Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Discutie punctuala despre w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Discutie punctuala despre w124

    Salut

    Sunt nou pe acest forum, dupa ce am perecut aproximativ 200ore citind diverse lucruri despre MB, pot spune ca m-am familiarizat cu aceasta marca si ma simt bine pe acest forum.
    Am apreciat faptul ca exista reguli si ca ele se aplica, inclusiv in cazul unor useri cu experienta si/sau notorietate crescuta. Este foarte important ca aceasta comunitate sa creasca pe niste fundamente solide si sa atraga prin calitate, asa cum sunt produsele create de catre MB. Mi-au placut f mult informatiile postate de catre colegii pasionati, nu vreau sa nominalizez, persoanele sunt stiute.

    Acum ca tot am terminat cu introducerea, va spun ca imi place modelul W124 de la MB. Imi place mult, desi la inceput butoanele mai patratoase, sau forma bordului nu erau pe gustul meu. Am citit, am vazut documentare si niste modele W124 intretinute si am reusit sa inteleg pasiunea pt acest model.

    Am urmatoarele intrebari (discutam doar de modelele phase3, 1993-1995):

    1. Motoarele pe benzina sunt cu 4 supape, in general toate euro2. La diesel, motorul de 2,5l OM605 cu 5 cilindrii/4supape si putere de 113cp este mai evoluat tehnologic decat cel cu turbina, OM602 si putere 122cp? Acesta din urma are doar 2supape? Diferenta de performanta reala intre cele doua motoare este evidenta, tinand cont ca dif de putere este de doar 9cp dar motorul TD este mai vechi?

    2. Am vazut ca pe wikipedia se discuta despre acceleratia letargica a motoarelor diesel. Este valabil acest lucru si pentru E250 Diesel (motorul de 113cp?)

    3. Am vazut ca anumite exemplare au cateva decupari, ca niste branhii in aripa fata. (atasez poza). Pe ce modele apar, sau este vreo "optiune" ?

    4. Cum se aude sistemul stock de pe w124? Exista nivele de echipare hi-fi sau cum este aici? (eu am un bmw e36, nivelul maxim aici este Harman Kardon)

    5. Exista dotare cu senzori de parcare ca si optiune?

    Multumesc

    Mihai
    Attached Files

  • #2
    "branhiile" din aripa sunt pentru turbo.Senzori de parcare nu cred ca existau atunci.

    Comment


    • #3
      Originally posted by 560sel_87 View Post
      "branhiile" din aripa sunt pentru turbo
      Pai si in branhiile alea era pus turbo-ul?

      Stii ceva, dar nu exact. Branhiile alea le au si modelele aspirate de diesel stage 3. Nu doar cele turbo. Le gasesti si pe versiunea E250 aspirat de 113cp, si pe E300 aspirat de 136cp.

      Comment


      • #4
        Acolo vine aspiranta ce duce la filtrul de aer.....boxele sunt de 12 modeste,ori le schimbi cu alte 12 ori pui de 13 cu modificare facuta cu un cutter....senzori de parcare nu stiu daca au fost insa poti pune si ieftin,de care vrei,cu buzzer,cu display in bord,in oglinda.....

        Comment


        • #5
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Pai si in branhiile alea era pus turbo-ul?

          Stii ceva, dar nu exact. Branhiile alea le au si modelele aspirate de diesel stage 3. Nu doar cele turbo. Le gasesti si pe versiunea E250 aspirat de 113cp, si pe E300 aspirat de 136cp.
          intr-adevar, inseamna ca sunt pt diesel mai puternice, intrucat masina din poza are motorul de 2,5l si 113cp

          Comment


          • #6
            Originally posted by mihai_antony View Post
            intr-adevar, inseamna ca sunt pt diesel mai puternice, intrucat masina din poza are motorul de 2,5l si 113cp
            S-a mai scris despre W124 pe forum, bravo tie ca iti dai interesul despre model. Poti sal intrebi si pe colegul W124researcher, poate iti mai da el ceva detalii despre acele fante.
            La capitolul sunet probabil ca cel mai bine iti faci ceva after market. Pe original or fi fost ceva dotari mai deosebite pa modele gen E500.

            Intradevar motoarele diesel din vremea aia nu erau foarte sprintene. Motorul de 5 cilindri aspirat venea cu o putere si un cuplu destul de mici comparabil cu modelele pe benzina. Oricum tehnologia obtinerii presiunilor inalte la combustibil necesare injectiei diesel era relativ la inceput. Fara presiune inalta si control electronic al deschiderii injectoarelor nu este posibila cresterea mai rapida a turatiei. Lucru necesar totusi la vehiculele mici fata de camioane etc. Atunci erau inca folosite pompele de inalte mecanice care lucrau antrenate prin lantul de distributie.

            Din pacate sunt multi care nu mai apreciaza modelele mai vechi. desi la vremea lor au fost high-end engineering, Ca si w123, w126 ...Sunt si astazi producatori care vand masini low cost net inferioare modelelor vechi de la marci mari de acum 20-25 de ani. Ma rog asta conteaza mai putin. Atata timp cat exista forumul poti sa-ti impartasesti opiniile su alti pasionati. Bafta multa!
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Legat de cele doua motoare disel de 2,5l, poate sa raspunda cineva? Din cate am citit motorul de 113cp aspirat este mai avansat tehnologic, dar vroiam un raspuns sigur sa ma lamuresc pe partea cu diesel. Este recomandat cel aspirat in fata celui cu turbina?

              Ca motorizari pt w124 ma uit in general la benzina, dar conteaza f mult si starea masinii + dotarile; ca si transmisie as vrea sa fie manuala. Sunt interesat de E220 (E280 f rar am vazut in stare buna) dar am vazut si un E250D f bine intretinut care mi-a placut mult (este cel din poza, din "pacate" este automat).

              Multumesc pt raspunsuri!
              Last edited by mihai_antony; 10-05-2010, 10:13 AM.

              Comment


              • #8
                Parerile sunt impartite.

                Eu personal, cred ca e de preferat un motor cu aspiratie normala. Motorul OM605 de 113 cp e mai avansat decat OM602....primul are 4 supape pe cilindru, al doilea 2. Insa 602-ul are turbina, ceeea ce ii da un cuplu superior de 230 Nm fata de 173 Nm la 605. Turatiile de cuplu maxim sunt apropiate la ambele modele. Totusi 250 turbodiesel este putin mai sprinten.
                Depinde acum de fiabilitatea turbinei insa oricum motorul aspirat e mai fiabil.
                Putin mai tarziu a fost introdus la toate motoarele si benzinare si diesel defazorul arborelui cu came, un adevarat avans tehnologic. Daca nu ma insel pe motoarele pe benzina in 6 cilindri tipul 104 era deja din 1992 asa ceva.
                Daca iti place foarte mult masina din poza , poti sa-i faci o trecere pe cutie manuala ....un fel de downgrade )), e relativ mai usor. E mai greu sa ii pui cutie automata daca nu iti place cea manuala.
                Last edited by mircea_cst; 10-05-2010, 12:12 PM.
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #9
                  Mai acum ceva zile vorbeam cu un amic mecanic la MB,despre motoarele pe benzina de 6 cil puse pe w124,au toate aceeasi hiba,mai tirziu sau mai devreme se deformeaza blocul din cauza datului in gura,de unde si pierderile de ulei pe sus....Ca parere,6 cilindri e totusi alegerea optima,benzina sau diesel....la diesel si 5 pistoane e o alegere inteleapta.....

                  Comment


                  • #10
                    Aia rosie (cred ca...) e tot a lui Prudom.
                    Si parca n-are A/C , daca mai tin minte anuntul din Autobijnitavit.

                    Cele mai interesante w124 sunt , E220 benzina sau E250 Diesel .(daca tinem cont de raportul a ceea ce ofera pe impozitul platit)

                    Iar in stare buna i-ati gandul , ca si alea care par ingrijite ... doar par , si cam atat.

                    Bafta.
                    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                    Comment


                    • #11
                      Am facut acest tabel cu motorizarile de pe w124. Rog sa fie validat pt a nu promova prostii.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by w124researcher View Post
                        Aia rosie (cred ca...) e tot a lui Prudom.
                        Si parca n-are A/C , daca mai tin minte anuntul din Autobijnitavit.

                        Cele mai interesante w124 sunt , E220 benzina sau E250 Diesel .(daca tinem cont de raportul a ceea ce ofera pe impozitul platit)

                        Iar in stare buna i-ati gandul , ca si alea care par ingrijite ... doar par , si cam atat.

                        Bafta.
                        Salut

                        Intr-adevar masina este din Suceava, inteleg ca este doar "ceruita" pe exterior dar are pb? O cunoasteti? In poze arata bine...
                        La faza cu masinile in stare buna, solutia este sa aduc una din DE?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Ca parere,6 cilindri e totusi alegerea optima,benzina sau diesel....la diesel si 5 pistoane e o alegere inteleapta.....
                          Sunt de acord cu tine Mihnea, motoarele in 6 cilindrii sunt f echilibrate, din cate stiu este vorba de echilibrarile dinamice, un motor cu 6 in linie nu are nevoie de contragreutati sa fie echilibrat, impulsul sau de putere fiind urmat la doar 120 grade rotatie vibrochen de alt impuls, nu la 180 ca la 4 in linie. In momentul in care pistonul este sus sau jos, ma refer la punctele moarte, are loc o accelerare a miscarii arborelui, de aceea motoarele 4 in linie au contragreutati mari pe vibrochen si axe de echilibrare care se invart de regula cu de 2 ori viteza arborelui cotit.

                          Un motor 6 linie nu are nevoie de echilibrare, pulsul sau de putere fiind urmat la 120 grade de un altul nu la 180 grade, adica nu in momentul in care pistonul ajunge la punctul mort, de aici rezulta o eficienta mai mare a motoarelor 6 in linie.

                          Mi-a placut atributul pentru dieselul in 5 pistoane..intelept cred ca este cuvantul care caracterizeaza cel mai bine 250D-ul
                          Last edited by mihai_antony; 10-07-2010, 17:18 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mihai_antony View Post
                            Intr-adevar masina este din Suceava, inteleg ca este doar "ceruita" pe exterior dar are pb? O cunoasteti? In poze arata bine...
                            La faza cu masinile in stare buna, solutia este sa aduc una din DE?
                            Nu cunosc masina si nu vreau sa scriu aiurea. Nu imi place ca nu are A/C si pretul ...

                            Proprietarul , adica Prudom , e om de incredere. Vezi topicul cu masinile lui.


                            Nu stiu de ce , dar nici Germania nu imi mai inspira incredere. Dinozaurii astia au cam ajuns cazane.

                            Eu unul mi-am luat gandul de la asa ceva. Raman doar un admirator pasionat.
                            De cumparat si intretinut sa se ocupe altii . )))))))


                            PS :

                            Pentru motoare si alte specificatii :



                            Le club des passionné(e)s de Mercedes W124 d'origine


                            www.clubmercedes.ro Prezentare Merce des w 124 W124 este denumirea de sasiu pentru modelul ...



                            Bafta
                            Last edited by w124researcher; 10-07-2010, 20:05 PM.
                            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              Din Decembrie caut o masina intretinuta, 1994-1995 si cu ceva dotari. Nu am gasit una care sa aibe ambele conditii indeplinite...Am rasfoit toate site-urile importante de anunturi on-line. La un moment dat chiar imi luasem gandul dar imi doresc f mult o masina buna, de aceea caut in continuare. Sunt si eu precum colegul Levi care cauta/spera la o cobra coupe
                              Mi-am facut si o lista, in acest moment in calcul este masina rosie din poza si masina colegului visualv, ce are w124 E200 din TM refacut dupa incidentul pe care l-a avut.

                              Tot cautand m-am uitat la un moment dat si la w202, stiu ca a fost facut dupa w124 dar putin mai low-cost asa. Mentionez ca ma intereseaza doar modelele facelift (dupa 10/1997), chiar am gasit un model interesant (ce avea si cd-oem din fabrica) dar masina s-a vandut ieri.



                              In concluzie am doua solicitari:
                              1.Puteti sa imi spuneti cateva pareri despre w202 in comparatie cu w124? (un lucru il stiu sigur ca la interior este mai putin loc, motoarele M111.xxx sunt comune, dar alte detalii nu prea).
                              2. Daca aveti cunostinta de masini intretinute, bune va rog sa ma ajutati cu un link, ceva sau date de contact. Intentionez sa achizitionez un exemplar in perioada Feb - Martie.

                              Va multumesc pentru ajutor!

                              P.S Ii multumesc lui Dan (w124researcher) pt feedbackul pe care mi l-a dat pana acum, inclusiv in discutiile pe care le-am avut pe mess la ore tarzii
                              Last edited by mihai_antony; 01-26-2011, 12:11 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF