If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Rog sfat, pareri achizitie 230CE
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Salutare! Din pacate din poze nu prea iti dai seama de starea caroseriei. Interiorul: putin 'sifonat'...la cum arata, optiuni acceptabile!
Un singur lucru e cert...asemena ''caruta'' nu se tine la ferma!
Pert total: o baza bunicica pentru un proiect!
P.S. Cere mai multe poze detaliate ca sa iti putem da mai multe detalii!
Stima
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
La telefon mi-a spus ca masina este inmatriculata ca vehicul istoric si ca are foarte putina rugina. A schimbat placutele, sabotii de frana si ceva pe la evacuare.
Caroseria are ceva zgarieturi, urme, dar nici nu ma asteptam la ceva tip top.
Aerul conditionat, inchiderea cetralizata, geamurile electrice, abs, tempomatul etc. tot functioneaza.
Masina o tine adapostita intr-o hala.
Omul este flexibil in ceea ce priveste pretul si pare sincer.
Am stabilit ca ma poate primi Luni sau chiar maine (Duminica) chiar daca ei sarbatoresc Pastele.
Ma gandeam sa cer poze mai detaliate, dar nu sunt foarte departe de Mering, asa ca ma bate gandul sa ii fac o vizita.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Ma cam sperie "Karosserie schlecht , aber machbar..."
Nici anul nu ma incanta foarte tare, sa nu mai vorbesc de putinele optionale. Mi-as dori mult cutie automata.
Imi place interiorul, bordul necrapat, pretul (negociabil) si mai ales motorul M110; arata bine, curat. Alternatorul, radiatorul si ceva furtunuri par a fi schimbate.
Am sa-l sun. Lichtenstein nu e foarte departe de cealalta masina.
Caroseria are ceva zgarieturi, urme, dar nici nu ma asteptam la ceva tip top. Aerul conditionat, inchiderea cetralizata, geamurile electrice, abs, tempomatul etc. tot functioneaza.
Mașina are multe dotări, destul de rare pe motorizarea asta mică (2300 cmc), cum ar fi ABS-ul, dar mai ales tempomatul !
Dacă mai lasă 500, eu zic că e foarte OK. După ce o ai înscrisă la noi la Retro (alți 500 până ajungi acolo), mai pui pe ea omie și o faci gigea ! Totalul va fi undeva la max. 4500, preț la care nu găsești la noi una înscrisă, cu dotările astea și în starea în care o vei avea după acea mie cheltuită.
Am stabilit ca ma poate primi Luni sau chiar maine (Duminica) chiar daca ei sarbatoresc Pastele. Nu sunt foarte departe de Mering, asa ca ma bate gandul sa ii fac o vizita.
Salutare ! .
Compartimentul motor arata off road .
Mai vorbim despre optiuni dupa ce testezi motorul , dai presurile afara , control temeinic la praguri si tabla pe sub masina , etc .
Este cunoscut faptul ca W123 sta prost la capitolul tablarie .
Vezi restaurarea colegului altho .
Stima ! .
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Ieri cand am vorbit cu el la telefon l-am intrebat daca masina mai are verificare tehnica (TUV) pentru a-mi putea scoate numere de export (Zoll). A sunat la biroul de inmatriculari (tot ieri) apoi mi-a spus in mare care sunt costurile pt numere de export (in mare le stiam).Cam scump.
In final s-a oferit sa imi lase numerele si sa imi scrie pe langa contractul de vanzare, o imputernicire sa pot ajunge acasa (nu in Romania, in Italia) cu numerele lui.
Eu am rezidenta si in Italia. In Italia W123 CE e pe lista automobilelor cu valoare istorica. Si acolo taxele (asigurare, impozit) sunt foarte mici pentru masini istorice. Probabil am sa o inmatriculez acolo.
Mutumesc.
P.S. Pentru masa Pascala... toate la timpul lor. Peste o saptamana Hristos invie si la noi.
Da, ai dreptate si eu m-am cam speriat de cum arata compartimentul motor si de "peisajul" in care presupun ca a fost condusa.
Dar nu stiu cum sa spun... am un feeling placut in legatura cu masina asta.
Cred ca merita sa ii fac o vizita macar sa o vad.
Cum spune colegul Levi ... poate chiar si pentru o masa Pascala. Din proprie experienta pot spune ca uneori bavarezii pot fi si prietenosi.
Daca asa sta treaba atunci altfel se pune problema!
Oricum banutii negociati, vor fi investiti pentru un alt interior...ma indoiesc sa treaca testul pentru a deveni istoric...(asta daca ajunge masina la tine).
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
un alt interior ... ma indoiesc sa treaca testul pentru a deveni istoric
Eh, interiorul ăla se curăță, nu e mare brânză, înafară de faptul că e murdar, nu văd să fie rupt, și nu e piele sau mușama, să fie crăpat. Crăpat e în schimb bordul ...
P.S. La ce o fi butonul din stânga butonului de avarie ?
ca tot venii vorba de interior. Mi-ar place mult un interior crem piele MB cod 234, dar de dragul orginalitatii as putea traii si cu interiorul ce il are acum (Velours 932).
P.S. Interioarele velur sunt sensibile daca ajunge sa bata soarele pe ele...vezi SEC-ul colegului Ciprian (Cipoaca), ba chiar si 280CE-ul colegului Lucian_kel, care cauta de mult timp un interior...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment