Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum exploatati o cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum exploatati o cutie automata

    Buna

    Cum exploatati o cutie automata?
    Cat conduceti in D si cat in 2 sau 3?
    Merci
    Last edited by doktor4carz; 05-21-2008, 13:12 PM.

  • #2
    Originally posted by mitre View Post
    Buna

    Cum exploatati o cutie automata?
    Cat conduceti in D si cat in 2 sau 3?
    Merci
    In "D" tot timpul, iar in "2" sau "3" o folosesti cand nu vrei sa cupleze in treapta superioara de treapta a 2-a respectiv a 3-a. (Exemplu...atunci cand cobori pante)
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Sau cand tractezi.

      Sau daca vrei sa mergi sportiv,sa schimbi manual,cu turometrul pe rosu

      Comment


      • #4
        Pana de curand mergeam exclusiv in d. Acuma am inceput sa descoper deliciile condusului in 2 si chiar 3. Racheta ce mai.
        Last edited by doktor4carz; 05-21-2008, 20:40 PM.

        Comment


        • #5
          Ideea e urmatoarea: sa nu fortezi cutia la trecerea din N in D sau R,si astfel nu apar smuncituri,jocuri la diferential,etc.A mea are 340 de mii si schimba ca una noua!

          Comment


          • #6
            In functie de rezistenta la deplasare, de ex. la mersul cu remorca sau deplasarea pe pante, se alege comutarea pe o treapta mai joasa care asigura o forta mai mare de tractiune si astfel se impiedica schimbarea permanenta a treptelor de viteza.
            La comutarea manuala intr-o treapta inferioara (3,2,1, etc.) apare si efectul de franare a motorului care se mareste la reducerea accelerarii.
            http://goo.gl/YDT4L

            Comment


            • #7
              Originally posted by prudom View Post
              Ideea e urmatoarea: sa nu fortezi cutia la trecerea din N in D sau R,si astfel nu apar smuncituri,jocuri la diferential,etc.A mea are 340 de mii si schimba ca una noua!
              A mea are o smucitura cand schimb - evident pe loc - din P in R sa N in D, 2, 3 sau R. Din D in 2 sau 3 nu are, iar in mers foarte putin se simte cand schimba. La turatii mari chiar deloc.

              Comment


              • #8
                Inaintea selectarii unei trepte de viteza pt deplasare se actioneaza intodeauna frana de picior pana cand autovehicolul sta pe loc si motorul functioneaza.
                In timpul mersului nu puneti niciodata selectorul pe pozitia "R" sau "P"
                http://goo.gl/YDT4L

                Comment


                • #9
                  Adica nu pot schimba din d in 2 sau 3? Eu mai fac asa ceva. Poate se strica cutia. Stie cineva mai mult?

                  Comment


                  • #10
                    Din "D" poti schimba fara probleme si in timpul mersului in "2" sau "3".
                    http://goo.gl/YDT4L

                    Comment


                    • #11
                      scze ca intervin... nu imi schimba cum trebuie are niste hopuri... si io am de gand sa schimb cutia.. sau se paote rezolva mai ieftin adica sa schimb anumite piese, uleiu la cutie, etc ?

                      Comment


                      • #12
                        Mie imi place joaca de-a vitezele cu ale mele. La CE nu e mare chestie, insa cu CL-ul ai parte de niste faze, wow. Motor mai mult decat dublu, ce mai.
                        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 200ce_marius View Post
                          Mie imi place joaca de-a vitezele cu ale mele. La CE nu e mare chestie, insa cu CL-ul ai parte de niste faze, wow. Motor mai mult decat dublu, ce mai.
                          Detaliaza te rog,m-ar interesa si pe mine.Eu la a mea nu am "2" si "3",am de la 1 la 4,cutie tiptronic(schimb cu + sau - ,de la 1 la 2,3,4 si apoi D,prin miscari scurte stanga-dreapta).
                          Cert este ca la cutiile clasice care au "2" si "3",in aceste pozitii,este si alt diferential fata de treptele a 2-a si a 3-a normale din D,si astfel masina prinde demaraj mai bun.
                          La mine cred ca mai degraba este doar o limitare electronica a treptei superioare de viteza fara a fi si alt diferential mai de fuga.
                          P.S.Puterea maxima a motorului meu de exemplu este pe la 5500 ture,atunci produsul dintre cuplu si turatii este maxim.Peste 5500 de ture,probabil ca scade cuplul mai mult decat cresterea de turatii a motorului.Iar daca puterea maxima a motorului este la 5500 ture,de ce sa schimb eu la 6500-7000 de ture,unde voi avea putere mai mica?
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            Cand sunt relaxat imi vad de treaba in D, cu regulile de exploatare deja cunoscute (vezi alte topicuri). Cand n-am chef sa ajung intr-a 4-a in oras (de ex. daca am masina plina) merg doar pe 3, ca sa am la dispozitie o accelerare rezonabila; in a 4-a cu masina plina, daca vrei sa accelerezi cand e sub-turata, mai greu, iar mie nu imi vine intotdeauna sa apas pedala peste 50%, sau pentru kick-down. In viteza 2 nu am mers decat in urcare, pe teren alunecos, in coborare abrupta la munte pe pamant, sau... o pun in timpul mersului daca am de facut o depasire periculoasa si vreau sa fiu sigur ca se intampla, insa tine de cum simti motorul, nu intotdeauna e nevoie (de obicei ma folosesc de kick-down).
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • #15
                              Eu stiu ca pe pozitia D nu ai frana de motor, iar pe pozitia 2,3 ai frana de motor si se foloseste de obicei iarna dar nu numai.
                              fan...w124

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF