Salutare tuturor !
Nu stiu daca postez exact unde trebuie avand in vedere subiectul, dar sper sa gasesc intelegere...
Am un Aro M461C din 1973 pe care exista un motor de 2512 cmc benzinar si din motive de impozit binecuvantate de guvernul nostru vreau sa il schimb cu un diesel de mercedes cobra 200D.
Sunt un fan al motoarelor de mercedes si in special de cobra si nici nu ma gandesc sa pun altceva pe IMS.
Avand in vedere ca din punct de vedere al impozitului, consumului si asigurarilor motorul de 200D e optim, as vrea cateva idei despre cum as putea sa fac modificarea aceasta.
Acestea fiind zise, am cateva intrebari concrete :
-ce cutie sa aleg, 4 sau 5 trepte? (am inteles ca alea de 5 sunt cam rare!)
-cum se face adaptarea cu planetarele, reductorul, cardanul si timoneria in general (daca a mai facut cineva asta, ar fi grozav!)
-cam ce modificari ar fi la instalatia electrica?
-trebuie sa schimb pompa de servo si pompa de frana si sa pun de mercedes?
-ce alte subansamble de mercedes trebuie musai sa le instalez pe imeseu, ca stiu ca are ambreiaj hidraulic, etc (ma gandesc ca poate ar fi mai eficient sa cumpar o masina intreaga decit doar motor si cutie)
-cand schimbi motorul, stiam ca aia de la RAR iti cer facturi si documente de provenienta, cum se rezolva? (cu obiceiul pamantului?)
-stie cineva care mai e situatia cu motoarele non-euro, cat se mai poate circula ?
Orice alta idee sau sugestie e binevenita, eu pe cine am mai intrebat au dat din umeri.
Multumesc anticipat.
p.s
-daca imi iese proiectul, promit sa fac poze pe tot parcursul si rezultatul sa-l postez aici pe forum. Si sunt un tip parolist, parol !
-ca informatie, masa masinii e de 1550 kg (ar fi mai bun un 240D?)
Nu stiu daca postez exact unde trebuie avand in vedere subiectul, dar sper sa gasesc intelegere...
Am un Aro M461C din 1973 pe care exista un motor de 2512 cmc benzinar si din motive de impozit binecuvantate de guvernul nostru vreau sa il schimb cu un diesel de mercedes cobra 200D.
Sunt un fan al motoarelor de mercedes si in special de cobra si nici nu ma gandesc sa pun altceva pe IMS.
Avand in vedere ca din punct de vedere al impozitului, consumului si asigurarilor motorul de 200D e optim, as vrea cateva idei despre cum as putea sa fac modificarea aceasta.
Acestea fiind zise, am cateva intrebari concrete :
-ce cutie sa aleg, 4 sau 5 trepte? (am inteles ca alea de 5 sunt cam rare!)
-cum se face adaptarea cu planetarele, reductorul, cardanul si timoneria in general (daca a mai facut cineva asta, ar fi grozav!)
-cam ce modificari ar fi la instalatia electrica?
-trebuie sa schimb pompa de servo si pompa de frana si sa pun de mercedes?
-ce alte subansamble de mercedes trebuie musai sa le instalez pe imeseu, ca stiu ca are ambreiaj hidraulic, etc (ma gandesc ca poate ar fi mai eficient sa cumpar o masina intreaga decit doar motor si cutie)
-cand schimbi motorul, stiam ca aia de la RAR iti cer facturi si documente de provenienta, cum se rezolva? (cu obiceiul pamantului?)
-stie cineva care mai e situatia cu motoarele non-euro, cat se mai poate circula ?
Orice alta idee sau sugestie e binevenita, eu pe cine am mai intrebat au dat din umeri.
Multumesc anticipat.
p.s
-daca imi iese proiectul, promit sa fac poze pe tot parcursul si rezultatul sa-l postez aici pe forum. Si sunt un tip parolist, parol !
-ca informatie, masa masinii e de 1550 kg (ar fi mai bun un 240D?)
Comment