Salut
Sunt nou pe acest forum, dupa ce am perecut aproximativ 200ore citind diverse lucruri despre MB, pot spune ca m-am familiarizat cu aceasta marca si ma simt bine pe acest forum.
Am apreciat faptul ca exista reguli si ca ele se aplica, inclusiv in cazul unor useri cu experienta si/sau notorietate crescuta. Este foarte important ca aceasta comunitate sa creasca pe niste fundamente solide si sa atraga prin calitate, asa cum sunt produsele create de catre MB. Mi-au placut f mult informatiile postate de catre colegii pasionati, nu vreau sa nominalizez, persoanele sunt stiute.
Acum ca tot am terminat cu introducerea, va spun ca imi place modelul W124 de la MB. Imi place mult, desi la inceput butoanele mai patratoase, sau forma bordului nu erau pe gustul meu. Am citit, am vazut documentare si niste modele W124 intretinute si am reusit sa inteleg pasiunea pt acest model.
Am urmatoarele intrebari (discutam doar de modelele phase3, 1993-1995):
1. Motoarele pe benzina sunt cu 4 supape, in general toate euro2. La diesel, motorul de 2,5l OM605 cu 5 cilindrii/4supape si putere de 113cp este mai evoluat tehnologic decat cel cu turbina, OM602 si putere 122cp? Acesta din urma are doar 2supape? Diferenta de performanta reala intre cele doua motoare este evidenta, tinand cont ca dif de putere este de doar 9cp dar motorul TD este mai vechi?
2. Am vazut ca pe wikipedia se discuta despre acceleratia letargica a motoarelor diesel. Este valabil acest lucru si pentru E250 Diesel (motorul de 113cp?)
3. Am vazut ca anumite exemplare au cateva decupari, ca niste branhii in aripa fata. (atasez poza). Pe ce modele apar, sau este vreo "optiune"
?
4. Cum se aude sistemul stock de pe w124? Exista nivele de echipare hi-fi sau cum este aici? (eu am un bmw e36, nivelul maxim aici este Harman Kardon)
5. Exista dotare cu senzori de parcare ca si optiune?
Multumesc
Mihai
Sunt nou pe acest forum, dupa ce am perecut aproximativ 200ore citind diverse lucruri despre MB, pot spune ca m-am familiarizat cu aceasta marca si ma simt bine pe acest forum.
Am apreciat faptul ca exista reguli si ca ele se aplica, inclusiv in cazul unor useri cu experienta si/sau notorietate crescuta. Este foarte important ca aceasta comunitate sa creasca pe niste fundamente solide si sa atraga prin calitate, asa cum sunt produsele create de catre MB. Mi-au placut f mult informatiile postate de catre colegii pasionati, nu vreau sa nominalizez, persoanele sunt stiute.
Acum ca tot am terminat cu introducerea, va spun ca imi place modelul W124 de la MB. Imi place mult, desi la inceput butoanele mai patratoase, sau forma bordului nu erau pe gustul meu. Am citit, am vazut documentare si niste modele W124 intretinute si am reusit sa inteleg pasiunea pt acest model.
Am urmatoarele intrebari (discutam doar de modelele phase3, 1993-1995):
1. Motoarele pe benzina sunt cu 4 supape, in general toate euro2. La diesel, motorul de 2,5l OM605 cu 5 cilindrii/4supape si putere de 113cp este mai evoluat tehnologic decat cel cu turbina, OM602 si putere 122cp? Acesta din urma are doar 2supape? Diferenta de performanta reala intre cele doua motoare este evidenta, tinand cont ca dif de putere este de doar 9cp dar motorul TD este mai vechi?
2. Am vazut ca pe wikipedia se discuta despre acceleratia letargica a motoarelor diesel. Este valabil acest lucru si pentru E250 Diesel (motorul de 113cp?)
3. Am vazut ca anumite exemplare au cateva decupari, ca niste branhii in aripa fata. (atasez poza). Pe ce modele apar, sau este vreo "optiune"

4. Cum se aude sistemul stock de pe w124? Exista nivele de echipare hi-fi sau cum este aici? (eu am un bmw e36, nivelul maxim aici este Harman Kardon)
5. Exista dotare cu senzori de parcare ca si optiune?
Multumesc
Mihai
Comment