precizez ca ABS-ul nu mi-a functionat nici inainte.Dar pe spate , chiar daca roata suspendata nu o pot invarti cu parghia cand este frana calcata , in mers nu se franeaza.Mai am de aerisit ABS-ul , am unele dubii in legatura cu acesta.La una din franarile de proba , chiar a intrat in functiune , mare mirare.Oare una din cauzele nefunctionarii sa fie aerisirea deficitara?Voi reveni cu amanunte.

              Comment


              • #8
                Originally posted by papamosu View Post
                Multumesc danioan75.Se pare ca metoda indicata de tine pentru amorsarea pompei a functionat.Acum am frana pe fata , ingheata rotile.Precizez ca ABS-ul nu mi-a functionat nici inainte.Dar pe spate , chiar daca roata suspendata nu o pot invarti cu parghia cand este frana calcata , in mers nu se franeaza.Mai am de aerisit ABS-ul , am unele dubii in legatura cu acesta.La una din franarile de proba , chiar a intrat in functiune , mare mirare.Oare una din cauzele nefunctionarii sa fie aerisirea deficitara?Voi reveni cu amanunte.
                ABS-ul nu a functinat din cu totul alte cauze(senzori defecti , cabluri intrerupte , sigurante arse etc) . Daca tot nu franeaza mai aeriseste . Cand o aerisesti incepi intotdeauna cu rotile de pe spate si apoi fata. Circuitul de pe spate e mai lung si este posibil sa mai aer pe conducta. Bafta multa !

                Comment


                • #9
                  Fratilor,ma da in cap masina asta.O intrebare pentru cei care au mai avut de-a face cu franele la acest model : are w124 repartitor de greutate?Acela are legatura doar cu frana de serviciu?Nu stiu ce sa mai cred.Am aerisit circuitul asta la greu si tot aceeasi poveste.Nu am frana pe spate.Maine imi iau garnituri noi pentru etrierii spate,le voi schimba si pe acelea.Stie cineva ce model sunt acestea?De 35 mm sau 38 mm?Mentionez inca o data ca masina este 250D ,90 CP ,1988.Si sa stiti ca am incercat sa iau discurile de frana de la un 200E benzinar,dar acestea erau mai mari in diametru,ca si placutele de frana.Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Frane

                    Salut

                    Parerea mea este ca daca in mers ai frana cum trebuie pe fata si nu ti se blocheaza spatele e ceva normal si asta pentru ca ai repartitor,spatele iti va frana o data cu fata numai atunci cand vei avea trei persoane pe bancheta din spate,altfel nu.....Sa o luam babeste de ce au masinile(TOATE) discurile de frana si placutele de frana mai mari pe fata?pentru ca fata franeaza prima,blocheaza prima si este cea mai eficienta.

                    Daca ar bloca spatele,masina ar derapa....Acum daca tu ai ridicat masina pe elevator,ai facut pedala de frana si ti se blocheaza si spatele e ok,ai aer doar in momentul in care cu frana calcata poti invarti roata...asta pentru ca in instalatia de franare aerul datorita presiunii exercitate se comprima si pierzi capac de franare.Sper ca ti-am putut fi de folos,si pentru ABS cum au zis si colegii senzori defecti,cabluri intrerupte,siguranta de deasupra releului din spatele bateriei....si in cazul tau cred ca ai cablurile intrerupte atata timp cd ai uneori ABS

                    Imi cer scuze pentru postul lung sper ca am putut ajuta

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru sfaturi ,Sorin ,dar nu stii cumva cum arata repartitorul acela?Eu m-am uitat pe dedesubt dar nu am vazut decat T-eul acela de bifurcatie.Unde este localizat si daca se mai poate regla ceva la el.Cat despre ABS ,cu acela voi avea eu socoteala mai tarziu.

                      Comment


                      • #12
                        Frane

                        Dupa ce am discutat cu un coleg dupa forum,si dupa ce am inspectat ceva documentatie,am aflat ca la W124 repartitia se face direct din pompa,cu ajutorul unei sau unor supape.De aceea se si amorseaza separat circuitele intre ele

                        Comment


                        • #13
                          Mersi Sorin , il cautam ca nebunul si nu stiam ce si cum arata.Acum astept sa imi vina garniturile de etrier pe care le-am comandat.Si ca sa mai afle si alti colegi amanunte ,,picante" ,va spun ca am comandat garnituri de etrier dar am ramas putin socat cand am aflat ca de fapt sunt de 2 feluri : de 35 mm pentru discurile ATE si de 38 mm pentru cele ATE-GIRLING.Si rascolind putin pe net am gasit ca acest model a avut 2 versiuni : una din 1985 pana in 1989 si din 1989 pana in 1993.De altfel ,banuiesc cum ca cele turbo ,avand putere mai mare au fost echipate cu discuri si etriere mai mari.Oricum ,eu am incercat azi pe cele de 38 mm si nu s-au potrivit ,maine le aduc pe cele de 35 mm.Cu siguranta ca atunci cand am desfacut etrierul cu pricina ,garniturile de cauciuc de la imbinare (cele 2 mititele) au suferit modificari plastice.Din cauza uzurii chimice si a compresarii ,nemaifiind elastice ,nu mai etanseaza .Revin cu detalii.

                          Comment


                          • #14
                            Salut , vezi ca tot la garniturile alea doua mici care t-am zis eu ai ajuns , mentionez ca eu cand l-am cumparat nu mi-a zis ca sunt de mai multe modele eu am patit la fel ca tine . Spor la treaba si costuri mici . MB 250 TD 1991

                            Comment


                            • #15
                              Am reusit . Am schimbat garniturile la ambii etrieri spate si am frana .Cu un observator la proba de sosea,se vede ca rotile fata ingheata si urmeaza cele de pe spate la 2 metri dupa cele din fata .Cine incearca si carpeste,ca mine pateste .Deci ,regula de aur este schimbarea garniturilor deoarece in timp, acestea,sub actiunea chimica a lichidului de frana si presiunea de strangere devin plastic efectiv.In plus garniturile mici de la imbinarea etrierului se taseaza in timp si nu mai etanseaza.Deci ,pentru ,,nevoiasii" cu diesel 250 din 1988,garniturile potrivite sunt cele de 35 de mm.Cod 41125 .Alin ,da si tu un cod si o dimensiune ,tu ai turbo pe a ta ,deci putere mai mare.Sunt cele de 38 mm bune pentru 250 turbodiesel?Sa nu mai caute si altii pe bajbaite ce dimensiuni sunt bune la masina lor. Bafta tuturor si drumuri lungi fara incidente.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF