Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie automata W124,250 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata W124,250 D

    Am un W124 din 88, 250 D, cutie hidramata . Este normal sa aiba 3 viteze cutia ? La drum lung nu depasesc 100 km/h. Am incercat sa merg cu ea la viteze mai mari (140km/h) dar se aude motorul turat cam tare. Nu pot sa imi dau seama ce turatie are pentru ca nu imi functioneaza turometrul.
    Ford- 1937 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
    W126 - '87, 500SEL
    W126 - '88, 300SEL
    Simson 425 s - '57

  • #2
    Cutia automata de w124 250 D din 1988 are doar 4 viteze.
    Nici nu exista cutie cu 3 viteze care sa se potriveasca pe w124.

    Daca nu schimba in a 4-a , inseamna ca-i defecta.
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Si nu uita, cutia automata pleaca cu a doua viteza de pe loc, poate asta te-a indus in eroare, doar daca pleci cu KickD o sa bange prima viteza...

      Comment


      • #4
        Eu am w126 cu motor 250D cutie automata si am mers si cu 170. Vezi sa nu ai grupul schimbat sau ceva de nu iei viteza. E normal sa fie turata...la mine la 170 am mers doar 7-8 km maxim ca se auzea de ziceai ca isi da duhu.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Colegu ,,radu16b,, cum sa plece de pe loc automata cu a 2 a, doar daca comuti tu levierul pe 2, dar daca dai pe ,,D,, pleaca de la 1,2,3,4.Problema este ca unii cind ii da pe drive uita sa o considere 1, de aceea zic ca au 3 dar ei numara doar cele care se schimba fara a numara initiala,adica,,1,, cind dai ,,D,,iar treaba cu kick-down este valabila ca trece in treapta inferioara dar in mers,ca daca tu pleci de pe loc cu levieru in ,,D,, in care treapta trece in -1 !!!

          Comment


          • #6
            Eu zic sa mergi cu ea sa zic la 100km/h si dai din D in 3 si daca face frana de motor inseamna ca era intr-a patra daca nu era in a treia

            Comment


            • #7
              Buna seara, haide-ti sa ne lamurim un pic in privinta cutiei de viteze automate 722.4.
              Este o cutie comandata hidraulic, schimbarile se fac in functie de viteza cu care se deplaseaza masina.
              In cazul in care cutia nu mai schimba, cauzele sunt multiple ; cablul de kick-down nu este reglat corespunzator,instalatia de vacuum are ceva probleme ,nivelul de ulei nu este corect,governorul blocat (o valva in interiorul cutiei), blocul hidraulic(valve body) in sensul ca o valva sau mai multe nu lucreza bine ,sau mai rau sunt probleme in interiorul cutiei.
              Pentru a verifica daca cutia schimba toate vitezele, este relativ simplu ;se pune maneta in 1 manual si se pleaca de pe loc ,accelerezi pedala la jumatate dupa care schimbi maneta in 2 si tot asa pina la a-4-a, dupa ce schimba treapta a-4-a va trebui sa mai schimbe o treapta de viteza adica LOCKUP-UL(PRIZA DIRECTA)asemanatoare cutiei manuale.
              Toate cutiile automate pleaca de pe loc in treapta 1 (exceptie celelor de ultima generatie electronice),
              Toate cutiile automate au lockup chiar si cele cu 3 viteze.
              In cazul cutiei 722.4 lockup-ul este comandat hidraulic de o valva din blocul hidraulic.
              Procedura de reglaj a acestei cutii este destul de anevoioasa pentru ca avem o comanda vacumatica care regleaza presiunea de lucru (pentru efectuare schimbarilor in sus 1-2;2-3;3-4;lockup)si cablul de kickdown care ajuta la schimbarea treptelor catre in sus dar si catre in jos 4-3 ;4-2 ;3-2;3-1;2-1.
              Unele dintre problemele acestor cutii sunt; modulatorul vacumatic care se sparge membrana din interior si dispare uleiul din cutie dar apare si acel soc la cuplarea in D sau R .
              Cablul de kickdown care are si el o comanda vacumatica si care majoritatea il neglijeaza ,nestiind cum se regleaza si de aici probleme la schimbarile treptelor la cald sau rece.
              Unii se pling de faptul ca la schimbarea1-2 ;2-3;3-4 apare acea pauza (patinare cum spun altii)cu toate ca schimba uleiul si filtru problema persista si va persita deoarece problema este din interiorul cutiei (uzuri ale garniturilor si pieselor in miscare)
              Sunt niste cutii destul de fiabile ,dar au si ele destui ani de functionare ceea ce le face destul de greu de reparat (uzura avansata a pieselor din interior ,blocul hidraulic si piesele in miscare).
              Nu este intodeauna o rezolvare schimbarea cutiei sau a uleiului, poti cumpara o cutie cu uzura mai mare decit cea pe care o ai tu .
              Schimbul de ulei se face undeva pe la 20000-25000km sau mai devreme daca masina este taxi ,salvare sau politie ,deoarece uleiul care se foloseste si modul ei constructiv din interior impun acest lucru .
              Nu faceti gresala de a baga toate cutiile in aceeasi oala , fiecare model de cutie are particularitatile ei.
              Sper sa intelegeti cite ceva din ce am scris si sa vedeti cu alti ochi cutiile automate , din punctul meu de vedere sunt deosebite .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Johnel la w126-le meu am modul E si S (economic si sport). Daca dau pe economic pleaca cu 2 - a de pe loc ..daca dau S ..pleaca cu 1 si te arunca in portbagaj.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Diferenta dintre economic si sport este ca ;pe S cind actionezi acel buton ,nu face altceva decit sa actionezi un vacuum de pe cablul de kickdown, ceea ce face ca , cutia sa schimbe un pic mai sus in turatie , de aceea ai impresia ca ea pleaca mai bine,
                  In cazul cutiilor automate nu este ca a celor manuale, sa poti tu baga in viteza a-2a si sa pleci de loc .
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by automaticul View Post
                    Buna seara, haide-ti sa ne lamurim un pic in privinta cutiei de viteze automate 722.4.
                    Este o cutie comandata hidraulic, schimbarile se fac in functie de viteza cu care se deplaseaza masina.
                    In cazul in care cutia nu mai schimba, cauzele sunt multiple ; cablul de kick-down nu este reglat corespunzator,instalatia de vacuum are ceva probleme ,nivelul de ulei nu este corect,governorul blocat (o valva in interiorul cutiei), blocul hidraulic(valve body) in sensul ca o valva sau mai multe nu lucreza bine ,sau mai rau sunt probleme in interiorul cutiei.
                    Pentru a verifica daca cutia schimba toate vitezele, este relativ simplu ;se pune maneta in 1 manual si se pleaca de pe loc ,accelerezi pedala la jumatate dupa care schimbi maneta in 2 si tot asa pina la a-4-a, dupa ce schimba treapta a-4-a va trebui sa mai schimbe o treapta de viteza adica LOCKUP-UL(PRIZA DIRECTA)asemanatoare cutiei manuale.
                    Toate cutiile automate pleaca de pe loc in treapta 1 (exceptie celelor de ultima generatie electronice),
                    Toate cutiile automate au lockup chiar si cele cu 3 viteze.
                    In cazul cutiei 722.4 lockup-ul este comandat hidraulic de o valva din blocul hidraulic.
                    Procedura de reglaj a acestei cutii este destul de anevoioasa pentru ca avem o comanda vacumatica care regleaza presiunea de lucru (pentru efectuare schimbarilor in sus 1-2;2-3;3-4;lockup)si cablul de kickdown care ajuta la schimbarea treptelor catre in sus dar si catre in jos 4-3 ;4-2 ;3-2;3-1;2-1.
                    Unele dintre problemele acestor cutii sunt; modulatorul vacumatic care se sparge membrana din interior si dispare uleiul din cutie dar apare si acel soc la cuplarea in D sau R .
                    Cablul de kickdown care are si el o comanda vacumatica si care majoritatea il neglijeaza ,nestiind cum se regleaza si de aici probleme la schimbarile treptelor la cald sau rece.
                    Unii se pling de faptul ca la schimbarea1-2 ;2-3;3-4 apare acea pauza (patinare cum spun altii)cu toate ca schimba uleiul si filtru problema persista si va persita deoarece problema este din interiorul cutiei (uzuri ale garniturilor si pieselor in miscare)
                    Sunt niste cutii destul de fiabile ,dar au si ele destui ani de functionare ceea ce le face destul de greu de reparat (uzura avansata a pieselor din interior ,blocul hidraulic si piesele in miscare).
                    Nu este intodeauna o rezolvare schimbarea cutiei sau a uleiului, poti cumpara o cutie cu uzura mai mare decit cea pe care o ai tu .
                    Schimbul de ulei se face undeva pe la 20000-25000km sau mai devreme daca masina este taxi ,salvare sau politie ,deoarece uleiul care se foloseste si modul ei constructiv din interior impun acest lucru .
                    Nu faceti gresala de a baga toate cutiile in aceeasi oala , fiecare model de cutie are particularitatile ei.
                    Sper sa intelegeti cite ceva din ce am scris si sa vedeti cu alti ochi cutiile automate , din punctul meu de vedere sunt deosebite .
                    De unde pot afla ce model e cutia mea?
                    Ford- 1937 (nerestaurat)
                    Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                    Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                    W126 - '87, 500SEL
                    W126 - '88, 300SEL
                    Simson 425 s - '57

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by viliwild View Post
                      De unde pot afla ce model e cutia mea?
                      Din seria VIN a masinii .

                      Asta in cazul in care masina ta mai are cutia originala.
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #12
                        Scrie seria de caroserie
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by automaticul View Post
                          Scrie seria de caroserie
                          WDB1241251A756949 si seria motor 60291212016283
                          Ford- 1937 (nerestaurat)
                          Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                          Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                          W126 - '87, 500SEL
                          W126 - '88, 300SEL
                          Simson 425 s - '57

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara , automobilul tau este un mercedes benz 250 D din 05-09-1988.
                            Seria de cutie este:72241402633169.
                            Culoarea este 904 MIDNIGHT BLUE.
                            A avut cauciucuri michelin, faruri HELLA si stergatoare bosch.
                            Are ABS, geamuri electrice pe fata si inchidere centralizata
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by automaticul View Post
                              Buna seara , automobilul tau este un mercedes benz 250 D din 05-09-1988.
                              Seria de cutie este:72241402633169.
                              Culoarea este 904 MIDNIGHT BLUE.
                              A avut cauciucuri michelin, faruri HELLA si stergatoare bosch.
                              Are ABS, geamuri electrice pe fata si inchidere centralizata
                              Da asa este Mercedesul meu..mai are si dubluclima, oglinzi incalzite.As vrea totusi sa aflu care este tipul de cutie pe care o am pentru am da seama care din problemele enumarate mai sus ar putea sa o aiba ?
                              Ford- 1937 (nerestaurat)
                              Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                              Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                              W126 - '87, 500SEL
                              W126 - '88, 300SEL
                              Simson 425 s - '57

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF