Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat la achizitia unui W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat la achizitia unui W123

    Salutare tuturor pasionatilor de MB! M-am hotarat sa-mi cumpar un W123 240D combi. In maxim 1 luna de zile o sa il iau de la actualul proprietar, insa am cateva nelamuriri:
    1. Este ceva normal ca atunci cand vreau sa pornesc motorul sa astept 20 de secunde cu contactul pus, dupa care sa ii dau o cheie?
    2. Masina a avut din fabrica motor de 2.8 benzina, acum are 2.4 diesel omologat, insa nu i-a schimbat si grupul atunci cand s-a pus motorul mai mic si proprietarul zice ca datorita grupului inadecvat este mai puturoasa masina decat ar trebui in mod normal. In timp poate afecta motorul sau alta componenta a masinii mergand cu actualul grup?
    3. Nu intotdeauna se opreste motorul din cheie, cica ori trebuie sa calci frana, ori sa aprinzi un consumator oarecare ca sa se opreasca. Ati mai auzit de asemenea problema?
    Astept parerile voastre.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    La primele 2 întrebări îţi răspund succint: 1.DA şi 2.NU
    Motorul Diesel are (ar trebui să aibă) releul de pornire, iar la acela durata de încălzire a bujiilor poate dura şi 20 de sec. Spun "ar trebui", deoarece nici eu nu am (încă), iar eu trebuie să apăs pe un buton, preţ de câteva secunde (funcţie de temperatura exterioară). Referitor la grup, dacă nu eşti mulţumit de iuţenia utilajului, n-ai decât să-i pui alt grup.
    În ceea ce priveşte a 3-a întrebare: dacă maşina a fost benzinară, înseamnă că a rămas şi contactul original, iar acela nu opreşte motorul din cheie, neavând vacuum pe el. Problema se poate rezolva prin montarea unui electroventil (aceeaşi "problemă" o am şi eu), astfel vei putea opri motorul din cheie. Dacă însă, nu se opreşte întotdeauna din cheie, înseamnă că are acel electroventil, dar e defect - schimbă-l ! A 2-a rezolvare la problemă este, bineînţeles, schimbarea contactului cu unul de Diesel (şi eu caut).
    Last edited by Levi; 08-07-2011, 16:17 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by Levi View Post
      La primele 2 întrebări îţi răspund succint: 1.DA şi 2.NU
      Motorul Diesel are (ar trebui să aibă) releul de pornire, iar la acela durata de încălzire a bujiilor poate dura şi 20 de sec. Spun "ar trebui", deoarece nici eu nu am (încă), iar eu trebuie să apăs pe un buton, preţ de câteva secunde (funcţie de temperatura exterioară). Referitor la grup, dacă nu eşti mulţumit de iuţenia utilajului, n-ai decât să-i pui alt grup.
      În ceea ce priveşte a 3-a întrebare: dacă maşina a fost benzinară, înseamnă că a rămas şi contactul original, iar acela nu opreşte motorul din cheie, neavând vacuum pe el. Problema se poate rezolva prin montarea unui electroventil (aceeaşi "problemă" o am şi eu), astfel vei putea opri motorul din cheie. Dacă însă, nu se opreşte întotdeauna din cheie, înseamnă că are acel electroventil, dar e defect - schimbă-l ! A 2-a rezolvare la problemă este, bineînţeles, schimbarea contactului cu unul de Diesel (şi eu caut).

      Ok Levi. Merci mult pentru sfaturi. Inrtr-adevar atunci cand o porneste am vazut ca apasa pe un buton (o fi unu special pentru aprindere sau altceva, nu stiu), ramana insa uimit in legatura cu grupul, pentru ca e o diferenta foarte mare de putere intre un diesel 2.4 si un 2.8 benzina (peste 100 CP), si credeam ca pana la urma va distruge motorul, pentru ca e mult mai slab, si trage asadar mult mai greu, dar m-am linistit, daca zici ca n-ar fi o problema. Probabil ca pot prinde destul de usor 160 km/h (asta e viteza maxima de pe vitezometrul actual) avand un grup de pe 280E. However, de-abia astept sa o iau.

      Comment


      • #4
        Numai usor nu vei prinde 160 km/h la motorul de 2.4.Indiferent de grup se termina autostrada pana ajungi la 160.

        Comment


        • #5
          Originally posted by grigorean View Post
          Numai usor nu vei prinde 160 km/h la motorul de 2.4.Indiferent de grup se termina autostrada pana ajungi la 160.
          Da-mi voie sa te contrazic.Fierul meu a mers cu 165 la motor de 2404 cmc si cutie in 4 trepte cu grup de 3,46.Cine nu crede il astept in Iasi.Si mai aveam ceva autostrada dar urla cam tare motorul la viteza aia.

          Comment


          • #6
            1 - Grup : 240D - 3,69:1 ; 280TE - 3,58:1 . Din fabrica 240D are un consum mixt 10,9l/100km.; 280TE - 12,5l/100km. Aici ar trebui sa fii atent .
            2 - Ce an de fabr. este motorul sau ce bujii are pe el ? . Groase sau subtiri ? . Daca sunt groase astepti cam 15-20sec. sa se incalzeasca bujiile ; banuiesc ca la asa ceva te referi . Daca sunt subtiri max. 6-10 sec.
            3 - Chestia cu opritul te-a lamurit Levy .

            Ce an de fabr. este masina si cam la ce pret se cere pe ea ? . Cel mai sigur fa-i un test de compresie la motor , sa nu ai surprize la iarna pe ger de -10grade .
            Ce culoare are fumul la esapament in timpul mersului ? .
            Cu mecanica o rezolvi . Cum sta masina cu tinichigeria ?. A fost cumva vopsita ? . Vezi bine pe dedesubt , pe la praguri , pedalier ( scoate toate covorasele , fata-spate-portbagaj si vezi daca s-a dat cu vopsea sau teroson ) . La tinichigerie +vopsitorie este belea mare . Bani multi , greu cu meseriasii .
            Last edited by nstoe; 08-08-2011, 17:27 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ciprian_schneider View Post
              Probabil ca pot prinde destul de usor 160 km/h (asta e viteza maxima de pe vitezometrul actual) avand un grup de pe 280E.
              Originally posted by grigorean View Post
              Numai usor nu vei prinde 160 km/h la motorul de 2.4. Indiferent de grup se termina autostrada pana ajungi la 160.
              Originally posted by Mihutz View Post
              Da-mi voie sa te contrazic.Fierul meu a mers cu 165 la motor de 2404 cmc si cutie in 4 trepte cu grup de 3,46.
              Originally posted by nstoe View Post
              1 - Grup : 240D - 3,69:1 ; 280TE - 3,58:1
              Prieteni, salutare tuturor !
              Asta este o situaţie mai aparte, când aveţi cu toţii dreptate (vorba rabinului dintr-un banc):
              ciprian_schneider- Da, teoretic vei putea prinde cei 160 de km/h, dar cum zice grigorean - nu uşor ! Şi asta, datorită celor precizate de Naşu' nstoe (Să trăieşti, Nelu !!!) - e o mică mare diferenţă între grupul de 3,58:1 al maşinii în discuţie şi grupul lui Mihutz - 2,46:1 ! Cu primul (3,58) vei avea un demaraj (mai) bun, în detrimentul vitezei de vârf, iar celălalt (3,46) te duce în mod sigur la viteza mult dorită, dar în maniera Lordului meu (W126, acelaşi grup, motor 2.5D): îi trebe' cca. 3 km să atingă 150 de km/h, asta cu condiţia să nu întâlnească pe nimeni în faţă, în caz contrar chiar că se gată harta până reuşeşte.
              Respect pt. toţi, cele bune !

              P.S. ciprian_schneider - Stai liniştit cu grupul maşinii, oricum, nici W123 nu a fost inventat pt. cursa Le Mans , şi poate ai chiar noroc: dacă foloseşti maşina mai mult în oraş, acel grup te va ajuta la pornirile de pe loc la semafoare.
              Last edited by Levi; 08-08-2011, 18:55 PM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Originally posted by nstoe View Post
                1 - Grup : 240D - 3,69:1 ; 280TE - 3,58:1 . Din fabrica 240D are un consum mixt 10,9l/100km.; 280TE - 12,5l/100km. Aici ar trebui sa fii atent .
                2 - Ce an de fabr. este motorul sau ce bujii are pe el ? . Groase sau subtiri ? . Daca sunt groase astepti cam 15-20sec. sa se incalzeasca bujiile ; banuiesc ca la asa ceva te referi . Daca sunt subtiri max. 6-10 sec.
                3 - Chestia cu opritul te-a lamurit Levy .

                Ce an de fabr. este masina si cam la ce pret se cere pe ea ? . Cel mai sigur fa-i un test de compresie la motor , sa nu ai surprize la iarna pe ger de -10grade .
                Ce culoare are fumul la esapament in timpul mersului ? .
                Cu mecanica o rezolvi . Cum sta masina cu tinichigeria ?. A fost cumva vopsita ? . Vezi bine pe dedesubt , pe la praguri , pedalier ( scoate toate covorasele , fata-spate-portbagaj si vezi daca s-a dat cu vopsea sau teroson ) . La tinichigerie +vopsitorie este belea mare . Bani multi , greu cu meseriasii .
                Masina este din '81. Pentru o masina de varsta ei nu are multa rugina, dar clar, are nevoie de tinichigerie, dar am prieten de familie tinichigiu de incredere. Ce culoare are fumul? Asta nu stiu. FRATILOR MASINA COSTA 15 MILIOANE, azi i-a facut si ITP-ul. Ce pretenti pot sa mai am? E clar ca are nevoie de investitii, urgente sau mai putin urgente, asta e, cu bani si rabdare se rezolva...

                Comment


                • #9
                  Vad ca esti hotarat. Iti dorim succes! Si nu ezita. Daca stim si putem, te ajutam cu placere.
                  Last edited by Luxian; 08-09-2011, 00:27 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Vad ca esti hotarat. Iti dorim succes! Si nu ezita. Daca stim si putem, te ajutam cu placere.
                    Multumesc.

                    Originally posted by Levi View Post
                    Prieteni, salutare tuturor !
                    Asta este o situaţie mai aparte, când aveţi cu toţii dreptate (vorba rabinului dintr-un banc):
                    ciprian_schneider- Da, teoretic vei putea prinde cei 160 de km/h, dar cum zice grigorean - nu uşor ! Şi asta, datorită celor precizate de Naşu' nstoe (Să trăieşti, Nelu !!!) - e o mică mare diferenţă între grupul de 3,58:1 al maşinii în discuţie şi grupul lui Mihutz - 2,46:1 ! Cu primul (3,58) vei avea un demaraj (mai) bun, în detrimentul vitezei de vârf, iar celălalt (3,46) te duce în mod sigur la viteza mult dorită, dar în maniera Lordului meu (W126, acelaşi grup, motor 2.5D): îi trebe' cca. 3 km să atingă 150 de km/h, asta cu condiţia să nu întâlnească pe nimeni în faţă, în caz contrar chiar că se gată harta până reuşeşte.
                    Respect pt. toţi, cele bune !

                    P.S. ciprian_schneider - Stai liniştit cu grupul maşinii, oricum, nici W123 nu a fost inventat pt. cursa Le Mans , şi poate ai chiar noroc: dacă foloseşti maşina mai mult în oraş, acel grup te va ajuta la pornirile de pe loc la semafoare.
                    Pai atunci imi convine, eu credeam tocmai invers, ca avand grupul actual o sa fie mai puturoasa la acceleratie si va avea o viteza mai mare in afara. Dar daca am demaraj bun, e tot ce am nevoie. In mare parte voi merge cu ea in oras, la facultate, si ocazional afara din Bucuresti. Am de gand la un moment dat sa-i schimb cutia manuala 4+1 cu una automata. Care ar fi avantajele si dezavantajele?

                    Originally posted by grigorean View Post
                    Numai usor nu vei prinde 160 km/h la motorul de 2.4.Indiferent de grup se termina autostrada pana ajungi la 160.
                    Ei lasa Grigorean, asta se poate rezolva cu o turbosuflanta, sau cu un NOS
                    Last edited by Luxian; 08-09-2011, 09:31 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ciprian_schneider View Post
                      Am de gand la un moment dat sa-i schimb cutia manuala 4+1 cu una automata. Care ar fi avantajele si dezavantajele?
                      Pe motor de 2.4 eu am automata.Personal nu as schimba-o pentru nimic in lume.E foarte comod de condus si foarte confortabila.Iar consumul fata de manuala e cu un litru in plus.
                      Preventiv , cand am gasit o cutie in stare buna , am cumparat-o ca sa fie de rezerva
                      Oricum , pentru asemenea transplant e nevoie de ceva efort , se schimba volanta(cea de la automata e mai subtire) , se schimba pedalierul , se modifica instalatia de vacuum pentru a cuprinde si cutia in circuit(pe capacul de la culbutori se va monta un ansamblu cu o valva , etc.)In principiu pentru ce tine de traseu de vacuum piesele sunt ieftine chiar si noi .

                      Comment


                      • #12
                        Cu motor 240D ( 48KW-67CP , asta cand avea 0 km ) si grup de 280TE , circuland in marea majoritate in BUC. , vei avea si consum pe masura . Plus probleme cu parcarea daca scoala este in buricul targului . Cu cv. automata, consumul urban va creste si mai si ; demaraj la semafor mai vorbim . Dar poate iti permite buzunarul .
                        In nomenclatorul de fabricatie W123 / 240D nu exista turbo nici macar pentru State . La noi in RO nu am auzit sa fi reusit cineva vreo adaptare de genul acesta .
                        Despre modificari cv. manuala/automata plus turbo s-a mai discutat . Activeaza functia "Search" .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by grigorean View Post
                          Pe motor de 2.4 eu am automata.Personal nu as schimba-o pentru nimic in lume.E foarte comod de condus si foarte confortabila.Iar consumul fata de manuala e cu un litru in plus.
                          Preventiv , cand am gasit o cutie in stare buna , am cumparat-o ca sa fie de rezerva
                          Oricum , pentru asemenea transplant e nevoie de ceva efort , se schimba volanta(cea de la automata e mai subtire) , se schimba pedalierul , se modifica instalatia de vacuum pentru a cuprinde si cutia in circuit(pe capacul de la culbutori se va monta un ansamblu cu o valva , etc.)In principiu pentru ce tine de traseu de vacuum piesele sunt ieftine chiar si noi .
                          Oricum pentru schimbarea cutiei de viteze voi apela la un mecanic pe care il cunosc de foarte mult timp.
                          Last edited by ciprian_schneider; 08-09-2011, 16:12 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Fiti atenti ce handicapati de oameni: http://www.youtube.com/watch?v=wTdC3LC2lW0. M-as urca pe ei cu un AMG V8 si as face burnout pe dintii lor pana ar iesi fum, asa cum a iesit si din bietul Merc. Oameni cretini si invidiosi...

                            Comment


                            • #15
                              Off topic

                              De acord cu tine ! Nu este prima dată când văd aşa ceva pe net ... Oricum, se demonstrează un singur lucru: fiabilitatea legendarului motor 240D !!!

                              Cele bune !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF