Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Este realizabila aceasta idee?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este realizabila aceasta idee?

    Salutare,

    Imi doresc foarte mult un w124 E250 d(2.5 turbo) si m-am tot uitat pe mobile, am gasit f multe masini care sunt in conditie buna insa cand ma gandesc ca ma cost cateva mii de euroi inmatricularea imi piere cheful f repede.
    Asa ca am rasfoitul website-ul RAR si am observat o portita si anume:

    1.caroseria unui autovehicul se poate shimba: citat RAR:


    Inlocuirea de caroserie se efectueaza numai in ateliere de reparatii autorizate, conform legislatiei in vigoare, pentru aceasta activitate.

    In urma schimbarii de caroserie, vehiculul va trebui omologat la R.A.R. Omologarea se acorda tinand cont de prevederile Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2132/2005.

    Lista atelierelor de reparatii autorizate de catre R.A.R. pentru a presta aceasta operatiune le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro - Unitati service autorizate pentru schimbari de caroserie/sasiu.

    Mentionam ca in momentul omologarii se va solicita o adresa din partea atelierului autorizat care a efectuat schimbarea din care sa rezulte identitatea vehiculului initial si cea a caroseriei inlocuite.

    Acte necesare pentru "Nota privind inlocuirea de caroserie":
    - cartea de identitate a vehiculului vechi in original;
    - copie dupa actul de provenienta a vehiculului nou;
    - actul de identitate al solicitantului activitatii.

    Cost aproximativ: 100 RON acceptul si aproximativ 500 RON omologarea.


    2.motorul poate fi schimbat astfel:


    Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

    Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

    Actele necesare sunt:
    - act identitate detinator vehicul;
    - cerere activitate RAR;
    - carte de identitate vehicul;
    - adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.



    Acum daca cele de mai sus sunt valabile impreuna ar fi superb daca s-ar aplica urmatoarele:

    -cumparat jaf w124 e250 inmatriculat ro
    -cumparat w124 e250 superb de pe mobile (DE), aceiasi motorizare si caroserie cu jaf-ul de mai sus
    -mers la service autorizat si obtinut acte de preschimbare caroserie si motor (atentie nu demontez nimic, nu schimb nimic)
    -mers cu w124 ala din DE cu numerele de pe jaful inmatriculat pe ro la RAR pt reomologare si gata , am masina buna inmatriculata ro


    Cost masina jaf inmatriculata ro : gasesc cu 500-800 eur?
    Cost masina de: 2000 eur
    Taxe rar : ~100eur

    Total masina belea: 2600-3000 eur


    Ce ziceti? Se poate?

  • #2
    SI daca am inteles bine,cit costA ALA superbul din afara?

    Comment


    • #3
      Usor de zis foarte greu de facut...Preturile de care vorbesti sunt cam la ce te-ai gandit tu,dar ai sa vezi ca socoteala de acasa nu se potriveste cu ce-a de la targ.Jaful de care vorbesti:v-a trebui sa forezi adanc sa il gasesti,in Germania nu chiar,mai dai o atentie la Reare si sari incet de intervalul de pret de care vorbeai,plus o gramada de piedici o sa gaseasca aia de la R.A.R nod in papura,o sa gaseasca ei ceva in neregula si o sa iti iasa peri albi.Nu zic ca nu se poate,iti urez succes si sa ne tii la curent.
      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

      Comment


      • #4
        Originally posted by mdaniel2x View Post
        Cost masina de: 2000 eur
        Taxe rar : ~100eur

        Total masina belea: 2600-3000e.

        Daca o sa gasesti vreodata un w124 2.5td in mintile lui la banii astia, eu ma hirotonisesc. In Germania, masinile bune sunt mai scumpe ca aici.

        Comment


        • #5
          Sa devina cam sticky-w124 afara costa de pe la 4000 incolo,si NU VORBIM DE TAROCURI SI GUNOAIE............la inmatricularile recente,din citi au cumparat de afara w124 si w202 ce procent din ei au facut 20000km fara sa pice ceva major?procentul este aproape nul,deoarece au cumparat CAZATURI IEFTINE....

          Comment


          • #6
            Cine vrea w124 in mintzile sale sa vorbeasca cu mine,si nu e vorba doar de masina mea.....sau ingrosati rindurile in lacrimi pe la FANE,sau pe la altzii....scuze de dublu post...
            Last edited by DMIHNEA; 09-25-2009, 15:16 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by DMIHNEA View Post
              deoarece au cumparat CAZATURI IEFTINE....
              Mos Craciun si masini ieftine si bune nu exista, chiar si in Germania.

              Comment


              • #8
                Din cate am vazut taxa de inmatriculare pt 2.5d cu vechime mai mare de 14 ani este de 2500 euro pt EURO2.

                Exista urmatoarele variante:

                1.
                -masina cumparata din ro de max 1000 euro
                - masina tiplza din DE sa zicem 3000 euro
                daca tine manevra cu rar-ul total costuri 4000 eur - cu taxa 5500 euro

                2.
                -talon de mercedes, cateva sute de euroi 3-500 euro
                - masina tiplza din DE sa zicem 3000 euro
                daca tine manevra cu rar-ul total costuri 3500 eur si nu 5500 euro


                si lista poate continua, totul este sa gasesc combinatia de masina ieftina in ro cu una buna din DE...

                BTW-din ce am vazut se pare ca in olanda gasesc la un pret mai rezonabil decat in DE....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mdaniel2x View Post
                  Din cate am vazut taxa de inmatriculare pt 2.5d cu vechime mai mare de 14 ani este de 2500 euro pt EURO2.

                  Exista urmatoarele variante:

                  1.
                  -masina cumparata din ro de max 1000 euro
                  - masina tiplza din DE sa zicem 3000 euro
                  daca tine manevra cu rar-ul total costuri 4000 eur - cu taxa 5500 euro

                  2.
                  -talon de mercedes, cateva sute de euroi 3-500 euro
                  - masina tiplza din DE sa zicem 3000 euro
                  daca tine manevra cu rar-ul total costuri 3500 eur si nu 5500 euro


                  si lista poate continua, totul este sa gasesc combinatia de masina ieftina in ro cu una buna din DE...

                  BTW-din ce am vazut se pare ca in olanda gasesc la un pret mai rezonabil decat in DE....
                  Foarte multi prieteni au luat teapa cu masinile din Germania. Vedeau in poze ceva si cand ajungeau acolo, gaseau altceva sau aceasi masina din poze doar ca ,intr-o stare tehnica jalnica. si se intorceau cu coada intre picioare. Doar reglajul injectiei mecanice si schimbatul delcoului l-a costat pe prietenul meu 480E si asta dupa ce a programat masina cu 4-5 zile inainte. Au niste preturi la manopera de-ti pui gheata la inima in vest.

                  Mult mai ieftin ar fi daca ai gasi exact aici un 250td in mintile lui decat sa te duci si sa cauti in germania. Teoretic, din calculele tale ai dreptate, dar practica te omoara.O sa regreti decizia cu germania.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DMIHNEA View Post
                    Sa devina cam sticky-w124 afara costa de pe la 4000 incolo,si NU VORBIM DE TAROCURI SI GUNOAIE............la inmatricularile recente,din citi au cumparat de afara w124 si w202 ce procent din ei au facut 20000km fara sa pice ceva major?procentul este aproape nul,deoarece au cumparat CAZATURI IEFTINE....
                    Si anume ce a picat? asa sa am si eu idee in ce ma bag :-)

                    Comment


                    • #11
                      IEURO2 oe w124 diesel,te mai gindesti.....apoi socoteala e simpla ori cumperi prin intermediar ori singurel......si cum toti romanii suntem asi......decizia e a ta...

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu va inteleg de ce continuati o discutie ratata din start.
                        NU SE POATE CE VREI TU! Ai omis seria sasiului. Cum crezi ca te prezinti la RAR cu alta masina si sa vrei sa o omologheze in loc sa o inscrii? Poti pune caroseria nemteasca si mototul pe sasiul romanesc, si atunci sa mergi la RAR pentru modificarile seriilor. Asta e partea juridica, care sa zicem ca mai e cum e...
                        In fapt:
                        1. O masina de Germania buna sare de 4000. Mai adaugi costuri de aducere de 300 de euro chiar mai mult fiindca poti avea ghinionul sa o cauti 2-3 saptamani. Trebuie sa te pricepi ce cumperi... si nemtii au devenit tzepari.
                        2. Masina de Romania necesita transcrisa si probabil ceva reparatii ca sa te prezinti la RAR pentru certificatul de autenticitate. Ajungi la 1000 de euro.
                        3. Sa schimbi caroseria si motorul pe un sasiu ratat te costa mult si deja ai imprastiat calcatu'.
                        4. Dupa imprastiere vei mai cheltui cel putin 500 de euro la RAR pentru transcrieri.
                        Distractie placuta!
                        Later edit: Nu pot sa ma abtin. Calculele sunt puerile. Tu stii ce inseamna costuri conexe? Cred ca realizezi ca nimic nu e pe gratis. Te-ai lovit in mnod real de birocratie pana acum, sau arunci sume si calcule aici in dispretul nostru?!
                        Sau poti pur si simplu sa tii doua masini. Cu cea nemteasca sa circuli cu numerele romanesti si cu harbu sa mergi din 2 in doi ani la verificare. Este cel mai simplu.
                        Last edited by Demiurgos; 09-25-2009, 16:16 PM.
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          Cel mai simplu o bagi reped pe BG pana cand scot taxa

                          Comment


                          • #14
                            Salut

                            Sunt de acord in totalitate cu Demiurgos,nu poti aduce nici un mert de afara,
                            ptr . recarosare, gasesc ei la R.A.R ceva in neregula crede-ma am incerkat si eu, si ca sa aduci una sa-i platesti taxa de poluare un E 2.5 la noi o sa iasa non-euro sau cel mult euro 1 adika aprox. 7000 Euro respectiv vreo 3000Euro, si apropo W124 E 2.5 in Germania nu gasesti la 2 3 mii sare de 4-5 mii si mai e si drumu, parerea mea e sa te mai gandesti, mai bine iei unu din tara in stare buna si inmatriculat, succes!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cipa View Post
                              Cel mai simplu o bagi reped pe BG pana cand scot taxa
                              Am tot auzit zvonul ca se scoate taxa... Care-i temeiul?
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF