Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau o Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu aveam la cea cu motor 220diesel(motor de bot de cal) 6,5% si la cea cu motor de 2000 diesel cam 6 %. Vorbesc de valori obtinute in afara orasului. In oras n-are rost sa-i faci consumul, practic nu mergi ci astepti. In motorina am adaugat doar distilat de petrol(gazolina) in proportie de 40% din combustibil, dar numai iarna, efectul previne parafinarea motorinei
    Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

    Comment


    • #17
      Originally posted by costi05 View Post
      Nu incercati sa folositi motorina bio, va arde rapid toate garniturile (si elemente din cauciuc) intalnite in cale. Acesta e si motivul care limiteaza procentul la max 2 % .
      Astăzi am vorbit cu un prieten, inginer chimist, care mai acu' câţiva ani era asociat la o făbricuţă de biodiesel, deci ar cam trebui să ştie ce vorbeşte. Ei, el mi-a zis că, niciun component al biodieselului nu ar trebui să atace elementele de cauciuc ale motorului. El susţine că singurul efect negativ este îmbâcsirea mai rapidă a filtrului, datorită vâscozităţii mai ridicate. Atât ...
      Cele bune !


      Stickerul e pe luneta unei Cobre din State
      Attached Files
      Last edited by Levi; 12-20-2010, 21:57 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Costi eu zic ca esti optimist... refuz sa cred ca ai putut scote un asemenea consum la o cobra. Pana si producatorul da un consum de 7.1 extern, 10.2 intern si 9.5 mixt si crede-ma ca sta cam pe acolo. Mie mi-a consumat chiar peste 8 extern la mers cu 85-90 si 100 pe alocuri. Poate daca mergi cu un 75-80 asa constant scoti consum de 7, dar refuz sa cred ca se poate scoate 6 cu cobra si asta ti-o spun pt ca am 4 cobre in familie si nu ii caz special, toate consuma desi stau bine pe injectoare.

        Comment


        • #19
          Originally posted by costi05 View Post
          Nu incercati sa folositi motorina bio, va arde rapid toate garniturile (si elemente din cauciuc) intalnite in cale. Acesta e si motivul care limiteaza procentul la max 2 % .
          In afara de niste furtune de cauciuc pe traseul de la rezervor pana la pompa de injectie si returul din injectoare nu mai exista nicio garnitura sau element de cauciuc pe traseul combustibilului.
          Asa ca, nu are ce sa arda.

          Comment


          • #20
            Se pot distruge garnitura din pompa dar e usor de schimbat . Deci uleiul distruge cauciucul asta e clar dar in timp foarte lung . Eu am bagat o pensula imbibata in ulei vegetal intr-o manusa de latex, dupa vreo 2 luni manusa se dezintegreaza garantat.Am folosit ulei + motorin 1 an si jumate fara nici o conducta schimbata. Treaba cea mai buna e sa iti faci linie separata cu rezervor separat etc... Ar trebui sa vorbim despre aste pe tredul corespunzator. Spor la vanatoare de cobre.

            Comment


            • #21
              Toate "cauciucele" de pe masina ( vb de cele originale ), inclusiv covorasele , sunt fabricate pentru a rezista la "atacul" agentilor chimici din benzina , ulei , motorina, gazolina , etc .
              Latex-ul nu are nicio legatura cu industria auto .

              Comment


              • #22
                Am citit destul de mult despre biodisel ,iar toata lumea zice ca ataca garniturile din cauciuc si conduntele, le solidifica si crapa ...

                Comment


                • #23
                  Salut, Am eu o cobra din '81 , daca te intereseaza, este un200D in stare buna de functionare, toate actele la zi, ITP facut acum doua luni. Putem vorbi mai multe la tel. 0726.321.691.

                  Comment


                  • #24
                    Sint proprietarul unei cobre de 2000 an fab.82 care nu vreau sa supar pe nimeni,dar a mea daca depaseste 6% afara si 7,5% in loco ii dau foc.Este cobra aceea care este de vinzare ,alba cu nr de if.,care se vinde cunoscatorilor de cobre si in garantie.Banuiesc faptul ca sint si singurul de pe internet care vinde masina s.h.in garantie.O cobra se poate face sa consume si 5%,dar nu va mai avea demaraj[dupa ce ca si asa il avea slab]iar viteza maxima de 90-100km.Un alt inconvenient mai este ca pe geruri,-15-20 grade porneste la a doua sau a treia cheie.Am mai avut o cobra 1977,200D [i-mi pare enorm de rau dupa ea]care a fost din constructie dotata cu aer conditionat ,sistem de preincalzire motor[220volti]din fabrica era construita sa functioneze cu bio.[scria in carte],incalzire in sacaune,[masina a fost construita ptr. taxi.in germania.iar in final acea masina a avut o soarta f. trista .[remat] in urma unui accident .[exagerat de grav][fiind parcata ,un taran jmeker din vasilati,a intrat in plin in ea ,la viteza de 120km.]Bineinteles ca nu am mai putut face nimic din ea .Impozitul ptr. o cobra de 2000 este de 180lei vechi ,iar cum ai trecut de 2000 te-ai nenorocit la buzunar[traiasca maicuta lui boc .........cu mine.] poate ii fac un fratior mai destept.Asta are numai CHECHE in memeaca aia.Aia din 89 nu a fost revolutie,dar cred ca nu mai e mult si vine aia de adevaratelea.Intrebatii pe aia care la asa zisa revolutie din 89 avea virsta de vreo 30 ani sa ne auzim cu bine.Tel. 0723832899 NICU

                    Comment


                    • #25
                      IF.03.YRP...CUM arata in poze asa este si cu adevarat.GARANTAT.Eu nu spun ca altii ca masina are 1300000,150000,170000km.as fi un .......maghiar.masina are 308000km si este impecabila.0723832899

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF