Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat la achizitia unui W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Levi View Post
    De acord cu tine ! Nu este prima dată când văd aşa ceva pe net ... Oricum, se demonstrează un singur lucru: fiabilitatea legendarului motor 240D !!!

    Cele bune !
    Da' chiar asa Levi, un alt motor ceda mult mai repede, nu?
    Si mai am o intrebare legata de cutia automata la W123: Ce inseamna ultimele 2 litere S si L?

    Comment


    • #17
      S- Sport; L- Low. Pe Sport ramane in treapta II iar pe Low ramane in treapta I. Asta daca are doar 3 trepte. La 4 trepte Sport e III si Low e II.
      Last edited by Leo; 08-11-2011, 19:00 PM. Reason: Wrong typing.
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #18
        Originally posted by ciprian_schneider View Post
        ... Ce inseamna ultimele 2 litere S si L?
        Schnell = repede
        Langsam = încet

        Între cele doua diferă turaţia motorului la care se face schimbarea treptelor de viteză.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
          Schnell = repede
          Langsam = încet

          Între cele doua diferă turaţia motorului la care se face schimbarea treptelor de viteză.
          Asa am gasit si eu in manualul masinii.Stiu ca acolo recomandau S pentru serpentine de ex , si L pentru tractari , sau pante abrupte , etc.
          Desigur , daca cutia nu are modulator vacuumatic in mintile lui , e posibil sa nu simti diferenta intre D si S de exemplu , doar ca nu mai schimba a patra.

          Comment


          • #20
            Am auzit si eu astazi pentru prima oara o chestie care m-a lasat masca: masinile diesel vechi, precum Mercedes W123, pot functiona si cu ulei. Whata' fuck?! Pai uleiu nu cred ca arde nici pe de parte la fel ca motorina, ma refer la presiunea in cilindru. Ma poate lamuri si pe mine cineva cu chestia asta? Pot face o asemenea combinatie si pe un 240D?

            Comment


            • #21
              Nu confunda uleiul de motor cu uleiul vegetal. Sigur ca poti sa alimentezi cu ulei cobra ta. Merge si in combinatie cu motorina, si numai ulei. Orice diesel fara pompa/injectoare electronice se poate alimenta cu ulei vegetal. S-a discutat foarte mult pe forum tema asta si unii chiar au pus-o in practica. De exemplu Levi. Cauta in thread-urile lui sa vezi cum stau baxurile de ulei la gura rezervorului.
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Leo View Post
                Nu confunda uleiul de motor cu uleiul vegetal. Sigur ca poti sa alimentezi cu ulei cobra ta. Merge si in combinatie cu motorina, si numai ulei. Orice diesel fara pompa/injectoare electronice se poate alimenta cu ulei vegetal. S-a discutat foarte mult pe forum tema asta si unii chiar au pus-o in practica. De exemplu Levi. Cauta in thread-urile lui sa vezi cum stau baxurile de ulei la gura rezervorului.
                Stiam ca este vorba de ulei vegetal. Nu exista nici un dezavantaj in toata treaba asta cu uleiul vegetal? Am auzit ca toarce mai fin motorul.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Vad ca esti hotarat. Iti dorim succes! Si nu ezita. Daca stim si putem, te ajutam cu placere.
                  Salut nstoe. Mai am o nelamurire in legatura cu W123-urile: In ultimul timp m-am tot uitat la diverse filmulete pe youtube, sunetul motoarelor 2.4D difera, si anume la unele este prezent un cloncanit/un fel de bataie (mai des sau mai rar, de la un motor la altul), iar altele sunt chiar foarte silentioase, as putea spune ca nu prea se deosebesc de motoarele diesel din zilele noastre. Carui fapt se datoreaza aceste sunete? Surburi slabite, bujii, injectoare, sau ce?

                  Spre exemplu:




                  http://www.youtube.com/watch?v=gtwuAM9KhNA (asta mi se pare ca toarce mai fin)

                  http://www.youtube.com/watch?v=qeBfZjgAGR4 (asta e tractor de-a dreptu')

                  http://www.youtube.com/watch?v=P1WtXc79Ymk (iar asta cred ca a suferit o modificare, ca nu mai vad acelasi filtru de aer)
                  Last edited by mircea600sel; 08-21-2011, 00:28 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Pot fi de vina si injectoarele pentru cloncanit , dar de obicei injectoare/pompa uzate le vezi in fumul negru la esapament.Un mod de a nu mai auzi cloncanitul este sa ii maresti ralantiul.Practic cloncanitul este ceva normal atata timp cat este injector normal care deschide o singura data la o anumita presiune.Injectoarele mai moderne , care au si preinjectie si postinjectie sigur ca fac motorul mai silentios.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by grigorean View Post
                      Pot fi de vina si injectoarele pentru cloncanit , dar de obicei injectoare/pompa uzate le vezi in fumul negru la esapament.Un mod de a nu mai auzi cloncanitul este sa ii maresti ralantiul.Practic cloncanitul este ceva normal atata timp cat este injector normal care deschide o singura data la o anumita presiune.Injectoarele mai moderne , care au si preinjectie si postinjectie sigur ca fac motorul mai silentios.
                      Ok grigorean, multumesc pentru explicatie. Toate cele bune...

                      Comment


                      • #26
                        am vazut eu la discovery un test in sensul asta cu ulei ars de la fast-food si mergea fara probleme un mercedes w124 cu el, asa ca un w123 cred ca ar tolera chiar mai bine uleiul

                        Comment


                        • #27
                          Eu folosesc uleiul vegetal de vreo 3 ani fara probleme. dar trebue un pic de documentatie

                          Comment


                          • #28
                            Daca nu mai inscriu masina la fisc, exista vreun risc sa fiu sanctionat? Stiu ca daca o vand si respectivul vrea sa o inscrie trebuie sa plateasca totul din urma. Urmeaza sa-mi cumpar un 240D si impozitul e destul de mare, am inteles ca e vreo 9 mil si ceva...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ciprian_schneider View Post
                              Daca nu mai inscriu masina la fisc, exista vreun risc sa fiu sanctionat? Stiu ca daca o vand si respectivul vrea sa o inscrie trebuie sa plateasca totul din urma. Urmeaza sa-mi cumpar un 240D si impozitul e destul de mare, am inteles ca e vreo 9 mil si ceva...
                              1. Impozitul e 1000 de lei, fără ceva bănuţi.
                              2. Nu vei fi sancţionat, decât ...
                              3. ... de următorul proprietar/cumpărător, deoarece nu el, ci TU vei plăti retroactiv impozitul. Până nu faci treaba asta, nu ţi se va elibera certificatul fiscal, iar fără el nu se poate transcrie maşina. Eventual, la o astfel de tranzacţie, în cazul în care cumpărătorul ia asupra lui plata retroactivă a impozitului (pa rumânski: scoate el banii şi plăteşte în locul şi în numele tău), îţi diminuează preţul fierului cu suma respectivă. Şi îşi mai asumă şi riscul să-ţi plătească impozitul, iar tu să nu-i mai vinzi maşina, etc., etc ....
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Daca te gandesti sa o cumperi si sa o tii/sa o faci pentru tine , cel mai bine ar fi sa ii platesti impozitul.Ca altfel , nu stii ce si cum se va schimba peste 3 ani cand deja va fi si mai mare foamea dupa bani , sau tu vei avea o masina restaurata si frumoasa , si ai sa te uiti la ea din cauza ca se da vreo lege si nu mai poti circula cu masinile radiate fiscal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF