Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Euro 2 sau nu???(mercedes w124 coupe sportline din 94')

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mi sa acrit de RAR le dau picior!!!
    Dat fiind faptu ca-s din Craiova am o solutie simpla si la indemana Bulgariaa!!! Am un prieten de incredere care are firma acolo! E si mai ieftin cu 500E rezolv problema cu totu!! Si taxele anuale nu depasesc 100E (inclusiv asigurare si ITP) deci asta e varianta ce-a mai rapida !!

    Daca ar fi sa fac contestatie cine stie cat ar dura daca un kkt de identificare a durat 5 saptamani!!! Va da-ti seama cat ar dura asa ceva si nici rezultatu nu e garantat!!
    Last edited by plutza(mercedes w115); 08-28-2008, 15:12 PM.

    Comment


    • #17
      Ce de cacao. Din cate am observat la masinile mele, astia se iau destul de mult dupa ceea ce scrie in actele ei originale. Nu conteaza ca alte modele identice au fost candva clasificate altfel. Ceea ce scrie in actele mele de strainatate, aia au trecut in actele romanesti, fara comparatii sau altceva. De Ford am scapat aseara. Mercedesul il bag in Romania, 700 EUR vs 330 EUR nu e mare scofala. Dar la tine e naspa rau. Bulgaria scrie pe tine, ma tem eu.
      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

      Comment


      • #18
        Originally posted by 200ce_marius View Post
        Din cate am observat la masinile mele, astia se iau destul de mult dupa ceea ce scrie in actele ei originale. Nu conteaza ca alte modele identice au fost candva clasificate altfel. Ceea ce scrie in actele mele de strainatate, aia au trecut in actele romanesti, fara comparatii sau altceva.
        Ma tem ca la RAR nu se aplica nici o regula. Se stiu cazuri in care pe brief apare Euro2 si la RAR e non-euro.

        In acest moment ma felicit ca am amanat cumparea unui W124. Plateam cat nu facea...

        Comment


        • #19
          Originally posted by 200ce_marius View Post
          Ce de cacao. Din cate am observat la masinile mele, astia se iau destul de mult dupa ceea ce scrie in actele ei originale. Nu conteaza ca alte modele identice au fost candva clasificate altfel. Ceea ce scrie in actele mele de strainatate, aia au trecut in actele romanesti, fara comparatii sau altceva. De Ford am scapat aseara. Mercedesul il bag in Romania, 700 EUR vs 330 EUR nu e mare scofala. Dar la tine e naspa rau. Bulgaria scrie pe tine, ma tem eu.

          Sa stii ca ai dreptate pentru ca si la mine au facut la fel!! Adica s-au benoclat la masina vre-o ora sa caute sonda lamda si nu au gasit!! Si pe urma s-au uitat in brief sa vada ce scrie si atunci au pus verdictu non-euro definitiv !! Pt ca scria nespecificat in nemtzeste.
          Dar asta nu este regula neaparat pt ca la noi in craiova sa intamplat un caz rusinos : un nene si-a cumparat ford focus din 2008 adica masina de cateva luni si romanii nostii de la raru din craiova i lau scos euro 2!!!!!! (asta am vb cu omu cand stateam la coada la politie pt ca eu sa-mi iau numere rosii iar el pt numere definitive dupa ce platise o taxa imensa pt norma euro 2 nu mai stiu cat da era ceva peste 2500 E)

          Comment


          • #20
            Originally posted by plutza(mercedes w115)
            Masina are catalizator!!! Dar nu are sonda lamda!!! Adica inainte de toba mediana mai exista ceva ca un fel de toba care teoretic e catalizator!!! Dar RAR-ul nostruu nu a stiut ce-i aia si asa ca nu au riscat sa o faca euro 1!! Pt ca daca exista catalizator din prima devine euro1. Asta facand o comparatie cu orice masina euro 1 pe care o cunosc cielo din 96, espero din acelasi an(astea au doar catalizator), iar la opel si la bmw paremise de dupa 90 sau 91 sunt numai euro 2(adica au si sonda lamnda).


            Pai RAR-ul nu ar trebui sa se uite cu lanterna sa caute sonda lamda, Johnny B epsilon gi... Ca institutie nationala unica si profesionista ar trebui sa verifice in baze de date recunoscute mondial parametri ca: cod caroserie, cod motor, catalizator si orice element le-ar trebui.
            Iar daca nu stiu sa sune la TÜV Germania sau la orice alta institutie europeana abilitata...

            Dar la noi e dupa sistemul: aici noi suntem legea si incadram dupa cum ni se nazare...Ni s-a nazarit ca e non euro...apoi euro 3 sa fie ca noi tot noneuro o facem...

            Crede-ma ca in Romania sunt masini cu catalizator si sonda lamda incadrate non-euro. De ce? Pt ca atata le este stiinta si competenta celor de la RAR...
            Deja mie mi s-a acrit de institutia asta (de parca doar de asta) si nu mai am chef sa-mi mai iau nici o masina...

            Acum ma uitam la un Land Rover - Range Rover cu motor de BMW TD de 2,5 fabricat intre 95-01. Stie cineva ce norma de poluare are?

            Comment


            • #21
              Ai dreptate mare legat de RARu nostru!!! Si sa vezi ce mi-a zis persoana la care inscriu masina in bulgaria:" Daca ajungi in Vidin la 7 dimineatza la 12 pleci cu masina inscrisa" comparand cu legislatia romaneasca unde cel putin la mine numai identificarea a durat 5 saptamani ajungem la concluzia 1-0 pt bulgaria!!!

              Ceea ce insemna ca romania= tara de kkt din punct de vedere legislativ!!!(macar e bine ca avem peisaje frumoase)

              Comment


              • #22
                Pe mine nici peisajele nu ma mai incanta (de vina e Elvetia ca m-a pus necuratul sa ma duc de doua ori acolo anul acesta)...dar imi revin eu incet-incet...

                Eu am impresia ca nimic nu mai merge ca lumea in tara asta si ca de fapt asta se si urmareste...sa li se acreasca la toata lumea.

                On topic...Nu stiu de ce stiu eu ca orice motor cu injectie multi-punct (cu catalizator) are si sonda lamda. Sonda lamda are un rol in injectie la controlul amestecului aer-benzina.

                Comment


                • #23
                  Interesant si creca ai dreptate !!! Dar asa dupa tine la mercedesu' meu pe unde crezi ca e sonda?? Ca la rar au cautat-o mult!!! Sau la alte mercedesuri poate ma ajuta cineva???

                  Comment


                  • #24
                    La intrebarea asta, dok iti poate raspunde cel mai precis, ca el se ocupa de ele.

                    Comment


                    • #25
                      Este peste puterea mea de intelegere..., colegului Tomac, cei de la RAR i-au recunoscuto Euro2, asa cum defapt este si normal.
                      Originally posted by tomac View Post
                      E200-CE 16 V an fabr.1994 =euro 2 -conform terminatiei numarului de omologare din cartea de identitate(...E2) emisa acum 1 luna.


                      PS.
                      Parca pana in anul 1993 (C124) 200CE, a fost fabricat doar pentru export Italia, poate acestea nu indeplinesc norma de poluare E2.
                      Last edited by orca; 09-06-2008, 01:48 AM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #26
                        Glumin,vorbim dar astea nu sunt de joaca... sa ii ia draq cu RAR-ul lor, daca imi scot pe C200 CDI de 2001 altceva decat Euro3 m-au nenorocit.
                        In conditiile normale- adica Euro3 cu 161 CO2 -ar fi taxa 1300 de coco... altfel cred ca le pun foc la aia de la Pitesti...
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by orca View Post
                          Este peste puterea mea de intelegere..., colegului Tomac, cei de la RAR i-au recunoscuto Euro2, asa cum defapt este si normal.



                          PS.
                          Parca pana in anul 1993 (C124) 200CE, a fost fabricat doar pentru export Italia, poate acestea nu indeplinesc norma de poluare E2.
                          Pai a mea e 1993 identica, de Italia, si este Euro1. Dupa cum stiti.
                          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                          Comment


                          • #28
                            Salut!citeam comentariile voastre si m-a luat cu ...calduri...Am si eu un 300ce din 93,adus din germania anul trecut in iarna si am tot asteptat cu inmatricularea sa mai scada taxa.Acum ma pregateam sa-l inmatriculez...Eu stiu ca este euro 2,motorul e in 24 de valve,224 cp...o fi una sa zica rar-ul ca e noneuro?!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dan124 View Post
                              Salut!citeam comentariile voastre si m-a luat cu ...calduri...Am si eu un 300ce din 93,adus din germania anul trecut in iarna si am tot asteptat cu inmatricularea sa mai scada taxa.Acum ma pregateam sa-l inmatriculez...Eu stiu ca este euro 2,motorul e in 24 de valve,224 cp...o fi una sa zica rar-ul ca e noneuro?!
                              Daca despre acesta este vorba, nu cred ca este Euro2...
                              300 CE-24V
                              Baumuster: 124.051
                              Bauform: Coupê
                              Bauzeit: 8.89 bis 11.92
                              Motor: M104.980
                              Typ: KE-Jetronic
                              Hubraum 2960 ccm
                              Leistung ohne Kat: 170 KW /231 PS
                              Leistung mit Kat: 162 KW / 220 PS
                              Zylinder / Ventile: 6 / 24
                              Schaltgetriebe: 717.450
                              Automatikgetriebe: 722.359, 722.501

                              Si nu cred sa iasa an de fabricatie 1993

                              --------------------------------------------
                              Teoretic doar acesta este Euro2...
                              320 CE / E 320
                              Baumuster: 124.052
                              Bauform: Coupê
                              Bauzeit: 9.92 bis 3.96
                              Motor: M104.992
                              Typ: HFM
                              Hubraum 3199 ccm
                              Leistung: 162 KW / 220 PS
                              Zylinder / Ventile: 6 / 24
                              Schaltgetriebe: 717.450
                              Automatikgetriebe: 722.369, 722.503
                              Last edited by orca; 09-09-2008, 11:48 AM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                Teoretic doar acesta este Euro2...
                                320 CE / E 320
                                Baumuster: 124.052
                                Bauform: Coupê
                                Bauzeit: 9.92 bis 3.96
                                Motor: M104.992
                                Typ: HFM
                                Hubraum 3199 ccm
                                Leistung: 162 KW / 220 PS
                                Zylinder / Ventile: 6 / 24
                                Schaltgetriebe: 717.450
                                Automatikgetriebe: 722.369, 722.503[/QUOTE]

                                Intradevar acest motor este Euro 2, si este recunoscut si de RAR tot cu Euro2! Cel putin la masina mea asa s-a intamplat (e din '94)! Singura chestie este ca fost adusa in tara, si inmatriculata in '2000! Nu mai stiu care erau taxele atunci si de ce se tinea cont la RAR!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF