Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

montare motor W123 200D pe Aro M461C

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • montare motor W123 200D pe Aro M461C

    Salutare tuturor !

    Nu stiu daca postez exact unde trebuie avand in vedere subiectul, dar sper sa gasesc intelegere...
    Am un Aro M461C din 1973 pe care exista un motor de 2512 cmc benzinar si din motive de impozit binecuvantate de guvernul nostru vreau sa il schimb cu un diesel de mercedes cobra 200D.
    Sunt un fan al motoarelor de mercedes si in special de cobra si nici nu ma gandesc sa pun altceva pe IMS.
    Avand in vedere ca din punct de vedere al impozitului, consumului si asigurarilor motorul de 200D e optim, as vrea cateva idei despre cum as putea sa fac modificarea aceasta.
    Acestea fiind zise, am cateva intrebari concrete :

    -ce cutie sa aleg, 4 sau 5 trepte? (am inteles ca alea de 5 sunt cam rare!)
    -cum se face adaptarea cu planetarele, reductorul, cardanul si timoneria in general (daca a mai facut cineva asta, ar fi grozav!)
    -cam ce modificari ar fi la instalatia electrica?
    -trebuie sa schimb pompa de servo si pompa de frana si sa pun de mercedes?
    -ce alte subansamble de mercedes trebuie musai sa le instalez pe imeseu, ca stiu ca are ambreiaj hidraulic, etc (ma gandesc ca poate ar fi mai eficient sa cumpar o masina intreaga decit doar motor si cutie)
    -cand schimbi motorul, stiam ca aia de la RAR iti cer facturi si documente de provenienta, cum se rezolva? (cu obiceiul pamantului?)
    -stie cineva care mai e situatia cu motoarele non-euro, cat se mai poate circula ?

    Orice alta idee sau sugestie e binevenita, eu pe cine am mai intrebat au dat din umeri.
    Multumesc anticipat.

    p.s
    -daca imi iese proiectul, promit sa fac poze pe tot parcursul si rezultatul sa-l postez aici pe forum. Si sunt un tip parolist, parol !
    -ca informatie, masa masinii e de 1550 kg (ar fi mai bun un 240D?)

  • #2
    Daca proiectul este realizabil , nu ma pot pronunta.Insa iti pot spune ca motoarele 200D de pe Cobra sunt cam puturoase.De aceea cred ca ar fi mai recomandat un 240D.Referitor la non-euro , plutesc niste zvonuri conform carora cel tarziu la anul vor fi raritati aceste motorizari.Nu stiu ce sa zic.Tare as vrea sa imi iau o Cobra dar imi este un pic frica de ce pot face cretinii astia de guvernanti.

    Comment


    • #3
      Originally posted by vercingetorix View Post
      -cand schimbi motorul, stiam ca aia de la RAR iti cer facturi si documente de provenienta, cum se rezolva? (cu obiceiul pamantului?)
      Sa nu uiti ca trebuie si aviz eliberat de service AUTORIZAT RAR unde se face transplantul.
      W123 240 D (1977)
      Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
      Ex:W201 190E 2L(1983)

      Comment


      • #4
        Salut,
        sunt posesor de Aro 244 si ceea ce vrei tu este foarte costisitor si complicat de realizat (4x4). Este la voi in Bucuresti prin Pantelimon un Aro cu motor si transmisie de Mercedes; intra pe forum aro 4x4 si o sa gasesti mai multe detalii acolo. Daca masina e originala si consumul motorului L25 nu te sperie poti sa il pastrezi si sa il omologhezi ca vehicul istoric ca sa nu mai platesti impozit. Daca ai parte de un ciuvei greu de restaurat ca sa fie primit la retromobil pune un brasov pe el si incearca sa il omologhezi ca autoutilitara (~400ron impozit).
        Intradevar cum spunea si colegul inainte 200D e mult prea lenes pentru Aro. Poti incerca cu 240 dar cea mai buna varianta pentru munca si pentru offroad e tot brasovul eventul cu pompa de injectie de 240.



        Last edited by andrei f; 02-12-2010, 16:46 PM.
        "Man will be what he was born to be, free and independent!" J.F.K.

        Comment


        • #5
          Si taicameu ar fi dorit sa faca treaba asta, dar dupa cum spuneau si colegii este destul de complicat. El stie pe cineva aici in Oradea care a facut transplanturi de motoare de cobre pe ARO M461, dar n-as putea spune daca a pastrat sau nu tractiunea integrala sau nu. Personal tind sa cred ca nu s-a pastrat pentru ca este ceva foarte dificil sa adaptezi cutia de aro la motorul de cobra.

          O alta problema foarte importanta este cea legata de faptul ca nu stii ce fac guvernantii astia... scot sau nu motoarele non euro in afara legii si ar fi pacat sa inestesti peste 2000 lei doar in omologarea motorului, care iarasi nu stii daca va fi omologat.

          Daca te apuci de lucru sa ne tii si pe noi la curent. Si taicameu are un ARO M461 radiat care asteapta un astfel de transplant pentru ca nu ne permitem 2000 lei impozit.

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigorean View Post
            plutesc niste zvonuri conform carora cel tarziu la anul vor fi raritati aceste motorizari.
            Eu spun asta de ceva vreme p-aici, dar unii tin mortis sa ignore aceasta realitate. Masinile cu motoare non euro vor iesi din circulatie. Nu ne va fi interzis sa le mai scoatem pe sosea (ar fi o incalcare la dreptul la proprietate) dar o sa fie niste impozite atat de mari ca se va renunta la ele de buna voie.

            In ceea ce priveste motorul de 200D este foarte puturos pentru ARO iar transplantul te-ar costa ceva bani.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Am văzut un proiect asemănător realizat. Numai că n-a fost vorba de motor de W123 ci de W124. Concret, s-a transplantat motorul de 2,4 cu cutie cu tot, de pe o ambulanţă (mare avantaj treapta a 5-a!) pe un M461 militar, aflat într-o stare de conservare excelentă. De asemenea, puntea din spate a IMS-ului a fost înlocuită cu o punte de ISUZU TROOPER. Ar fi mers şi cu punte de ARO diesel.

              A ieşit un hibrid simpatic şi foarte silenţios, cu care se putea merge chiar şi 150 km/h.
              În privinţa motoarelor non-euro nu cred că trebuie să fim atât de îngrijoraţi.

              Comment


              • #8
                @Nelu Patrascu

                În privinţa motoarelor non-euro nu cred că trebuie să fim atât de îngrijoraţi
                Stii ceva despre asta, potii sa ne zici si noua?

                In legatura cu cu transplantul acum ceva timp stii ca cineva a pus un motor pe un ARO de Ford TRANSIT (nu stiu detalii exacte) care ia intrat fara marii probleme si care facea din ARO o masina puternica si silentioasa.

                Comment


                • #9
                  Cu spatiul nu cred ca ar fi neaparat o problema. Este loc suficient in compartimentul motor al unui M. Ce stiti de toti acestia care au transplantat aceste motoare? Au pastrat tractiunea integrala sau nu?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by crstn_savu View Post
                    Au pastrat tractiunea integrala sau nu?
                    Nu. Doar puntea din spate este punte motoare. Cel despre care vorbesc este pasionat doar de vânătoare, nu de off road.
                    Ar fi fost greu să-l menţină 4x4, deşi a dorit acest lucru, multe chestii însă nu sau putut compatibiliza. Pentru ce-i trebuie lui, este arhisuficient. Asta şi-a dorit, o maşină simplă, fără braţe, bascule, bucşe, care să-l chinuie. Şi a ieşit din acest amestec de mărci, chiar mai mult. Scaunele sunt comode (de la ambulanţă) şi ceea ce a urmărit, să fie cald în maşină pentru vreme ca asta de-acum, a rezolvat.

                    Comment


                    • #11
                      te astept pentru lamuriri suplimentare pe aro4x4.net

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pt. interventie, dar banuiesc ca montand cutie de w124 are doar tractiune pe spate si e pacat sa te rezumi doar la atat cand masina poate fi 4x4
                        Daca totusi a reusit sa fie 4x4 intrebarea ramane cum a rezolvat toate problemele...

                        Comment


                        • #13
                          Cunosc cu un Aro si un TV cu 240 pe ele. Au doar motorul, cutia fiind cea de Aro
                          1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi
                          1998 ARO 243 3.2 UTB
                          2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v
                          1994 Yamaha Virago XV 535
                          1999 Yamaha XT 600
                          1960 IJ Festival

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vercingetorix View Post
                            Multumesc pt. interventie, dar banuiesc ca montand cutie de w124 are doar tractiune pe spate si e pacat sa te rezumi doar la atat cand masina poate fi 4x4
                            Daca totusi a reusit sa fie 4x4 intrebarea ramane cum a rezolvat toate problemele...
                            N-a vrut să se compice.
                            Sigur că se putea obţine şi un 4x4, dar cum o cutie de Mercedes clasică, are doar priza pentru diferenţial spate, tot lanţul cinematic ar mai fi trebuit trecut printr-o cutie de transfer. Aşa ceva se găseşte pe Lada Niva din câte ştiu, deci nu este irealizabil proiectul, numai că apar complicaţii tehnice dificil de rezolvat în regim amatoricesc. Am participat (parţial) la acest transplant şi pot să-ţi spun că nu e simplu de pus în practică "dizelizarea" M-ului. Ar fi fost necesară şi înlocuirea punţii din faţă deoarece diferenţialul original avea alte rapoarte de demultiplicare faţă de cel de ISUZU care fusese montat cu punte cu tot, pe spate.
                            Depinde de cât doreşti să investeşti într-un asemenea proiect, costurile pentru tot ce ţi-am spus, au ajuns la aproape 5 mii de euro. Pentru o maşină de hobby este -zic eu- mult.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ama27 View Post
                              Cunosc cu un Aro si un TV cu 240 pe ele. Au doar motorul, cutia fiind cea de Aro
                              Ar fi interesant de aflat cum s-a procedat la montare.
                              Eu banuiesc ca s-a folosit o flansa de adaptare intre motor si cutie, similar cum s-a procedat la motorul de Ford Cossworth la Aro244.
                              Desi ramane problema incadrarii axului, diverse cote, strangerea cu suruburi, discul de ambreiaj, etc...
                              Daca poti afla ceva detalii (poze nu indraznesc sa cer!) mi-ar fi de un real folos.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF