Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Este realizabila aceasta idee?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Demiurgos - prietene, ai citit procedurile RAR? nu stiu de ce esti asa acid? am zis eu ca ma duc direct la RAR cu masina din DE? ...

    @geo66
    Originally posted by geo66 View Post
    Sunt de acord in totalitate cu Demiurgos,nu poti aduce nici un mert de afara,
    ptr . recarosare, gasesc ei la R.A.R ceva in neregula crede-ma am incerkat si eu, si ca sa aduci una sa-i platesti taxa de poluare un E 2.5 la noi o sa iasa non-euro sau cel mult euro 1 adika aprox. 7000 Euro respectiv vreo 3000Euro, si apropo W124 E 2.5 in Germania nu gasesti la 2 3 mii sare de 4-5 mii si mai e si drumu, parerea mea e sa te mai gandesti, mai bine iei unu din tara in stare buna si inmatriculat, succes!!
    Poti sa imi spui ce anume ai incercat? si de ce te-ai lovit?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Demiurgos View Post
      Am tot auzit zvonul ca se scoate taxa... Care-i temeiul?
      Asa se aude si asa cred ca o sa se faca. Romania a tot fost somata de UE sa scoata taxa sa poata ei scapa de vechituri si se aude ca de la anul sau cel tarziu 2011 va zbura si va fi aplicata o taxa anuala pt. toate masinile in functie de norma euro si gradul de poluare, asa cum este si in celelalte tari UE.

      Comment


      • #18
        Salut

        Stiti cumva daca pot inlocui motorul meu de pe w124 cu unul de pe un w210 si daca a incercat cineva asta?

        Comment


        • #19
          Originally posted by emylambru View Post
          Salut

          Stiti cumva daca pot inlocui motorul meu de pe w124 cu unul de pe un w210 si daca a incercat cineva asta?
          Normal ca se poate am auzit pe cativa aici care au w124 cu motor de w210,cred ca cel mai des am vazu scriindu-se de motor cu 2 axe cu came,sau asa ceva.
          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

          Comment


          • #20
            Pentru colegul *mdaniel2x*: nu merge recarosarea masinii si a motorului deodata. Se face in doua etape (asa cere RAR). Prima etapa se inlocuieste caroseria celei vechi cu alta de acelasi tip dar mai tanara de ani si se pastreaza motorul celei vechi (inscrise),intr-un atelier agreat RAR (unde vei plati aceasta operatiune), se omologheaza la RAR cu platile de rigoare. Etapa a doua (dupa ce trece ceva timp, gen o saptamana, doua), se inlocuieste motorul vechi cu cel ce a fost initial pe caroseria mai tanara (de asemenea intr-un atelier agreat RAR), se omologheaza din nou, cu platile aferente. Deci nu merge asa cum ai sperat tu fara sa demontezi nimic. In plus troca ce va suporta transplantul de caroserie si ulterior de motor trebuie sa fie pe numele tau. Mai simplu aduci masina de afara ce iti place si o inmatriculezi pe numele unui prieten ce detine certificat de handicap ce nu a mai inmatriculat alta masina in ultimii doi ani, si astfel scapi de plata taxei de inmatriculare si de plata impozitului si nici nu mai trebuieste sa iei si acea troaca in prealabil, de care te vei impiedica prin preajma. Intereseaza-te la circa financiara de care apartii sa vezi cum stau lucrurile.

            Comment


            • #21
              Originally posted by mdaniel2x View Post
              Salutare,

              Imi doresc foarte mult un w124 E250 d(2.5 turbo) si m-am tot uitat pe mobile, am gasit f multe masini care sunt in conditie buna insa cand ma gandesc ca ma cost cateva mii de euroi inmatricularea imi piere cheful f repede.
              Asa ca am rasfoitul website-ul RAR si am observat o portita si anume:

              1.caroseria unui autovehicul se poate shimba: citat RAR:


              Inlocuirea de caroserie se efectueaza numai in ateliere de reparatii autorizate, conform legislatiei in vigoare, pentru aceasta activitate.

              In urma schimbarii de caroserie, vehiculul va trebui omologat la R.A.R. Omologarea se acorda tinand cont de prevederile Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2132/2005.

              Lista atelierelor de reparatii autorizate de catre R.A.R. pentru a presta aceasta operatiune le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro - Unitati service autorizate pentru schimbari de caroserie/sasiu.

              Mentionam ca in momentul omologarii se va solicita o adresa din partea atelierului autorizat care a efectuat schimbarea din care sa rezulte identitatea vehiculului initial si cea a caroseriei inlocuite.

              Acte necesare pentru "Nota privind inlocuirea de caroserie":
              - cartea de identitate a vehiculului vechi in original;
              - copie dupa actul de provenienta a vehiculului nou;
              - actul de identitate al solicitantului activitatii.

              Cost aproximativ: 100 RON acceptul si aproximativ 500 RON omologarea.


              2.motorul poate fi schimbat astfel:


              Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

              Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

              Actele necesare sunt:
              - act identitate detinator vehicul;
              - cerere activitate RAR;
              - carte de identitate vehicul;
              - adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.



              Acum daca cele de mai sus sunt valabile impreuna ar fi superb daca s-ar aplica urmatoarele:

              -cumparat jaf w124 e250 inmatriculat ro
              -cumparat w124 e250 superb de pe mobile (DE), aceiasi motorizare si caroserie cu jaf-ul de mai sus
              -mers la service autorizat si obtinut acte de preschimbare caroserie si motor (atentie nu demontez nimic, nu schimb nimic)
              -mers cu w124 ala din DE cu numerele de pe jaful inmatriculat pe ro la RAR pt reomologare si gata , am masina buna inmatriculata ro


              Cost masina jaf inmatriculata ro : gasesc cu 500-800 eur?
              Cost masina de: 2000 eur
              Taxe rar : ~100eur

              Total masina belea: 2600-3000 eur


              Ce ziceti? Se poate?
              Salut Daniel Pårerea mea este ,sa cauti masina inmatriculatå in rominia , deoarece la pretul care vrei tu sa cumperi in germania , vei avea sansa, så cumperi un jaf care iti va provoca doar dureri de cerebel , iar tepele luate de la aråboii din germania sint foaarte greu de remediat.Eu era so påtesc acu 3 saptamini in Frankfurt .si in timpul cit maam invirtit pe la firme ca så caut o masina ok , am intilnit romini deainostri care au sarit pe jafuri de masini, care vor produce dureri de cerebel uriase . Doua dintre masinile cumpårate de concetatenii mei ,au fost incercate de mine si patronul meu , si noi leam refuzat categoric , aveau greseli care costau o gramada de euroi , pentru a le remedia. Vam scris aceste rinduri , pentru a va informa de tepele care se produc in germania de catre asa zisi nemti cu provenienta orientalå.

              Comment


              • #22
                RAR -ul iti admite sa recarosezi o masina precum si sa schimbi motorul in acelasi timp numai daca ai o dovada ca masina pe care ai de gind sa faci recarosarea a fost distrusa intr-un accident in proportie de cel putin 80% sau altcumva si nu mai poate fi folosita.Daca studiezi mai bine regulamentul RAR ai sa gasesti si asta.Bafta! Eu am reusit o data!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF