Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

electromotor? baterie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • electromotor? baterie?

    am o nelamurire in ceea ce ma priveste. Motorul meu (w123,200d,'79) se invarte tare greu la pornire, cel putin asa imi suna mie. Sincer cred ca poate fi electromotorul sau bateria. Ideea e ca motorul se invarte greu in primele momente dupa care incepe din ce in ce mai repede pana la pornire. Dar cred ca ar trebui sa invarta repede din prima fara alte minuni. Ar putea fi si din alte parti cauza?

  • #2
    una din doua.....

    Comment


    • #3
      sau ai vreo smoala de ulei gros si se chinuie pina il rupe...dar putin probabil sa sufere chiar asa...
      Foloseste Edit nu mai posta consecutiv
      Last edited by popeye_pmm; 12-15-2007, 11:20 AM.

      Comment


      • #4
        ce bun e forum-ul asta

        Comment


        • #5
          off-topic-forumul suntem noi,fara noi ar fi un link doar cum ar zice macaronarii-unione fa la forza-

          Comment


          • #6
            Originally posted by mitzaursu View Post
            ce bun e forum-ul asta
            uleiul tocmai ce l-am schimbat asa ca s-ar putea sa nu fie asta. Cu electromotorul am mai avut probleme deci ma gandesc ca ar fi electromotorul... o fi el reeparat dar poate n-are forta suficienta

            Comment


            • #7
              La mine a fost bateria, care avea vreo mie de ani.
              La prima cobra era motorul.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Originally posted by mitzaursu View Post
                uleiul tocmai ce l-am schimbat asa ca s-ar putea sa nu fie asta. Cu electromotorul am mai avut probleme deci ma gandesc ca ar fi electromotorul... o fi el reeparat dar poate n-are forta suficienta
                Pai.. si daca i-ai bagat 20w40 ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  La mine a fost bateria, care avea vreo mie de ani.
                  La prima cobra era motorul.
                  Spui ca era motorul... si anume ce? Era "varza"? Nema compresie sau mai exact ce?
                  Bateria cu care reusesc sa pornesc e una de 120 d'aia de tractor :d dar si cu aia parca nu se misca asa cum trebuie. Ar trebui dupa parerea mea sa-l invarta de sa-l ia dracu' si totusi. Pufaie, pufaie dar slab si abia la a 5-6sau a 10-a cheie, dupa ce am incalzit bine bujiile, porneste dar cum spuneam se cam chinuie. Cred ca in cazul asta pot nenoroci si electromotorul, ca-l solicit in halul asta.

                  Originally posted by Danny_bb View Post
                  Pai.. si daca i-ai bagat 20w40 ?
                  si daca i-am bagat d'ala ce se poate intampla? o fi de proasta calitate ... dar nici inainte nu lucra mai bine asa ca nu stiu ce sa spun ... ar putea fi din cauza aditivului de ulei? Iara incepe a ma stresa dar imi revin eu cumva.
                  Last edited by Danny_bb; 12-11-2007, 09:41 AM.

                  Comment


                  • #10
                    si io am bagat aditiv in ulei, acum ceva timp pornea foarte greu, dupa multe chei, dar motorul il invirtea bine, am luat 4 buc bujii Bosh, noi, 33 roni bucata si acum porneste la prima cheie. Problema la tine poate fi electromotorul, se pare ca bateria ta duce daca ii dai chiar si 10 chei, dar poti s-overifici si pe ea.
                    Marinarul.tk
                    Proud owner of C180/96

                    Comment


                    • #11
                      Daca bateria e buna mai mult ca sigur electromotoru: strange ceva la el sau is duse bucsele si nu sta centrat rotoru.Da-l jos si vezi ce-i cu el
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mitzaursu View Post
                        Spui ca era motorul... si anume ce? Era "varza"? Nema compresie sau mai exact ce?
                        Bateria cu care reusesc sa pornesc e una de 120 d'aia de tractor :d dar si cu aia parca nu se misca asa cum trebuie. Ar trebui dupa parerea mea sa-l invarta de sa-l ia dracu' si totusi. Pufaie, pufaie dar slab si abia la a 5-6sau a 10-a cheie, dupa ce am incalzit bine bujiile, porneste dar cum spuneam se cam chinuie. Cred ca in cazul asta pot nenoroci si electromotorul, ca-l solicit in halul asta.



                        si daca i-am bagat d'ala ce se poate intampla? o fi de proasta calitate ... dar nici inainte nu lucra mai bine asa ca nu stiu ce sa spun ... ar putea fi din cauza aditivului de ulei? Iara incepe a ma stresa dar imi revin eu cumva.
                        La frig se chinuie saracul demaror sa plimbe uleiul... pentru ca devine foarte dens la temperaturi reduse..
                        Dar pentru orice eventualitate verifica demarorul... pentru ca am vazut si masini merg cu 20w 40 iarna, si pornesc decent... ca este daunator motorului este alta poveste

                        Comment


                        • #13
                          oho daca ar fi electromotorul ar fi cea mai buna veste... l-am refacut in vara dar se pare ca l-am facut doar sa mearga nu sa si invarta calumea. chiar ma gandeam sa fac chestia asta ... sincer oleaca de joc avea rotorul asa ca se poate ca nu-i centrat ... mai vedem ... dar fratii mei intru-ale MB am patit una mai buna ... cand am pus lichid de racire in radiator, a inceput sa-mi curga pe la primul "dop" din stanga de pe blocul motor. Acel dop se poate inlocui sau trec la varianta poxipol?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mitzaursu View Post
                            Spui ca era motorul... si anume ce? Era "varza"? Nema compresie sau mai exact ce?
                            Exact, indiferent ce i-as fi facut (chestii care credeam eu ca i-ar face ca s-o ajute sa porneasca - schimbat ulei, pus aditiv in motorina, schimbat curele, electromotor (btw ii pusesem unu' mai prost decat cel pe care-l avea, dadea rateuri la inceput, caraia), pur si simplu nu avea compresie.

                            Originally posted by mitzaursu View Post
                            Bateria cu care reusesc sa pornesc e una de 120 d'aia de tractor :d dar si cu aia parca nu se misca asa cum trebuie.
                            Tot d-asta am si eu acum, si la masina asta am schimbat uleiul, pus tratament motor (preventiv, acum nu stiu cat de bine face, as vrea sa aud unele opinii), porneste f. bine. Ce ma enerveaza la cobra e acest "tinut pe bujie", da asta e situatia. Fostul proprietar a schimbat motorul acum un an. L-a costat 500 de e.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by carmine View Post
                              Exact, indiferent ce i-as fi facut (chestii care credeam eu ca i-ar face ca s-o ajute sa porneasca - schimbat ulei, pus aditiv in motorina, schimbat curele, electromotor (btw ii pusesem unu' mai prost decat cel pe care-l avea, dadea rateuri la inceput, caraia), pur si simplu nu avea compresie.


                              Tot d-asta am si eu acum, si la masina asta am schimbat uleiul, pus tratament motor (preventiv, acum nu stiu cat de bine face, as vrea sa aud unele opinii), porneste f. bine. Ce ma enerveaza la cobra e acest "tinut pe bujie", da asta e situatia. Fostul proprietar a schimbat motorul acum un an. L-a costat 500 de e.
                              ma gandeam la chestia cu compesia ... are vreo legatura cu viteza cu care poate invarti electromotorul?... tocmai l-am scos si mare minune ... axul electromotorului (partea) dinspre cutie (acolo pot sa vad ) nu-i centrat ... o fi roasa bucsa si mare lucru daca nu-i si in partea opusa unde-i capacelul ... o sa vad ce zic mesterii. Poate asta-i cauza ... mai vedem.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF