Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme inchidere centralizata W 123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am inchidere

    Sa rezolvat.Scapa rezervorul ala mic de la yala portbagaj si furtunul de la clapeta rezervor era topit vreo 10 cm.Multumesc tuturor de ajutor.

    Comment


    • #17
      Am si eu oarecari probleme cu inchiderea centralizata.
      Scapa aer pe undeva, ca nu mi se mai opreste nici motorul din cheie. Problema este precis de la inchidere, deoarece am probat cu inchiderea anulata si motorul se opreste.
      Am demontat pe la toate usile si in portbagaj si nici una dintre actionari nu pierde pe la furtune, burdufe, etc..
      Am cautat pe aici pe forum schema inchiderii si n-am mai gasit-o. Daca o are cineva, l-as ruga sa o reposteze. V-as fi recunoscator si daca m-ati putea cu idei, sfaturi sau probleme similare intalnite.
      Nu exclud nici ideea ca ar putea fi vinovat acel rezervor de vacuum de sub luneta, pe care, din pacate, n-am reusit sa-l gasesc.

      Comment


      • #18
        Problema e de acuma sau de mai demult? Rezervorul ala e vizibil din portbagaj, e chiar sub placa de la luneta si are vreo 30/40 cm, deci nu ai cum sa nu-l vezi numai daca nu e acolo (arata ca un cofraj de oua).
        Exista doua tipuri de masini :
        1. care au fost lovite
        2. care vor fi lovite

        Comment


        • #19
          Multumesc frumos!
          Am gasit acel rezervor si nu pare a fi nimic in neregula cu el.
          Nu am reusit inca sa fac inchiderea sa functioneze.
          Orice sfaturi si idei sunt binevenite in continuare!

          Problema a aparut acum 3 zile. O lasasem in buna regula si m-am trezit initial ca nu se mai opreste, constatand ca problema este de la inchiderea centralizata.

          Comment


          • #20
            Ai gasit schema intre timp? Daca nu, atunci ia de aici:
            Attached Files

            Comment


            • #21
              dr_krl, iti multumesc mult!!
              Inca n-am rezolvat-o. Mai astept inca opinii.

              Comment


              • #22
                Verifica daca merge in general inchiderea centralizata. De cate ori poti sa inchizi si sa deschizi toate usile, portbagajul si usita de la combustibil dupa ce ai oprit masina? La o zi dupa ce ai oprit masina mai functioneaza eficient inchiderea centralizata ? Adica deschide si inchide cu fortza ? Sau "butonasele" ( cele de pe usa ) coboara/urca incet ?
                De obicei se sparg burdufele de cauciuc care imbraca tija care actioneaza broasca.
                Cauta in special la portbagaj si usita de la combustibil.
                La usi eu am vazut ca exista doua modele - sunt unele care seamana cu un "opt" - scuze de exprimare, dar momentan nu imi vine in minte altceva - si alt model care seamana cu cele care sunt folosite la portbagaj. Astea din urma au boala de a se sparge la respectiva garnitura/burduf. Si nu pot fi reparate.

                Comment


                • #23
                  Ceea ce am pe masina sunt de tipul acela, nereparabil.
                  La una dintre usi, dreapta spate, este schimbat si este de tipul in forma de 8.
                  Niciodata inchiderea nu a mers sa inchizi sau sa deschizi de mai multe ori usile. Cand porneam motorul se deblocau doar.
                  Astazi am verificat toate acele mecanisme de pe usi, usita de rezervor, portbagaj si toate sunt in regula, in sensul ca tin presiune. Le-am verificat cu gura, pe fiecare in parte si nu avea scapari nici una, in nici un sens.
                  ma gandeam daca ar fi posibil ca pompa de vacum sa nu dea suficienta presiune, dar nu stiu cum pot verifica asta.
                  Am izolat si fiecare circuit in parte cu dopuri si tot nu functiona, lasand chiar si numai cate o usa in functiune.
                  Chiar nu stiu cum sa mai verific. In continuare astept pareri!

                  Comment


                  • #24
                    Traseul este asa. Vine conducta de vacuum de la motor si intra in repartitorul de la usa soferului. Se astupa acea conducta si se observa daca motorul se opreste corect.
                    Mai sunt pana acolo si niste conducte care merg la faruri si la un buton de pe bord pentru reglarea farurilor ( daca masina are asa ceva). Daca se obtine oprirea corecta a motorului inseamna ca pana acolo nu este nicio problema.
                    De asemenea, in acest moment exista si certitudinea ca rezervorul de vacuum functioneaza corect. Conducta de la acesta merge pe partea dreapta a masinii si se duce in compartimentul motor - de fapt parca se uneste printr-o supapa de sens cu coductele pentru reglarea farurilor ( nu sunt sigur, trebuie sa verific )
                    Apoi se iau pe rand. De la usa soferului, pe undeva pe podeaua de la sofer sunt doua Y -uri de la care conductele de vacuum pleaca spre usa spate stanga si spre restul masinii.
                    Se astupa cele care pleaca spre restul masinii si se verifica usa spate stanga.
                    Daca merge, se trece mai departe. Sunt alte doua Y-uri ( de fapt cu trei iesiri - una spre usa dr. fata, una spre usa dr. spate si una pentru capac rezervor si portbagaj ) pe podeaua pasagerului fata dreaptaSe astupa pe rand si se verifica. Si asa mai departe pana se ajunge la capat, respectiv portbagaj.
                    Vezi ce iese din verificarea asta. Ar trebui sa gasesti problema. Sau macar sa o localizezi.
                    Last edited by hobbysat; 09-30-2010, 18:54 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Am identificat toate piesele si ramificatiile precizate de tine.
                      Cam asa am procedat astazi, dar, de la repartitor incolo, numai mereg cum trebuie. Maine o voi lua de la capat in ordinea spusa de tine.

                      Mai am o intrebare legata de pompa de vacuum. Este posibil sa nu faca suficient vacum si din acest motiv sa nu functioneze inchiderea?
                      Cum s-ar putea verifica asta si ce anume ar trebui remediat?

                      hobbysat, mii de multumiri!

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu. Presupun ca trebuie folosit un aparat de masura. Dar constructia pompei este foarte simpla asa ca ma indoiesc sa fie de vina.
                        Empiric - se pune degetul. Sa nu te astepti sa traga prea tare astfel incat sa nu mai poti lua degetul. Dar nici foarte slab.

                        Comment


                        • #27
                          Eu cred ca nu are cum sa nu functioneze corect pompa de vacum deoarece aceea "merge" sau "nu merge". Acolo nu este decat un disc cu o cama care antreneaza o parghie ce face sa oscileze o membrana pentru a crea vacum (ca si la pompa de benzina de la Dacia), iar daca acea membrana ar fi defecta sau rupta ar baga ulei in galerie la admisie si ai observa acest lucru prin scaderea nivelului de ulei in baie si al fumului scos in urma ta, in plus si frana ti-ar functiona greu.
                          Probleme in schimb ar putea fi EVENTUAL la supapele de la pompa de vacum in "colaborare" cu defectarea unei supape de sens si astfel ca poate sa para toata inchiderea centralizata in regula dar tu tot ai putea pierde presiunea pe acolo. Acele supape pot fi verificate destul de usor deoarece nu le tin decat un capac cu doua suruburi si arcuri pe pompa de vacum.
                          Last edited by dr_krl; 09-30-2010, 20:27 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu pareri, scheme, sfaturi!

                            Cu ajutorul vostru, am invatat intreg principiu de functionare, caracteristicile, modul de actionare, etc..
                            Am identificat si piesa defecta. Este vorba de membrana de la usa stanga spate, care pierdea pe la partea cu tija, dar numai in pozitia inchis. Acum ramane sa gasesc piesa vinovata si sa repun in functiune si acea usa. Sper sa gasesc pe la dezmembrari. Momentan este suspendata, iar celelalte functioneaza corect.

                            Toate cele bune!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Bine ca s-a rezolvat ca deja si pe mine ma "irita" problema ta.

                              Comment


                              • #30
                                Acum, cu inchiderea anulata la usa stanga spate, merge sa si deschizi toate usile, sau face tot la fel?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF