Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme inchidere centralizata W 123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme inchidere centralizata W 123

    Pe a mea masina am o alarma chinezeasca (sau ce drac o fi ).Nu pot folosi inchiderea din telecomanda decat la armare si atunci de incuie doar portiera stanga fata(celelalte se incuie manual). Azi am dat jos toate 4 fetele de portiera pentru a verifica membranele.Surpriza insa , am observat ca toate sunt aproape noi sau cel putin asa par si totodata am verificat si acele furtune care circula prin caroserie.La portiera stanga fata am insa motoras electric(chinezarie de aia de 150 ron alarma+inchidere centralizata).Partea proasta e ca nu am rezolvat nimic,ba chiar cred ca am mai stricat ceva intru-cat portiera stanga spate nu se mai incuie deloc(am apasat siguranta din interior cu ambele maini dar degeaba).Daca ma poate ajuta cineva raman dator(desi nu-mi sta in fire).

  • #2
    Daca inteleg eu bine tu ai practic si inchiderea originala pe masina (cea pe vacum), dar si una chinezeasca (electrica) montata doar la usa de la sofer. Daca este asa cum am inteles eu atunci cel mai probabil inchiderea centralizata pe vacum a fost anulata si functioneaza doar cea electrica pe care o ai doar la usa de la sofer. Atunci este logic ca doar la usa de la sofer sa se inchida pentru ca ma indoiesc ca a legat cele doua inchideri centralizate impreuna ca la 3 usi sa mearga pe vacum, iar la una electric... nu se justifica treaba atat din punct de vedere al costurilor (o alarma cu 5 motorase nu ii mai mult de 100-150 lei) cat si al complicatiilor aparute cand vine vorba de legarea lor impreuna.

    O alta chestie legata de inchiderea originala. Eu stiu ca nu se facea din telecomanda ci prin incuierea usii soferului din cheie se incuiau si celelalta usi. Incearca sa vezi daca se intampla treaba asta la tine. Colegii pot sa confirme sau sa infirme ceea ce spun eu aici.

    Comment


    • #3
      Varianta pe care ti-o recomand este urmatoarea:
      La pompa vacumatica de inchidere centralizata pe care o ai deja pe masina se leaga modul de inchidere centralizata la cele 3 fire electrice care ies din inchiderea vacumatica. Astfel inchiderea/deschiderea vor fi actionata din telecomanda care transmite semnlalul la modulul de inchidere care la randul lui transmite impulsul electric la pompa de vacum de inchidere.

      Un astfel de chit de inchidere e format din telecomanda si modulul ce se leaga pompa de inchidere vacumatica si nu costa mai mult de 200-300lei.

      Sper ca am fost destul de explicit si daca pot sa te mai ajut te astept cu intrebari.

      Comment


      • #4
        Originally posted by crstn_savu View Post
        Daca inteleg eu bine tu ai practic si inchiderea originala pe masina (cea pe vacum), dar si una chinezeasca (electrica) montata doar la usa de la sofer. Daca este asa cum am inteles eu atunci cel mai probabil inchiderea centralizata pe vacum a fost anulata si functioneaza doar cea electrica pe care o ai doar la usa de la sofer. Atunci este logic ca doar la usa de la sofer sa se inchida pentru ca ma indoiesc ca a legat cele doua inchideri centralizate impreuna ca la 3 usi sa mearga pe vacum, iar la una electric... nu se justifica treaba atat din punct de vedere al costurilor (o alarma cu 5 motorase nu ii mai mult de 100-150 lei) cat si al complicatiilor aparute cand vine vorba de legarea lor impreuna.

        O alta chestie legata de inchiderea originala. Eu stiu ca nu se facea din telecomanda ci prin incuierea usii soferului din cheie se incuiau si celelalta usi. Incearca sa vezi daca se intampla treaba asta la tine. Colegii pot sa confirme sau sa infirme ceea ce spun eu aici.
        La inchiderea manuala din cheie nu actioneaza decat portiera de la sofer.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mihnote View Post
          Varianta pe care ti-o recomand este urmatoarea:
          La pompa vacumatica de inchidere centralizata pe care o ai deja pe masina se leaga modul de inchidere centralizata la cele 3 fire electrice care ies din inchiderea vacumatica. Astfel inchiderea/deschiderea vor fi actionata din telecomanda care transmite semnlalul la modulul de inchidere care la randul lui transmite impulsul electric la pompa de vacum de inchidere.

          Un astfel de chit de inchidere e format din telecomanda si modulul ce se leaga pompa de inchidere vacumatica si nu costa mai mult de 200-300lei.

          Sper ca am fost destul de explicit si daca pot sa te mai ajut te astept cu intrebari.
          Motorasul electric e legat de modulul de inchidere centralizata de la alarma iar in portiera e legat de tija de la siguranta de inchidere (tija care iese in sus linga geam)

          Comment


          • #6
            Teoretic daca inchiderea electrica actioneaza tija de siguranta de pe portiera soferului(care se ridica si coboara la actionarea din cheie) si daca ar functiona si inchiderea centralizata originala(vacumatica) nu cred ca ar fi vreo problema in a se incuia si descuia din telecomanda.Dar fenomenul pe care l-am gasit este doar ca pot incuia doar portiera stanga fata dar nu si descuia din telecomanda iar celelalte sunt moarte.

            Comment


            • #7
              Deci, nu ai treaba cu nici o tija, nu ai nevoie sa legi inchiderea din telecomanda de nimic de la usi. Comanda trebuie data la pompa de vacum, pt ca ea controleaza inchiderea, si nu pe vro usa. Crede-ma ca e cel mai usor de montat. Presupun ca pompa de vacum e sub bancheta spate.
              Acum nu stiu ce modul chinezesc ai tu. Eu iti arat ce am montat eu sau ceva asemanator, care sigur fuctioneaza pe principul explicat mai sus.

              Comment


              • #8
                Cobra nu are compresor sau pompa de vacum electrica. Pompa de vacum se gaseste pe motor; in schimb are un rezervor de vacum in portbagaj, sub luneta. In usa soferului este un fel de "vana" cu trei cai care dirijeaza fluxul de vacum de la inchidere si este actionata de iala usii in momentul rasucirii cheii. Tu ai montat acolo actuatorul acela tocmai ca sa faca treaba asta. Acuma problema cu celelalte usi.....uri nu-i actionat comutatorul asta din usa soferului de care vorbeam, ori, cel mai probabil, pierzi vacum pe undeva.
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #9
                  Originally posted by claub79 View Post
                  Cobra nu are compresor sau pompa de vacum electrica. Pompa de vacum se gaseste pe motor; in schimb are un rezervor de vacum in portbagaj, sub luneta. In usa soferului este un fel de "vana" cu trei cai care dirijeaza fluxul de vacum de la inchidere si este actionata de iala usii in momentul rasucirii cheii. Tu ai montat acolo actuatorul acela tocmai ca sa faca treaba asta. Acuma problema cu celelalte usi.....uri nu-i actionat comutatorul asta din usa soferului de care vorbeam, ori, cel mai probabil, pierzi vacum pe undeva.
                  Ok am inteles ca pierde undeva dar nu am o schita a traseelor.Acel rezervor de care spui unde ar trebui sa-l caut mai exact?Acel motoras electric ar trebui sa mearga in ambele sensuri(inchis+deschis) dar din telecomanda pot doar sa o incui.Descuierea se face dezarmand alarma si introducand cheia in yala.Numai asa am acces in masina.
                  Daca este cineva amabil sa-mi dea o harta a traseelor furtunaselor de vacum...

                  Comment


                  • #10
                    Ce fel de alarma ai?
                    Rezervorul de vacum se afla in portbagaj, sub luneta, in partea opusa trusei medicale. Scheme traseelor de vacum sut undeva la sectiunea w123 pe forum.
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by claub79 View Post
                      Ce fel de alarma ai?
                      Rezervorul de vacum se afla in portbagaj, sub luneta, in partea opusa trusei medicale. Scheme traseelor de vacum sut undeva la sectiunea w123 pe forum.
                      Alarma e o chinezarie ordinara (ceva genul Type R).Multumessc mult de ajutor.Voi reveni cu informatii despre mersul interventiei.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mihutz View Post
                        Alarma e o chinezarie ordinara (ceva genul Type R).Multumessc mult de ajutor.Voi reveni cu informatii despre mersul interventiei.
                        Sunt de acord. Am schimbat 3 motorase din portiera soferului pana acum!Acest motoras nu doar trage tija ci da si impulsul electric la pompa de vacuum.Imi pare rau ca am montat alarma..
                        99 LUP

                        Comment


                        • #13
                          Daca intr-un sens merge atungi nu actuatoru e devina ci chiar alarma; se duce un integrat din ea. E chestie si de noroc, depinde ce prinzi, a mea e tot chinezarie, am fost nevoit sa o montez ca s-a bulit yala; de trei ani merge perfect fara nici o problema.
                          Exista doua tipuri de masini :
                          1. care au fost lovite
                          2. care vor fi lovite

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by claub79 View Post
                            Daca intr-un sens merge atungi nu actuatoru e devina ci chiar alarma; se duce un integrat din ea. E chestie si de noroc, depinde ce prinzi, a mea e tot chinezarie, am fost nevoit sa o montez ca s-a bulit yala; de trei ani merge perfect fara nici o problema.
                            Nu cred ca e alarma.Cu motorasul dat jos merge in ambele sensuri.Cand il montez inapoi nu mai vrea la deschidere.Maine ma apuc sa dau jos tot traseul vacumatic sa vad de unde e buba.Voi reveni dupa.

                            Comment


                            • #15
                              Aaa, pai de ce nu zici asa? Verifica prima data comutatorul ala de vacum din usa de la sofer si apoi restu instalatiei.
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF