Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W123 280CE - info si sfat achizitie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W123 280CE - info si sfat achizitie

    Va salut!
    In deplasarile mele prin tara datorita jobului, m-a traznit intr-o zi imaginea acestui 280CE care aproape ca m-a facut sa calaresc un tramvai.
    Sunt hotarat sa imi indeplinesc un vis de aproape 10 ani, dupa ce am tot ascultat de apropiati ca mai intai imi trebuie casa, masa si sa temin cu prostiile.
    Nu am stat prea mult pe ganduri si am incercat sa obtin cat mai multe detalii despre masina. Ei bine a fost masina de serviciu al directorului unei intreprinderi si am reusit sa discut telefonic cu acesta. Am inteles ca a fost radiata. M-a intrebat ce am de gand sa fac cu ea si bineinteles ca i-am spus ca vreau sa ii redau stralucirea de altadata caci e pacat sa o vaporizeze timpul in parcare. M-a busit spunandu-mi ca masina nu poate fi inmatriculata fara sa imi dea prea multe detalii. Sincer sa fiu nici eu nu am stiut ce intrebari sa ii adresez.
    De aceea am nevoie de ajutorul vostru, ce a trebui sa il intreb, de ce anume ar trebui sa ma feresc ?
    Atasez si o imagine, din pacate una singura ca paznicul nu era deloc fericit de prezenta mea acolo. Masina are peste 200mii km, interiorul arata decent, linia masinii pare sa nu fi avut de suferit.
    Ce spuneti, sa insist sa obtin mai multe informatii? Si ce anume.

    Multumesc,
    Attached Files

  • #2
    Salutare! Masina intradevar arata bine (cel putin in poza)! Acu depinde ce a inteles prorietarul prin radiere...o masina se poate radia si provizoriu!


    Poate omul nu vrea so vanda, findca daca era de vanzare fii sigur ca omul ti-ar fi dat mai multe detalii!

    Cum vad, masina stationeaza de mult timp in acel loc...se cunoaste dupa mizeria acumulata de sub masina!

    Oricum e pacat de acest coupe !
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by yachtmanblue View Post
      imaginea acestui 280CE
      Judecând strict după poză, Lady a mea era (și încă este) în stare mai proastă dacât asta. Dacă ești destul de nebun (în sensul pozitiv !), bagă-te !
      Originally posted by yachtmanblue View Post
      a fost masina de serviciu al directorului unei intreprinderi
      What ??? Un coupe, mașină de serviciu ? Dacă nu e cu supărare, despre ce întreprindere e vorba ?
      Originally posted by yachtmanblue View Post
      masina nu poate fi inmatriculata
      Orice mașină poate fi înmatriculată, cu excepția uneia furate ... Cu ce costuri ? ... aia e altă poveste !
      Originally posted by yachtmanblue View Post
      ce ar trebui sa il intreb, de ce anume ar trebui sa ma feresc ?
      Să te ferești de acte (să nu fi fost cu numere provizorii, de ex.) ! Să fie înmatriculabilă în condiții normale, nu să plătești retroactiv taxe și impozite însumând multiplul valorii mașinii ! Cât cere pe ea ?
      Referitor la starea tehnică și estetică a mașinii, în condițiile de față acestea sunt pe locul 2, fiind remediabile pe parcurs. Asta, repet, dacă ești suficient de nebun ...
      Dacă e 280CE, ar trebui să aibă și ceva dotări (nu ca regulă generală, dar un 280 poate dispune de geamuri electrice, AC, antenă electrică, oglindă electrică, și alte minuni ale tehnicii vremii.
      P.S. Bara față nu e de coupe !
      P.S. Nu-mi pot da seama, ce sunt ”urechile” alea două de la trapă ?
      Last edited by Levi; 01-26-2014, 21:11 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Originally posted by Levi View Post
        P.S. Nu-mi pot da seama, ce sunt ”urechile” alea douã de la trapã ?
        A avut deflector de vant (exact cum am eu la vanzare), si suporturile au ramas...
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          M-a busit spunandu-mi ca masina nu poate fi inmatriculata
          Este pe serii. Din pacate pentru ea in lipsa unui pasionat curajos fara prea mult respect pentru lege o sa se vaporizeze.
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #6
            Firma se ocupa cu ceva productie componente electrice, electronice...

            N-am intrebat cat cere pe ea pentru ca am renuntat repede la idee cand mi-a spus ca nu o pot inmatricula mai ales ca eram si in plin proces de investii in casa. Am vazut-o in iulie-august iar analiza a fost superficiala, nu m-am uitat dupa dotari, dar parca retin ca lipseau manrele de actionare a geamurilor.

            Ca idee, ce sanse ar fi omologarea ei ca vehicol istoric de catre RCR ? Bugetul meu actual pt achizitie si reconditionare, cat de cat, e undeva la 4000 euro si sunt convins ca in timp isi va cere partea din veniturile lunare.

            Voi lua legatura din nou cu omul si o sa stabilesc o intalnire sa imi dea mai multe detalii, sa imi arate actele poate le fac si copii,, sa analizez masina in amanunt si dupa aia cred ca pot sa ma consult cu cineva care ar putea sa imi dea un sfat cu privire la achizitie.

            Sper ca bara sa nu fie inlocuita in urma unui accident serios...
            Last edited by yachtmanblue; 01-26-2014, 22:27 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ford_V6 View Post
              Este pe serii. Din pacate pentru ea in lipsa unui pasionat curajos fara prea mult respect pentru lege o sa se vaporizeze.
              Te rog dezvolta ... in ce sens este pe serii ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by yachtmanblue View Post
                Bugetul meu actual pt achizitie si reconditionare, cat de cat, e undeva la 4000 euro

                Parerea mea e sa vorbesti din nou cu proprietarul si vezi ce zice...daca e de vanzare, sa vezi cat cere pe ea...nu cumva sa-ti spuna o suma astronomica de ti se inmoaie genunchii sub tine!

                Si asa macar iti faci o idee in ceea ce priveste suma pe care esti dispus sa investesti in aceasta 'jucarie'!



                Bafta si sa ne tii la curent!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Pe unde e masinuta asta? Ca îmi pare destul de cunoscuta. Știu si eu 2 cam aceeași culoare, una in Botoșani si una in Iași. Asa pare a fi cea din BT.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andrei_dent View Post
                    Pe unde e masinuta asta? Ca îmi pare destul de cunoscuta. Știu si eu 2 cam aceeași culoare, una in Botoșani si una in Iași. Asa pare a fi cea din BT.
                    Uite ca nu am specificat locatia firmei respective. Da este in Botosani masina si mi-e cam dificil sa ajung prea curand pe acolo.
                    andrei_dent : ai ceva informatii despre masina din Iasi ? Pe unde se afla, un telefon ceva ?

                    Multumesc,

                    Comment


                    • #11
                      Cea din Iași e in curtea din spatele clãdirii mari de la "Tesatura". Ate detalii nu știu ca sincer nu m-a interesat. Ultima data am vazut-o prin Octombrie acolo.
                      Asta care ai gãsit-o tu sta de ceva ani buni in locul ãla. Eu cred ca am vazut-o prima data prin 2008-2009. Nu cred sa fi fost Înmatriculata la noi, ca avea numere de Franța. Am vrut odatã sa opresc sa întreb de ea dar paznicul nu pãrea prea cooperant, asa ca am plecat.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by andrei_dent View Post
                        Cea din Iași e in curtea din spatele clãdirii mari de la "Tesatura".
                        Nu cunosc Iaşiul, dar e cumva asta ? http://www.clubmercedes.ro/showpost....10&postcount=8
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by yachtmanblue View Post
                          ce sanse ar fi omologarea ei ca vehicol istoric de catre RCR ?
                          Dacă are totul original pe ea (în proporţie de 90%), se va putea trece pe Retro începând din 2015, ultimul an de fabricaţie fiind 1985. Sau chiar de anul acesta, deoarece în '85 s-au mai produs doar în ianuarie, şi acelea au fost T-modell (break). Detalii găseşti pe site-ul Retromobil.
                          Originally posted by yachtmanblue View Post
                          Bugetul meu actual pt achizitie si reconditionare, cat de cat, e undeva la 4000 euro si sunt convins ca in timp isi va cere partea din veniturile lunare.
                          La banii ăştia găseşti pe afară (cu taxa de mediu cu tot !). Acuma, nu ştiu ce să zic: umbla vorba că dragii noştri guvernanţi vor să introducă o taxă de 1 Euro/cmc inclusiv la maşinile ce urmează a fi aduse de afară şi trecute direct pe Retro ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Levi View Post
                            Nu cunosc Iaşiul, dar e cumva asta ? http://www.clubmercedes.ro/showpost....10&postcount=8
                            Masina asta am vazut-o pentru prima data in 2007 cand lucram la o firma de curierat si venise omul sa isi ridice un colet. Arata foarte bine la momentul respectiv, culoarea este un mov inchis si cu tapiseria bej, un contrast frumos. Nu stiu pe unde citisem ca si cutia de viteze e alt model...

                            La banii ăştia găseşti pe afară (cu taxa de mediu cu tot !). Acuma, nu ştiu ce să zic: umbla vorba că dragii noştri guvernanţi vor să introducă o taxă de 1 Euro/cmc inclusiv la maşinile ce urmează a fi aduse de afară şi trecute direct pe Retro ...
                            M-am uitat un pic pe mobile si autoscount24, dar doar incepand cu 3-4000 euro pot spune ca incep sa arate mai bine. Costurile cu inmatricularea, transportul spre Romania, banuiesc ca imi vor face praf bugetul. Oricum mai caut si in ideea de putea fi omologata de catre Retromobil. Pt mine va fi masina de plimbare in weekend 8 luni pe an. Deci o utilizare de 64 zile intr-un an si parca nu as vrea sa platesc toate taxele pentru 365 de zile Am si eu ca tot romanul o problema cu statul (inclusiv la rand la ghiseele pt taxe si impozite) si banii multi pe care ii inghite nejustificat.

                            Comment


                            • #15
                              Masina e piesa rara daca e 280CE veritabil. Totul se reduce la pretul cerut pe ea si mai ales de starea actelor. Ca daca a fost si masina de firma... eu cred ca aici e beleaua mare.
                              Masina e la vedere, pe un bulevard mare, imposibil sa fie colegul nostru primul interesat de ea.
                              Iar de adus de afara, sa fim seriosi, cu 3-4000 buget total nici nu cred ca se pune problema..parerea mea.

                              Apropo, poti sa imi zici pe PM cum se cheama firma/intreprinderea aia unde e masina sau cum il cheama pe proprietar?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF