Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Calculator de pe w210 e280 pe w124 e280

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculator de pe w210 e280 pe w124 e280

    Stie careva daca se potriveste calculatorul de pe w210 pe w214?Codurile difera putin si ambele arata la fel....motorizarea este e280.

  • #2
    Calculatoare...

    Buna ziua !


    Cand codurile de pe doua ECU-uri difera "putin", si inauntru ele sunt tot "putin" diferite, chiar daca doar partea de software. Ele pot arata la fel, pot avea acelasi tip de cuple, chiar acelasi sistem de prindere pe masina.

    Sunt sanse sa intalnesti doua motoare identice cu coduri de ECU-uri diferite, diferenta putand consta in tipul de software folosit pentru a obtine norma de poluare dorita, sau pur si simplu electronistii au "reparat" eventuale bug-uri in versiunea initiala, ceea ce poate insemna de exemplu, versiunea xxxxxxxxxx.1 sau .2 a softului primar.

    Deasemenea, in cazul tau, sunt sanse ca ECU-ul de pe W210 sa functioneze pe W124, dar poate motorul nu va functiona la parametri, poate nu va trage, poate va consuma mai mult, etc...

    Daca s-ar putea identifica cumva versiunea de soft si arhitectura interioara a ECU-ului, s-ar putea spune mai multe. Apropo, normele de poluare ale celor doua masini sunt identice, exista sonde lambda pe ambele ?



    Dragos

    Comment


    • #3
      Da au aceeasi norma de poluare si sonda lambda....o diferenta ar fi ca ala de pe w210 amasina avea cheie cu cip si asta de pe w124 nu....merci de raspuns...

      Comment


      • #4
        Calculatoare...

        Buna ziua !


        Cheie cu cip presupune de obicei si un antifurt electronic pe undeva prin masina. "Pe undeva" poate sa insemne ca modulul anti-demaraj este de sine statator ca si unitate separata, sau poate fi inglobat in ECU principal, asta de vrei tu sa-l schimbi.

        Oricum, mare atentie, poate mai citeste cineva topicul acesta si a avut experiente proprii cu o astfel de situatie...



        Dragos

        Comment


        • #5
          Cred,am spus clar CRED,ca cel mai bine faci proba si atunci iti vei da seama.Din proprie experienta am incercat pe un bmw e34 si nu a mers

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF