Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

se poate pune turbo pe 2.2 m111

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se poate pune turbo pe 2.2 m111

    Salut am si yo un w124 coupe din 94 cu motor 2.2 16v m111 si as vrea sa stiu daca trebuie aduse modificari majore motorului cum ar fi sa maresc camerele de ardere, cu cati bari ar functiona turbo ca sa nu se sparga motoru si cum se poate pacali debitmetrul (daca trebuie pacalit).
    Ce turbo ar trebuie sa folosesc si daca se merita investitia.
    Dupa parerea mea este un motor foarte reusit am masina de un an si numa jar mananca dar poate mai mult cat despre consum yo personal sunt multumit consuma exact cum specifica producatorul.

  • #2
    Ar fi mai bine sa te interesezi de un compresor de pe vre-un ochios, ar fi mult mai simplu.
    i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

    Comment


    • #3
      Salut. M111.960 are o compresie de 10:1, ceea ce-ti limiteaza posibilitatile. M111.970 folosit pentru 230k are compresie asemanatoare, dar are alte pistoane, biele si chiuloasa.

      Exemplu:
      -motorul de 2200cmc, 90,9x 88,4, 4 cilindri
      -puterea de 220cp la pRef 14,8 si A/F 12:1 trebuie sa primeasca 317cfm debit de aer la 5000rpm, echivalent unui boost de 13,5psi

      turbine potrivite:
      Garret GT2056, 56mm, trim 55, 0.53 AR, ef. 78% 3000-4500rpm
      Garret GT2252, 52mm, trim 72, 0.51 AR, ef. 78% 3000-4500rpm
      Turbonetics T3 "Super 60 trim", ef. 75% 3000-5000rpm
      BorgWarner K04-2275 sau K16-2467, ef, 76% 2500-4500rpm

      Investitia necesara este mare, undeva pe la 2500-3000e, fara programare. Nu-i treaba simpla... ECU nou, injectoare mari, galerie evacuare, pompa benzina cu debit mare, etc, etc, etc...
      oasis - it's good to be free!!!

      Comment


      • #4
        Merci de informatie, nu stii in romania noastra, ar face cineva treaba asta.

        Comment


        • #5
          Nu-i chiar asa, ma refer la transplantul unui motor de 230k... Pe langa ca o sa pierzi ceva caluti prin adaptare, ca in orice compromis, trebuie sa lucrezi gramada, si sa obtii un rezultat cel mult satisfacator, "tinand cont..." Nu-i imposibil, sau mai pus si pe w201 si pe w124, dar pretul practic a ramas acelasi, pentru un rezultat meritoriu investindu-se in alimentare si aprindere, suporti, galerii noi si sisteme de evacuare...
          Mai este pe urma si diferenta de functionare intre "kompressor" si turbo. Fiecare are avantaje si dezavantaje, insa pentru cei 2200cmc ai lui M111, eu unul vad un BW k16, cu galerii noi, ECU Omex 600, pompa Sytec 234ltr/H, injectoare injectoare mari, cam 30lb/H, un intercooler (nu mare), si alte cateva maruntisuri pentru 250cp de pe la 3500rpm... (la roti!)

          Mentionez ca este doar o parere personala, cu cifrele exprimate bazate pe niste calcule matematice sumare, in care nu sunt luate in considerare toate variabilele (grad de uzura al motorului, tipul cutiei, si alte maruntisuri) si nici bugetul disponibil... In Romanica, eu personal cunosc neste mesteri in acest sens, insa ei lucreaza pe masini putin mai "tunabile", cu multe piese aftermarket disponibile, si nu-si bat capul cu dilemele sistemelor noi, de la cap la coada... De aceea, am ajuns sa citesc saptamal site-uri dedicate britanice, si paginile unor mari producatori in speranta de a intelege mai bine problema. Am ajuns la concluzia urmatoare: este un motiv foarte bun pentru faptul ca nu vezi in fiecare zi threaduri (macar) pe acest subiect E AL NAIBI DE COMPLICAT! si ai nevoie de o daruire si o atentie fantastica la detalii pentru a duce un astfel de proiect la capat.

          Noroc!
          oasis - it's good to be free!!!

          Comment


          • #6
            Pai sa vadem mai la vara macar sa se duca zapada sa m-a apuc de caroserie prima data si dupa care mai vad. Pana atunci adun informatii. si merci de sfaturi.

            Comment


            • #8
              Turbo Technics, Lotec si Mosselman au facut astfel de chituri bi-turbo pentru motoarele M103 si M104, dar sunt extrem de rare, scumpe si in ziua de azi, au fost depasite tehnic. Au devenit un "must have" doar pentru unii oameni care isi permit, si tin neaparat sa posede un "Mosselman Silver Arow"...

              Ex.
              Attached Files
              oasis - it's good to be free!!!

              Comment


              • #9
                Ooooooooooaaaauuuu super tare nu mai am cuvinte. Oare cand vreodata ..........

                Comment


                • #10
                  Salut,
                  Eu am un 260 E 4Matic si ma gandeam la o varianta cu turbina sau compresor, dar se pare ca este foarte greu sa faci asa ceva la mercedes.
                  Dan_C ai cumva idee daca exista alta varianta pentru a mari puterea ???

                  Comment


                  • #11
                    Up pentru marirea puterii.

                    Comment


                    • #12
                      Marim puterea cumva?

                      Comment


                      • #13
                        Salut variante ar fi dar depinde de buget , pentru Spawn primul lucru la 260 trebuie sa scapi de injectia mecanica, pe M 103 se poate pune turbina sau compresor cu internele originale, deci iti trebe turbina galerie de evacuare un ECU programabil un set de injectoare cu rampa un pic de rabdare si ai marit puterea

                        Comment


                        • #14
                          Emil, nu vreau sa te contrazic, se obtin puteri mai mari cu un ECU programabil adaptat... Dar e vorba de puteri mari. Pentru buget redus, si cresteri moderate a puterii si cuplului, mai este varianta "piggy back". Doua injectoare suplimentare montate pe un adaptor, dupa clapeta de acceleratie (pe galeria existenta) si controlate de un ECU simplu de gen AEM PB sau Apexi, sau Micro Tech... sau altii. Pe 260 se poate lucra foarte frumos, cu puteri de aprox 250 de caluti, insa treaba e cu 4 Matic-ul. Nu stiu daca este destul de solid, si daca nu, daca si ce componente se pot aduce de la G-uri...
                          Orice este posibil...
                          Sa fac neste calcule mai precise?
                          oasis - it's good to be free!!!

                          Comment


                          • #15
                            Salut, eu zic ca ar rezista 4 Matic-ul , componente de la G nu prea poti adapta, cu partea de ECU depinde este varianta de la megasquirt care e rezonabila calitate-pret mie personal imi place tare si scapi de problematica injectie mecanica

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF