Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rog sfat, pareri achizitie 230CE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rog sfat, pareri achizitie 230CE

    Salut,
    De ceva vreme sunt interesat sa achizitionez un W123 230 sau 280 CE pe care sa il utilizez ocazional.
    Am gasit unul, ce parere aveti
    http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1

  • #2
    Salutare! Din pacate din poze nu prea iti dai seama de starea caroseriei. Interiorul: putin 'sifonat'...la cum arata, optiuni acceptabile!

    Un singur lucru e cert...asemena ''caruta'' nu se tine la ferma!


    Pert total: o baza bunicica pentru un proiect!



    P.S. Cere mai multe poze detaliate ca sa iti putem da mai multe detalii!




    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      La telefon mi-a spus ca masina este inmatriculata ca vehicul istoric si ca are foarte putina rugina. A schimbat placutele, sabotii de frana si ceva pe la evacuare.
      Caroseria are ceva zgarieturi, urme, dar nici nu ma asteptam la ceva tip top.
      Aerul conditionat, inchiderea cetralizata, geamurile electrice, abs, tempomatul etc. tot functioneaza.

      Masina o tine adapostita intr-o hala.

      Omul este flexibil in ceea ce priveste pretul si pare sincer.
      Am stabilit ca ma poate primi Luni sau chiar maine (Duminica) chiar daca ei sarbatoresc Pastele.

      Ma gandeam sa cer poze mai detaliate, dar nu sunt foarte departe de Mering, asa ca ma bate gandul sa ii fac o vizita.

      Multumesc pentru raspuns mer_se 280

      Comment


      • #4
        Ce zici de acest 280... http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1


        Parerea mea e ca arata mai bine!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Salut Mer_se 208,

          Ma cam sperie "Karosserie schlecht , aber machbar..."
          Nici anul nu ma incanta foarte tare, sa nu mai vorbesc de putinele optionale. Mi-as dori mult cutie automata.

          Imi place interiorul, bordul necrapat, pretul (negociabil) si mai ales motorul M110; arata bine, curat. Alternatorul, radiatorul si ceva furtunuri par a fi schimbate.

          Am sa-l sun. Lichtenstein nu e foarte departe de cealalta masina.

          Merci.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Alki View Post
            Caroseria are ceva zgarieturi, urme, dar nici nu ma asteptam la ceva tip top. Aerul conditionat, inchiderea cetralizata, geamurile electrice, abs, tempomatul etc. tot functioneaza.
            Mașina are multe dotări, destul de rare pe motorizarea asta mică (2300 cmc), cum ar fi ABS-ul, dar mai ales tempomatul !
            Originally posted by Alki View Post
            Omul este flexibil in ceea ce priveste pretul.
            Dacă mai lasă 500, eu zic că e foarte OK. După ce o ai înscrisă la noi la Retro (alți 500 până ajungi acolo), mai pui pe ea omie și o faci gigea ! Totalul va fi undeva la max. 4500, preț la care nu găsești la noi una înscrisă, cu dotările astea și în starea în care o vei avea după acea mie cheltuită.
            Originally posted by Alki View Post
            Am stabilit ca ma poate primi Luni sau chiar maine (Duminica) chiar daca ei sarbatoresc Pastele. Nu sunt foarte departe de Mering, asa ca ma bate gandul sa ii fac o vizita.
            De ce să nu iei și tu o masă pascală la ei ...
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Un singur lucru e cert ... asemena ''caruta'' nu se tine la ferma !
            În ceea ce mă privește, omul mi-a câștigat încrederea: are la ferma aia un JCB Fastrac, iar eu mor după el
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Originally posted by Alki View Post
              Salut,

              Am gasit unul, ce parere aveti

              http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1
              Salutare ! .
              Compartimentul motor arata off road .

              Mai vorbim despre optiuni dupa ce testezi motorul , dai presurile afara , control temeinic la praguri si tabla pe sub masina , etc .
              Este cunoscut faptul ca W123 sta prost la capitolul tablarie .
              Vezi restaurarea colegului altho .
              Stima ! .

              Comment


              • #8
                Originally posted by Levi View Post
                În ceea ce mă privește, omul mi-a câștigat încrederea: are la ferma aia un JCB Fastrac, iar eu mor după el

                Poa' sa aiba JCB, dar totusi...nu cu Coupe mergem la ferma...de era un G ...


                Pozele...
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Salut Levi,

                  Da, mai lasa la pret, chiar mai bine de 500.

                  Ieri cand am vorbit cu el la telefon l-am intrebat daca masina mai are verificare tehnica (TUV) pentru a-mi putea scoate numere de export (Zoll). A sunat la biroul de inmatriculari (tot ieri) apoi mi-a spus in mare care sunt costurile pt numere de export (in mare le stiam).Cam scump.
                  In final s-a oferit sa imi lase numerele si sa imi scrie pe langa contractul de vanzare, o imputernicire sa pot ajunge acasa (nu in Romania, in Italia) cu numerele lui.

                  Eu am rezidenta si in Italia. In Italia W123 CE e pe lista automobilelor cu valoare istorica. Si acolo taxele (asigurare, impozit) sunt foarte mici pentru masini istorice. Probabil am sa o inmatriculez acolo.

                  Mutumesc.

                  P.S. Pentru masa Pascala... toate la timpul lor. Peste o saptamana Hristos invie si la noi.

                  Comment


                  • #10
                    Salut Nstoe,

                    Da, ai dreptate si eu m-am cam speriat de cum arata compartimentul motor si de "peisajul" in care presupun ca a fost condusa.
                    Dar nu stiu cum sa spun... am un feeling placut in legatura cu masina asta.
                    Cred ca merita sa ii fac o vizita macar sa o vad.
                    Cum spune colegul Levi ... poate chiar si pentru o masa Pascala. Din proprie experienta pot spune ca uneori bavarezii pot fi si prietenosi.

                    Merci pentru sfaturi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Alki View Post
                      Da, mai lasa la pret, chiar mai bine de 500...
                      Daca asa sta treaba atunci altfel se pune problema!

                      Oricum banutii negociati, vor fi investiti pentru un alt interior...ma indoiesc sa treaca testul pentru a deveni istoric...(asta daca ajunge masina la tine).
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        un alt interior ... ma indoiesc sa treaca testul pentru a deveni istoric
                        Eh, interiorul ăla se curăță, nu e mare brânză, înafară de faptul că e murdar, nu văd să fie rupt, și nu e piele sau mușama, să fie crăpat. Crăpat e în schimb bordul ...

                        P.S. La ce o fi butonul din stânga butonului de avarie ?
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          mer-se 280,

                          ca tot venii vorba de interior. Mi-ar place mult un interior crem piele MB cod 234, dar de dragul orginalitatii as putea traii si cu interiorul ce il are acum (Velours 932).

                          Apropo, asta am gasit pe net:

                          http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...7573-223-20348

                          Comment


                          • #14
                            Levi,

                            definitiv bordul va trebuii schimbat.

                            Butonul la care te referi este pentru incalzirea scaunului sofer. Interesant, numai scaun sofer?!? Sa fie vre-o surubareala?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Levi View Post
                              nu văd să fie rupt
                              Oare sa fie asa...?

                              P.S. Interioarele velur sunt sensibile daca ajunge sa bata soarele pe ele...vezi SEC-ul colegului Ciprian (Cipoaca), ba chiar si 280CE-ul colegului Lucian_kel, care cauta de mult timp un interior...
                              Attached Files
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF