Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi GPL

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi GPL

    salutare.

    Cand am luat masina avea instalatia de gaz montata, insa a fost decuplata fortat. Nu a fost montata cum a trebuit si cand se apasa butonul de gaz facea o explozie care in repetate randuri a reusit de a decalibrat injectia. Intre timp injectia a fost facuta, masina merge foarte bine pe benzina, dar sunt in dubii daca sa scot butelia si instalatia, sau sa o montez la loc, evident la sediul BULLROM si in prezenta mecanicului meu din Galati.

    E prima oara cand am GPL la o masina si nu stiu ce implica asta si care sunt diferentele. GPL-ul e mai ieftin, dar am inteles ca si consumul este mult mai mare, cca 25% in plus.

    Acum e logic ca masina nu a fost facuta pentru gaz... intrebarea este, cat de repede se poate defecta motorul?

    Multumesc.

  • #2
    Salut! Montez-o fara grija! Eu am gaz pe masini din 2006 . Daca este montata corect motorul va functiona impecabil.

    Comment


    • #3
      Eu merg DOAR pe gaz cu W126-le si e ok cu exceptia faptului ca nu e reglata cum trebuie si nu trage chiar in forta.In rest sunt super multumit si vara si iarna cu toate ca iarna trebuie sa incalzesc in prealabil pulmonul la prima pornire dimineata.
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #4
        Multam la amandoi. Azi cred, o sa ma duc sa puna la loc chestia aia care vine la filtrul de aer. In rest instalatia este facuta toata, doar trebuie cuplat ala, si bagat furtunul. Masina de cand am luat-o, are butelia plina in spate. Voi reveni cu detalii.

        Comment


        • #5
          Sunt câteva "secrete" care fac ca motorul să funcţioneze corect, normal,ca pe benzină, sau dimpotrivă, să ai nenumărate probleme cu maşina când functionează pe gaz.O instalaţie de gaz trebuie în primul rând dimensionată corect pentru puterea motorului. Asta conduce implicit la nişte costuri iniţiale mai mari cu peste 50% şi foarte mulţi optează pentru o investiţie minimă, iar rezultatele sunt modeste. Motorul nu trage, se comportă ca un diesel simplu şi obosit. Pe W 126 280 SE am montat o instalaţie capabilă să furnizeze debitul necesar de gaz pentru cei 185 CP ai motorului M 110. Acest lucru a dus costurile de la 14 milioane la peste 21 (vorbim de preţuri ale anului 2000) S-a dovedit a fi hotărâtoare această opţiune, maşina a funcţionat impecabil pe gaz, şi n-aveam nici cea mai mică emoţie să abordez depăşiri "în scurt", motorul era vioi şi accelera fără niciun fel de ezitări. Al doilea element este mixerul, care la mine avea in centru un con de turbionare care făcea ca amestecul aer-gpl să fie foarte omogen, fără zone sărace. N-am avut niciodată nici măcar un rateu, nu mi s-a defectat debitmetrul, nu mi-au ieşit furtunele.
          ÃŽn al treilea rând, priza de aer a filtrului, care la motorul M 110 este orientată spre farul din stânga, conducea la momentul montajului instalaţiei de gaz, la o funcţionare proastă a motorului la ralanti în timpul rulajului (apropierea de semaforul pe roşu, de exemplu, cu maşina scoasă din viteză). Curentul de aer provocat de deplasarea maşinii perturba funcţionarea motorului, provocând uneori chiar oprirea lui. Am scurtat acel "gât" şi l-am întors cu 90 de grade în jos, conducându-l undeva sub far, într-o zonă ferită de perturbaţii. De atunci, n-am mai avut probleme.
          Celor care sustin că maşina consumă mai mult gpl cu peste 25% faţă de consulul normal de benzină, le pot spune că sigur este vorba de un reglaj prost al instalaţiei. La un reglaj corect, n-are voie să consume mai mult decât 1,1 x consumul de benzină.

          Cele bune!
          Last edited by Nelu Patrascu; 09-08-2010, 11:03 AM.

          Comment


          • #6
            Are dreptate nea Nelu,prezenta conului din centrul mixerului este impetuos necesara pentru o functionare in parametri.Iar priza de aer a filtrului am mutat-o si eu undeva in lateral,mai mult de atat am blocat cu totul gatul filtrului de aer pentru a nu fi perturbata admisia aerului de catre curentii ce se formeaza in mers.De acum tine-te de el,poate iti impartaseste cate ceva din secretele reglajului pe GPL fiindca are ceva experienta.
            CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

            Comment


            • #7
              Clienţii pentru această alternativă de carburant sunt puţini. Destui încă cred că gazu-ţi distruge motorul, de aceea, firmele care montează astfel de instalaţii, reduc costurile cât pot de mult ca să te convingă. Apar în acest fel tot felul de mixere ciudate (unele chiar de plastic) şi "plămâni mult subdimensionaţi. Nici în cazul unor reglaje ideale, cu analizorul de noxe în esapament, maşina nu va merge bine şi performantele motoarelor la funcţionarea pe gaz vor fi drastic penalizate.
              Nu demult am văzut unn Ford Transit cu motor de 2,3 la care plămânul era -cel mult- bun pentru un Logan cu motor de 1,4. Evident că maşina abia mergea.

              Comment


              • #8
                Originally posted by AndreiM View Post
                salutare.

                Cand am luat masina avea instalatia de gaz montata, insa a fost decuplata fortat. Nu a fost montata cum a trebuit si cand se apasa butonul de gaz facea o explozie care in repetate randuri a reusit de a decalibrat injectia. Intre timp injectia a fost facuta, masina merge foarte bine pe benzina, dar sunt in dubii daca sa scot butelia si instalatia, sau sa o montez la loc, evident la sediul BULLROM si in prezenta mecanicului meu din Galati.

                E prima oara cand am GPL la o masina si nu stiu ce implica asta si care sunt diferentele. GPL-ul e mai ieftin, dar am inteles ca si consumul este mult mai mare, cca 25% in plus.

                Acum e logic ca masina nu a fost facuta pentru gaz... intrebarea este, cat de repede se poate defecta motorul?

                Multumesc.

                Chiar si cu 25 % tot esti in avantaj ; la un simplu calcul sa zicem ca mergi cu 10 % benzina = 46 ron cu GPL vei merge cu 12-13 % adica aprox 29 ron

                Si eu am gaz pe baba mea ,la mine am impresia ca e supradimensionat ceva in instalatie pentru ca daca o reglez pe tester la franare la semafor moare in ralanti ,daca ii strang gazul merge fara probleme ,e drept mai puturoasa un pic si doar pana prin 3000 ture dar la bani iese chiar foarte acceptabil = 10% GPL extraurban si un 17 % urban la un motor de 2000 cc carburatie

                Comment


                • #9
                  Va Salut! Am si eu o intrebare. Orificiul de pe plaman(cel filetat) ce rol are? Mai avea vreo piesa pe el, vreun filtru ceva? Multumesc anticipat. Numai bine!
                  Attached Files
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    La mine daca nu ma inseala memoria plamanul e prins pe brida de pe masina cu un surub de acel orificiu ... o sa ii fac o poza maiine si o sa o postez

                    Comment


                    • #11
                      Iti multumesc de raspuns, deci ar trebui astupat?
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Asa cum am promis aseara revin cu o poza despre felul cum e prins ,,plamanul " de la instalatia Gpl de la mine de pe masina :



                        Comment


                        • #13
                          Va salut! Multumesc pentru poza, dar din cate vad difera "plamanul", iar "gaura" la al meu este, daca nu ma insel cam de 12mm cu filet cu pas marunt, iar la dumneavoastra este un surub de 8mm parca. In fine, de mers merge super pe gaz, deci poate sa ramana si asa dar eram curios. Multumesc inca o data si va doresc numai bine!
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            La mine e un amalgam de piese ,nu e toata instalatia de la acelasi producator ,plamanul e marrini ,butelia cred ca e turceasca , ,,agregatele " de pe butelie sunt tomaseti ,intrerupatorul de trecere de pe benzina pe gaz e milano etc ,dar adunate si puse cap la cap cica functioneaza iar rezultatul e destul de satisfacator ( cel putin pentru mine )

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tumar View Post
                              Va salut! Multumesc pentru poza, dar din cate vad difera "plamanul", iar "gaura" la al meu este, daca nu ma insel cam de 12mm cu filet cu pas marunt, iar la dumneavoastra este un surub de 8mm parca. In fine, de mers merge super pe gaz, deci poate sa ramana si asa dar eram curios. Multumesc inca o data si va doresc numai bine!
                              La plamanul meu, cei drept este pentru instalatie secventiala, in acea gaura intra conducta de gaz.
                              Eu zic ca este o gaura pre-pregatita pentru teava de gaz, pentru o mai buna pozitionare, adica o folosesti care iti convine mai bine.
                              Este o parere, poza nu da prea multe detalii.
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF