Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pompa de injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pompa de injectie

    Cred ca tot pentru Dok e si chestiunea urmatoare? Mi-a placut tare mult definitia pompagiului si n-a fost tare departe de marii meseriasi din tzara. Se pare totusi ca am gasit unul bun si care nu e la prima recomandare. Dar sa revin la ce ma intereseaza. W123, 200d, '79 pompa de injectie e tip d'ala cu obturare ca la vechile camioane. Trebuie sa trag de o sarma ca sa opresc motorul. Dar cum pot eu sa scot pompa de pe motor si sa o duc la pompagiu macar pentru o minima verificare? Adica de ce anume trebuie sa tin cont? Cum se face toata operatiunea? Sau mai simplu sa nu ma bag? Din pacate masina nu-i in Cluj-Napoca si daca tot s-a apucat de fatat mi-e tare greu sa o pornesc, dar macar astea mici(supape, injectoare, pompa) sa le fac pana mai dau de niste finante sa refac motorul.

  • #2
    E zic sa lasi un mecanic bun sa se ocupe da asta,nu ca n-ai putea sa o dai si tu jos,dar la pus inapoi tre sa tii cont de niste treburi(trebuie pusa la punct).
    Oricum daca te gandesti sa ii pui una cu oprire din contact,te pot ajuta,am vreo 2 pe acasa...

    Comment


    • #3
      in nici un caz sa nu te apuci sa o dai jos daca nu stii care sant reperele si nu stii sa calezi o pompa.Mai bine roaga un mecanic care stie cu se mananca MB-ul sa o puna la loc. Daca ai drum prin Bucuresti te ajut eu )
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Bun, am inteles. De asta am si intrebat. Nu ma ating de pompa. Dar cred ca injectoarele le pot scoate, nu? Cine mi-a spus sa le scot si sa le duc la pompagiu sa mi le faca sa deschida mai repede adica la presiune mai mica, cred... o fi si asta o solutie?

        Comment


        • #5
          Trage taraga, porneshte-o si du-te cu ea la pompagiu sa se ocupe de ea. E mai cusher. Sa-tzi faca debitul la 3.8 si injectoarele la 125 de bari. Si cred ca pompa e cu oprire pe cheie, da e capsula de oprire vomitoasa. Asta itzi va istorisi pompagiul. Ne potzi face o poza la pompa, si te-ash ruga intr-o ipostaza cit mai sexy... Sa ne simtzim si noi bine...

          Comment


          • #6
            iata si pompa cu bucluc ... poate imi dati mai multe amanunte despre ea...presupun ca vedeti "sarma" de oprire.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Asta este pompa cu oprire pe vacuum. Partea de sus cu furtunul este actionata si asa se opreste. Normal nu este nevoie de "sarma"!

              Comment


              • #8
                Originally posted by seba View Post
                Asta este pompa cu oprire pe vacuum. Partea de sus cu furtunul este actionata si asa se opreste. Normal nu este nevoie de "sarma"!
                in concluzie ce trebuie sa urmaresc sa-mi refac instalatia... acum nu se opreste daca i-au contactul ... ma tot gandesc cum naiba deschide, daca de inchis nu o pot inchide din cheie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mitzaursu View Post
                  ma tot gandesc cum naiba deschide, daca de inchis nu o pot inchide din cheie.
                  clapeta aia de care ii legata sirma se duce inapoi dupa ce o lesi din mana si asa deschide.Cind motoru e oprit ea stat tot pe poz deschis.
                  Mai bine vezi ce-i cu vacumu`, parca era aici pe site o schema la vacum, daca nu este pe net.
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #10
                    dah corect ... am tot cautat schema aia cu vacum ... n-am gasit-o dar continuii cred ca ar fi si ceva exlicatii pe langa ..."mai trebuie putin Fuchs":d

                    ma tot gandeam: ce ar fi sa o las asa cum e ... in orice caz sunt putini care ar stii sa o porneasca ... incalzit bujii pe un buton normal deschis si p'orma rotesc cheia ferm ... oricum e ciudat ca si contactu' lucreaza cand vrea el ... la o mana fina si nesigura se blocheaza... sigur nu trebuie fortat dar nici sa dai prea incet. La oprire alta: tre sa tragi de sarma . E amuzant dar na asta e. Asa ca n-ar fi exclus sa ramana asa ... in fond nu ma incurca prea tare ...
                    Last edited by Danny_bb; 12-17-2007, 21:35 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mitzaursu
                      ma tot gandeam: ce ar fi sa o las asa cum e ... in orice caz sunt putini care ar stii sa o porneasca ... incalzit bujii pe un buton normal deschis si p'orma rotesc cheia ferm ... oricum e ciudat ca si contactu' lucreaza cand vrea el ... la o mana fina si nesigura se blocheaza... sigur nu trebuie fortat dar nici sa dai prea incet. La oprire alta: tre sa tragi de sarma . E amuzant dar na asta e. Asa ca n-ar fi exclus sa ramana asa ... in fond nu ma incurca prea tare ...
                      Eeee...si daca se intampla, bagandu-si coada ala rau....sa se rupa cablul de deschidere al capotei?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mitzaursu View Post
                        ... acum nu se opreste daca i-au contactul ... ma tot gandesc cum naiba deschide, daca de inchis nu o pot inchide din cheie.
                        Aceeasi problema am avut si eu la 300D, nu se mai oprea din contact, mai ales cand era frig. O opream bagata in viteza, dadeam drumul la ambreiaj si cu celalat picior tineam frana apasata. Nu facea mereu, nu am reparat-o niciodata, intre timp am vandut-o. Poate sa fie din contact, sau vreun fir ceva.
                        Poze ai cu masina ta?
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          bun.. am gasit ceva de vacuumuri. Cam succint dar poate e util..
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Uite aici schema. E chiar simplista. Sunt cateva chestii de facut: verificat etanseitatea la furtunele de vacuum, dos- verificat daca lucreaza ambele comenzi(cea de la contact si cea de la pompa) tres- verificat daca iti baga vacuum. De obicei se buleste comanda de la pompa. Bafta
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dvlad_88 View Post
                              Eeee...si daca se intampla, bagandu-si coada ala rau....sa se rupa cablul de deschidere al capotei?
                              mai mai ... tu tii cu ursu???

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF