Salut,
am si eu o nedumerire cu privire la circuitul de racire W124 Diesel
Am pus in paralel cu radiatorul pe circuitul de racire un furtun de 1 m, am folosit T-uri de Cu ...nu ma intrebati va rog de ce...
Am mers cam 10 min pana temperatura a ajuns la 80 si s-a stabilizat.
Furtun gros prin care iese apa din motor inspre radiator era fierbinte, radiatorul fierbinte doar o parte, iar returul inspre pompa de apa era rece.
Nedumerirea mea e ca furtunul pe care l-am pus in paralel cu radiatorul era rece(putin cald doar la T-ul cu furtunul original spre radiator), si ma asteptam sa se incalzeasca pt ca o parte din apa calda eliminata din motor sa curga prin el spre pompa de apa, sa shunteze radiatorul.
Am crezut ca trebuie aerisit ca la instalatii, desi stiam ca W124 are circuit de aerisire. Totusi l-am aerisit si surpriza, am desfacut complet furtunul si nu era presiune deloc pe el.
Aveti idee unde am gresit?
Se poate sa nu fi mers destul si sa nu fi deschis termostatul? Eu stiu ca termostatul e pe retur deci cand am desfacut furtunul pus de mine inainte de T-ul pe retur, ar fi trebuit sa curga
??
Aveti idee ce presiune ar trebui sa fie pe circuitul de racire?
am si eu o nedumerire cu privire la circuitul de racire W124 Diesel
Am pus in paralel cu radiatorul pe circuitul de racire un furtun de 1 m, am folosit T-uri de Cu ...nu ma intrebati va rog de ce...
Am mers cam 10 min pana temperatura a ajuns la 80 si s-a stabilizat.
Furtun gros prin care iese apa din motor inspre radiator era fierbinte, radiatorul fierbinte doar o parte, iar returul inspre pompa de apa era rece.
Nedumerirea mea e ca furtunul pe care l-am pus in paralel cu radiatorul era rece(putin cald doar la T-ul cu furtunul original spre radiator), si ma asteptam sa se incalzeasca pt ca o parte din apa calda eliminata din motor sa curga prin el spre pompa de apa, sa shunteze radiatorul.
Am crezut ca trebuie aerisit ca la instalatii, desi stiam ca W124 are circuit de aerisire. Totusi l-am aerisit si surpriza, am desfacut complet furtunul si nu era presiune deloc pe el.
Aveti idee unde am gresit?
Se poate sa nu fi mers destul si sa nu fi deschis termostatul? Eu stiu ca termostatul e pe retur deci cand am desfacut furtunul pus de mine inainte de T-ul pe retur, ar fi trebuit sa curga
??
Aveti idee ce presiune ar trebui sa fie pe circuitul de racire?
Comment