Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W123 200D destul de ieftina dar trebuie reparata

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123 200D destul de ieftina dar trebuie reparata

    Buna seara!
    A venit vremea sa-mi fac rost de un w123 (partea cu cobra nu prea ma ameteste, raman la w123). Deocamdata am vreo 1200 de euroi disponibili si multa rabdare. Un vecin are un 200 D din '81, ar vrea vreo 700 de euro pe el. Masina are o gaura in podea, motorul nu prea are compresie (sau asa mi se pare mie din cauza ca azi m-am dus la om sa-l pun sa porneasca motorul fara sa fie incalzit inainte si i-a trebuit vreo 3-4 minute pana a pornit; nu dimineata la -5, pe la vreo 11 la aprox. 3-4 grade). Partea de jos a motorului e plina cu ulei, foarte jegoasa. Spune ca caroseria a fost reparata acum 2 ani, nici nu prea e urma mare de rugina nicaieri, e umflata vopseaua pe 2 bucati de vreo 2 cm. Una din liniile cromate din laturi incearca sa cada, dungile de caucius de la usi sunt foarte crapate si afara si inautru, scaunele au vreo 2-3 crapaturi. Cam atat.
    Inca ceva: deocamdata nu am bani sa-mi cumpar un w123 in stare foarte buna, sunt nevoit sa cumpar una mai ieftin si cam intr-un an incerc s-o aduc la o stare buna. Sa-mi fac rost de un motor mai bun ori sa caut pe cineva care mi-l segmenteaza ca lumea (stau la 16 km sud de Bacau)?
    Ce zice-ti?
    Va multumesc, si scuze daca am scris prea lung si prea multe prostii.

  • #2
    Mai bine dai un ban in plus , te imprumuti de inca 500-1000 si cumperi ceva in stare ok, ca buna nu gasesti...decat prin Germania poate...
    Era un coleg pe aici, refacuse complet o cobra, motor, tabla, vopsea, a iesit la vreo 15 000 de euro toata veselia.
    Ca bani se merita , decat o plasticaraie de masina de azi la 15 000 de euro.

    Nu te apuca de facut motoare...decat daca nu ai ce face cu cateva mii de euro si vrei sa tii masina prin service-uri cu lunile , fara sa stii daca meseriasul stie ce face sau daca face bine sau .... cand are de gand sa-ti faca masina.
    Parerea mea...sunt trecut prin d-astea si satul.

    Comment


    • #3
      E o vorba veche senegaleza care zice ca si cu pula in cur si cu sufletul in rai nu merge. La 7 sute, nu poate fi perfecta, mai mult de vro mie nu ai, dar vrei mashina... Ia ce tzi se ofera si investeshti in ea in timp. La banii ashtia nu ai dreptul la pretentzii. Motor complet se gaseshte la 3-4 sute de euro, o tabla o mai faci in timp, pe ici pe colo, prin partzile esentziale... Bani multzi nu se cer, doar vointza. Iar daca ai impresia ca la banii ashtia potzi gasi muc si sfirc, atunci mai cauta...

      Comment


      • #4
        Doctore!
        Se pare ca nu m-am exprimat ca lumea. E ceva normal, stau putin prost cu romana, da' exersez
        Treaba e urmatoarea: sunt convins ca la banii astia nu primesc o masina noua, da' nici nu vreau. Am vrut doar sa stiu daca e o cale care poate fi parcursa, si ma intereseaza partea cu motorul, sa-l segmentez sau sa-mi fac rost de un altul. Am sanse ca-mi gasesc un motor de 2000 diesel cu o compresie ca lumea. De mine poate sa aiba si 600000 la bord numai sa-mi porneasca iarna.

        Comment


        • #5
          Atunci raspunsul la intrebare il ai.

          Comment


          • #6
            @drcatea
            Mai cauta, cobrele sunt din ce in ce mai ieftine. Cu 1200 de zici ca ii ai se poate mai bine decat ceea ce ai descris. Ideal ar fi sa gasesti una intr-o stare tehnica buna ca sa nu investesti bani multi in ea. Tabla se carpeste, exista fibra si chit, un fel de "mama prostului" a masinilor vechi. Banii investiti intr-un cazan din asta n-o sa-i mai recuperezi niciodata. Succes.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Sper si eu ca se poate mai bine, mai stiu una in sat de vanzare, ma mai uit la aia apoi trag o fuga la targul din Bacau. Om trai si om vedea...
              Partea cealalta: nu prea ma gandesc sa-mi recuperez banii din treaba asta, daca am rabdare si putin noroc, atunic am sa pot sa-mi car viitorii copii cu o masina ca lumea, nu una de-ti linge si curu da' n-are personalitate. Is putin cam conservativ, dar e bine asa.

              Inca o rugaminte: daca aveti cumva vreun manual ori ceva informatii in legatura cu tipul. Nu am de gand sa-mi segmentez motorul, dar de schimbat fire, de demontat, remontat alternator, tevi, etc. ma descurc. Nu stiu daca se merita sa ma iau dupa manuale...
              Multam.
              Last edited by doktor4carz; 11-20-2008, 13:01 PM.

              Comment


              • #8
                Maestre, fa bine si cauta o motorizare mai mare. Eu am 200 D si urlu ca-i puturoasa ca vai de lume. Pe langa asta au incaput pe mana nepriceputilor care s-au crezut in tanc si au turat motorasul asta mai ceva ca la drifting. Pai nu-i motor de 3000!!! Dar asta e doar parerea mea si sfatul meu si nu-i necesar sa tii cont de ele.Daca pui mana pe ea vezi sa fie actele in regula si cu aia 500 euro care iti raman iti cumperi un motor in stare buna. Dar nu inainte de a face un test de compresie si vezi de unde incepi. Daca ai ceva compresie, atunci poti sa ai de lucru la urmatoarele: schimb ulei, filtre, reglaj culbutori, baterie, electromotor, bujii incandescente si instalatia electrica aferenta acestora, pompa de alimentare, pompa de injectie si injectoarele. Da' fa un test de compresie. Dupa asta, tot acilea pe forum afli cum se face fiecare lucru. La ora actuala daca dai un search cred ca vei gasi tot ce ai nevoie.

                Comment


                • #9
                  M-am gandit eu la un 2400, da' si asa am sa platesc destul de mult pentru impozite si asigurare (deocamdata o sa am 2 masini, cealalta ramane la nevasta). Si sa fiu sincer nu stiu de-o fi mult mai mult impozitul, asigurarea, consumul si intretinerea unui 240D. Alea de 220D nu prea se mai gasesc si nu cred ca o fi mare diferenta intre 200D si 220D.
                  Da' daca cineva stie mai bine, sa-mi spune ca ascult orice cu ratiune.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am 200D si trage foarte bine. Doi cobristi cu state de plata vechi l-au confundat cu 240D.

                    La banii aia trebuie sa faci niste compromisuri. Eu am dat mai mult pe ea, si tot a mai trebuit sa bag. Important e ca imi place foarte mult.
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #11
                      Imi pare rau, dar 200D e o bashina obosita. Asta e realitatea. Am asa ceva si mi-e scarba sa mai ma urc in ea. Mentionez ca are un motor cam rar in starea in care se afla pe la noi.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #12
                        Noutati!
                        Am gasit prin sat (se pare ca astia de la noi sunt pasionati de cobre, sunt vreo 4 pe aici) inca una la 1000. Si de ieri e a mea.
                        Starea: se pare ca porneste din prima fara prea mare chin. Are ceva ulei pe motor dar nu pare dureros (fostul proprietar spune ca acum nu mai curge, cred ca o sa-i fac o spalare apoi vom vedea). M-am uitat sub podea, nu vad crapatura, gaura, e o placa de 10X25 nituita, in rest nica. In totalitate arata mult mai bine decat cealalta. Trebuie schimbate telescoapele din spate, mai ales ca intr-o parte e si scoasa deja. Apoi spune omul ca duzele de la injectoare trebuie schimbate (il cred pe cuvant).
                        Treaba cu puturosenia: am incercat masina luni, nu pare un racing car, dar o sa ma multumesc cu ea, nu pare mult mai slaba decat Corsa mea din 91 (motor 1500 Diesel, compresie cam slaba dar porneste pana acum si la -5). Asa ca ne multumim cu asta, restul vedem pe parcurs. O s-o vopsesc in galben (sotiei nu-i placea pana n-a vazut una in galben in Bacau).

                        Comment


                        • #13
                          Daca tot accepti sfaturi,ia o cobra CINSTITA LA SERII,sa aiba ori motorul parfumat ori la tabla sa stea super...io am avut una cu motorul nou,tabla era modesta

                          Comment


                          • #14
                            Treaba e ca am luat-o deja, si pana acum mi se pare buna la banii astia. Oricum sun pregatit sa mai bag in ea cel putin inca vreo 2000 de euro ca sa fie intr-o stare cat de cat respectabila. Om vedea.

                            Comment


                            • #15
                              Sa o stapanesti cu placere
                              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF