If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme inchidere centralizata W 123
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Am si eu oarecari probleme cu inchiderea centralizata.
Scapa aer pe undeva, ca nu mi se mai opreste nici motorul din cheie. Problema este precis de la inchidere, deoarece am probat cu inchiderea anulata si motorul se opreste.
Am demontat pe la toate usile si in portbagaj si nici una dintre actionari nu pierde pe la furtune, burdufe, etc..
Am cautat pe aici pe forum schema inchiderii si n-am mai gasit-o. Daca o are cineva, l-as ruga sa o reposteze. V-as fi recunoscator si daca m-ati putea cu idei, sfaturi sau probleme similare intalnite.
Nu exclud nici ideea ca ar putea fi vinovat acel rezervor de vacuum de sub luneta, pe care, din pacate, n-am reusit sa-l gasesc.
Problema e de acuma sau de mai demult? Rezervorul ala e vizibil din portbagaj, e chiar sub placa de la luneta si are vreo 30/40 cm, deci nu ai cum sa nu-l vezi numai daca nu e acolo (arata ca un cofraj de oua).
Exista doua tipuri de masini :
1. care au fost lovite
2. care vor fi lovite
Multumesc frumos!
Am gasit acel rezervor si nu pare a fi nimic in neregula cu el.
Nu am reusit inca sa fac inchiderea sa functioneze.
Orice sfaturi si idei sunt binevenite in continuare!
Problema a aparut acum 3 zile. O lasasem in buna regula si m-am trezit initial ca nu se mai opreste, constatand ca problema este de la inchiderea centralizata.
Verifica daca merge in general inchiderea centralizata. De cate ori poti sa inchizi si sa deschizi toate usile, portbagajul si usita de la combustibil dupa ce ai oprit masina? La o zi dupa ce ai oprit masina mai functioneaza eficient inchiderea centralizata ? Adica deschide si inchide cu fortza ? Sau "butonasele" ( cele de pe usa ) coboara/urca incet ?
De obicei se sparg burdufele de cauciuc care imbraca tija care actioneaza broasca.
Cauta in special la portbagaj si usita de la combustibil.
La usi eu am vazut ca exista doua modele - sunt unele care seamana cu un "opt" - scuze de exprimare, dar momentan nu imi vine in minte altceva - si alt model care seamana cu cele care sunt folosite la portbagaj. Astea din urma au boala de a se sparge la respectiva garnitura/burduf. Si nu pot fi reparate.
Ceea ce am pe masina sunt de tipul acela, nereparabil.
La una dintre usi, dreapta spate, este schimbat si este de tipul in forma de 8.
Niciodata inchiderea nu a mers sa inchizi sau sa deschizi de mai multe ori usile. Cand porneam motorul se deblocau doar.
Astazi am verificat toate acele mecanisme de pe usi, usita de rezervor, portbagaj si toate sunt in regula, in sensul ca tin presiune. Le-am verificat cu gura, pe fiecare in parte si nu avea scapari nici una, in nici un sens.
ma gandeam daca ar fi posibil ca pompa de vacum sa nu dea suficienta presiune, dar nu stiu cum pot verifica asta.
Am izolat si fiecare circuit in parte cu dopuri si tot nu functiona, lasand chiar si numai cate o usa in functiune.
Chiar nu stiu cum sa mai verific. In continuare astept pareri!
Traseul este asa. Vine conducta de vacuum de la motor si intra in repartitorul de la usa soferului. Se astupa acea conducta si se observa daca motorul se opreste corect.
Mai sunt pana acolo si niste conducte care merg la faruri si la un buton de pe bord pentru reglarea farurilor ( daca masina are asa ceva). Daca se obtine oprirea corecta a motorului inseamna ca pana acolo nu este nicio problema.
De asemenea, in acest moment exista si certitudinea ca rezervorul de vacuum functioneaza corect. Conducta de la acesta merge pe partea dreapta a masinii si se duce in compartimentul motor - de fapt parca se uneste printr-o supapa de sens cu coductele pentru reglarea farurilor ( nu sunt sigur, trebuie sa verific )
Apoi se iau pe rand. De la usa soferului, pe undeva pe podeaua de la sofer sunt doua Y -uri de la care conductele de vacuum pleaca spre usa spate stanga si spre restul masinii.
Se astupa cele care pleaca spre restul masinii si se verifica usa spate stanga.
Daca merge, se trece mai departe. Sunt alte doua Y-uri ( de fapt cu trei iesiri - una spre usa dr. fata, una spre usa dr. spate si una pentru capac rezervor si portbagaj ) pe podeaua pasagerului fata dreaptaSe astupa pe rand si se verifica. Si asa mai departe pana se ajunge la capat, respectiv portbagaj.
Vezi ce iese din verificarea asta. Ar trebui sa gasesti problema. Sau macar sa o localizezi.
Am identificat toate piesele si ramificatiile precizate de tine.
Cam asa am procedat astazi, dar, de la repartitor incolo, numai mereg cum trebuie. Maine o voi lua de la capat in ordinea spusa de tine.
Mai am o intrebare legata de pompa de vacuum. Este posibil sa nu faca suficient vacum si din acest motiv sa nu functioneze inchiderea?
Cum s-ar putea verifica asta si ce anume ar trebui remediat?
Nu stiu. Presupun ca trebuie folosit un aparat de masura. Dar constructia pompei este foarte simpla asa ca ma indoiesc sa fie de vina.
Empiric - se pune degetul. Sa nu te astepti sa traga prea tare astfel incat sa nu mai poti lua degetul. Dar nici foarte slab.
Eu cred ca nu are cum sa nu functioneze corect pompa de vacum deoarece aceea "merge" sau "nu merge". Acolo nu este decat un disc cu o cama care antreneaza o parghie ce face sa oscileze o membrana pentru a crea vacum (ca si la pompa de benzina de la Dacia), iar daca acea membrana ar fi defecta sau rupta ar baga ulei in galerie la admisie si ai observa acest lucru prin scaderea nivelului de ulei in baie si al fumului scos in urma ta, in plus si frana ti-ar functiona greu.
Probleme in schimb ar putea fi EVENTUAL la supapele de la pompa de vacum in "colaborare" cu defectarea unei supape de sens si astfel ca poate sa para toata inchiderea centralizata in regula dar tu tot ai putea pierde presiunea pe acolo. Acele supape pot fi verificate destul de usor deoarece nu le tin decat un capac cu doua suruburi si arcuri pe pompa de vacum.
Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu pareri, scheme, sfaturi!
Cu ajutorul vostru, am invatat intreg principiu de functionare, caracteristicile, modul de actionare, etc..
Am identificat si piesa defecta. Este vorba de membrana de la usa stanga spate, care pierdea pe la partea cu tija, dar numai in pozitia inchis. Acum ramane sa gasesc piesa vinovata si sa repun in functiune si acea usa. Sper sa gasesc pe la dezmembrari. Momentan este suspendata, iar celelalte functioneaza corect.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment