Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi GPL

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poza este din spatele plamanului ,din fata arata asa :

    Comment


    • #17
      Originally posted by tumar View Post
      Va Salut! Am si eu o intrebare. Orificiul de pe plaman(cel filetat) ce rol are? Mai avea vreo piesa pe el, vreun filtru ceva? Multumesc anticipat. Numai bine!
      Salutam! Intr-una din zilele ce au trecut, am incercat sa astup acel orificiu filetat de pe plaman. La relantiu nu se simtea aproape nici o diferenta, dar daca incercam sa accelerez nu se accelera, aproape ca se oprea motorul.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Atentie .. nu obturati acel orificiu din poza recunosc un reductor(plamin)marca Landi Renzo care foloseste acel orificiu la motoare turbobenzina prin acel orificiu fiind legat un furtun de vacum care face o decompensare pt aceste motoare care inturatie mare trag mai mulgaz decit le trebuie iar acel orificiu legat degaleria de admisie a motorului cu turbo impiedica acesta sa se innece cu exces de gpl.La motoarele cu aspiratie normala aceste orificii de pe spatele reductorului tr sa fie libere si nici sa nu fie in bataia unor eventuali curenti care se formeaza intimpul mersului deoarece acest lucru impiedica functionarea membranei de joasa presiune care regleaza relantiul si debitul pt sarcina..

        Comment


        • #19
          Va salut! Multumesc pentru sfat. Pozitia plamanului este ca cea din poza.
          Attached Files
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Nelu Patrascu View Post
            ...
            Buna dimineata!
            Dupa cum observ aveti ceva experienta in domeniul GPL. Cu acordul dumneavoastra v-as ruga sa-mi dati cateva sfaturi in privinta instalatiilor GPL ptr masina mea(w124 '95 2.0 16v 100kw). Ma bate un gand sa inarmez masina cu o instalatie GPL secventiala si din recomadarile primite pana acum de la diferite serviceuri de profil am inteles ca cea mai recomandata este Tomasetto Stag.
            Inainte de a crede spusele celor de la service am hotarat sa intreb pe cineva care are ceva experienta in acest domeniu si care o sa-mi poata spune si "asazisele minusuri" ale acestei optiuni .
            Multumesc anticipat.
            Last edited by DumiMoldoveanu; 05-19-2011, 08:38 AM.

            Comment


            • #21
              Nimeni,nimic un subiect interesant,sau sa mai discutat!?

              Comment


              • #22
                Este un subiect pe forum despre instalatiile gpl. Poti da un search.
                Ford- 1937 (nerestaurat)
                Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
                Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
                W126 - '87, 500SEL
                W126 - '88, 300SEL
                Simson 425 s - '57

                Comment


                • #23
                  Salutam!
                  Pana la procurarea unui mixer special pentru KE jetronik(foto1), zilele aceste am facut o modificare adusa mixerului ce il am deocamdata pe masina. Este un mixer de la Landi Renzo fara con pe mijloc. I-am adaugat un con de inox(sararita) pe care l-am prins prin infiletare de acel "opritor" al clapetei. Dupa mai multe reglaje(pe verticala) ale conului, cred ca i-am gasit pozitia cea mai convenabila priviind mersul motorului.
                  Attached Files
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF