Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Am nevoie de sfaturi pentru 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am suspendat masina de fata si am observat ca la roata din dreapta (cea care scoate suieraturi in viraje)am joc lateral foarte mare ,in timp ce la cea din stanga nu am deloc.
    Am inlocuit rulmentii ,pivotii si bucsele acum 1000 kilometri.
    Ar putea sa fie din caseta de directie?
    Se poate ca din caseta sa aiba joc numai o roata si cealalta nu?Chiar nu este nimeni care sa-mi explice?
    Merci!

    Comment


    • #92
      Am fost in Spania sa fac inspectia tehnica a masinii.Dupa ce au supus-o la toate testele si aparatele posibile mi-au spus ca masina nu are defecte.
      Am gasit la spanioli ulei CASTROL DIESEL 10W-40 MAGNATECH.
      Este bine sa-l bag in motor la masina mea?
      Ce filtru de ulei sa cumpar si cat costa?

      Comment


      • #93
        Si eu am un W124 E220 pe benzina si ,cand l-am cumparat era inmatriculat pe Spania.ITP-ul era valabil,dar asigurarea obligatorie era expirata de cateva luni..Am manarit asigurarea(cu scanner,photoshop,imprimanta laser performanta si vreo 5 ron) si am facut-o mai misto ca originalul.Am facut treaba asta ca sa ajung in Bulgaria si am inmatriculat-o acolo!Te sfatuiesc sa faci acelasi lucru.Am un prieten foarte bun,bulgar,care ti-o inmatriculeaza cu 550 euro si iti asigura itp-ul si asigurarea fara sa t mai deplasezi cu masina in Bulgaria.Da-mi un PM daca te intereseaza si te pun in legatura cu el!E foarte corect,are doar 2 masini inmatriculate pe numele lui(a lui si a mea).
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #94
          Originally posted by dan12101983 View Post
          Si eu am un W124 E220 pe benzina si ,cand l-am cumparat era inmatriculat pe Spania.ITP-ul era valabil,dar asigurarea obligatorie era expirata de cateva luni..Am manarit asigurarea(cu scanner,photoshop,imprimanta laser performanta si vreo 5 ron) si am facut-o mai misto ca originalul..
          Foarte tare asta, bine ca se poate.

          Originally posted by dan12101983 View Post
          Am facut treaba asta ca sa ajung in Bulgaria si am inmatriculat-o acolo!Te sfatuiesc sa faci acelasi lucru.Am un prieten foarte bun,bulgar,care ti-o inmatriculeaza cu 550 euro si iti asigura itp-ul si asigurarea fara sa t mai deplasezi cu masina in Bulgaria
          Magnific !
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #95
            Salut,

            Am un Mercedes 300 CE 24v, mi s-a stricat radiatorul de racire ulei. Ma poate ajuta cineva in inlocuirea lui ?

            Comment


            • #96
              Salut. am mb 300 td şi am ceva probleme cu relanti-ul în sensul că ori la pornire rămîne jos, adică parcă merge în 4 pistoane şi nu în 6, sau în timpul mersului cade acul la turometru la 0 şi parcă merge în " 3 ". Dacă cineva poate să mă ajute cu un sfat. Merci.

              Comment


              • #97
                La motorul meu facea ceva de genul (200 D) mergea ba in 3 ba in 4 si problema era un injector care nu deschidea la relanti.S-a rezolvat cu 80 de ron la un pompagiu. Mi-a verificat toate injectoarele, 3 pulverizau pe la 110-120 , celalalt deschidea la 140-160 si improsca o data tare ca o siringa cu ac. Mi-a dat alta duza in banii aia De atunci merge mult mai frumos la relanti, si nu mai soate fum alb dupa ce il pornesc rece. Offtopic: si pe mine ma cheama Matei Marius

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF