Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj culbutori

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cand o sa invarti de tulumba, o sa vezi ca exact in ordinea de aprindere (1 3 4 2 ) si in succesiunea data, evacuiare-admisie, ti se vor ridica culbutorii.Chiar daca ai vrea n-ai putea sa-i faci ca la artimetica 1 2 3 4.
    Baga mare ca se strica vremea.

    Comment


    • #17
      Originally posted by bulgaru View Post
      Cand o sa invarti de tulumba, o sa vezi ca exact in ordinea de aprindere (1 3 4 2 ) si in succesiunea data, evacuiare-admisie, ti se vor ridica culbutorii.Chiar daca ai vrea n-ai putea sa-i faci ca la artimetica 1 2 3 4.
      Baga mare ca se strica vremea.
      oki am priceput... si cred ca si daca nu intelegeam tot in ordinea asta le faceam.

      Comment


      • #18
        numa vezi sa nu te iei dupa site-u ala in ce priveste ordinea supapelor (care sunt de evacuare si care sunt de admisie). Ala arata pe un motor in 5 cilindrii, tu ai unu in 4. S-ar putea ca ordinea sa nu fie aceeasi.

        Comment


        • #19
          Originally posted by B.A. View Post
          numa vezi sa nu te iei dupa site-u ala in ce priveste ordinea supapelor (care sunt de evacuare si care sunt de admisie). Ala arata pe un motor in 5 cilindrii, tu ai unu in 4. S-ar putea ca ordinea sa nu fie aceeasi.
          pai cam asta m-a indus pe mine putin in eroare si faptul ca pe site cilindrii erau numerotati 1 2 3 4 5 de la lant spre filtru de ulei ... (daca pot sa dau reperele astea)

          Comment


          • #20
            s-a rezolvat ... acu m-am prins de toate. Si am facut reglajele incepand cu pistonul 1 cel de langa pompa de apa si continuand cu cel care s-a eliberat primul la rotirea motorului(sac). Multumesc inca odata de ajutor. La admisie nu intra spionul de 0.1 pe toate cele 4 pistoane. Pe evacuare era oki la 0.35... intra suficient de usor... din exces de "zel" am uitat sa verific daca nu cumva intra si 0.4 pe evacuare. Se pare ca i-a priit operatiunea. La a 5-a sau a 6-a cheie a pornit. Alta data consumam 3 baterii si o oala de apa calda
            Dar parca nu puteam scapa doar cu atat. Am mai patit una buna si nu stiu cat e de grava. Cand am pus apa in radiator pe la primul dop din partea stanga a motorului a inceput sa curga apa la greu. M-am speriat si mi-am zis instant ca "AM PUS-O". Dar dupa ce am curatat bine zona, ca era maglavais si ulei si mai stiu eu ce, mi-am dat seama ca ala e un soi de dop. Stie cineva sa imi spuna cum se poate schimba dopul respectiv sau trec la varianta poxipol?

            Comment


            • #21
              si inca o chestie interesanta ... masina nu mai scoate fumul acela negru ci doar albicios si parca cu ceva abur prin el... o fi bine?

              Comment


              • #22
                Imi spune si mie cineva, unde fac eu rost de o lera. Undeva la Bacau, da' nu stiu pe unde sa incep sa caut. Multam!
                Last edited by doktor4carz; 01-15-2009, 23:18 PM.

                Comment


                • #23
                  Cel mai sigur : mergi la un targ de masini si p"acolo sunt si oameni care din saracie isi vand sculele cu care au muncit . Sigur vei gasi o trusa cu lere -spion . Sunt unele cu multe ,foarte mult lere pe care nu le vei folosi niciodata si altele cu 10 lere -ideale ptr tine . Succes

                  Comment


                  • #24
                    Multam fain!

                    Comment


                    • #25
                      Referitor la joc, e important ca la introducerea lerei intre culbutor si coada supapei, lera la miscarea ei intre cele 2 piese sa frece uniform la toate supapele, adica sa simti aceiasi rezistenta la mana, cand vei misca lera inainte si inapoi. Oricum exista si o uzura la orice motor rulat astfel incat, va exista tot timpul un joc pe care lera nu o simte. Este uzura facuta de coada supapei in capatul de contact cu culbutorul. De obicei acest joc il poti scoate prin rectificare sau regland jocul " la mana" cum spunea si dok.
                      Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                      Comment


                      • #26
                        Io tocmai zilele astea m-am gandit sa ma apuc sa fac ceva cu masina (am luat-o de o luna si acum nu mai porneste). Am incercat bujiile, is bune. Bateria nu-i cine stie ce, da' totusi e functionala. Omu' de la care am luat-o zice ca ar fi nevoie de schimbat duzele. Io zic ca nu i-ar strica nici reglarea culbutorilor. Ce ziceti, oare nu porneste mai mult din cauza duzelor, din cauza culbutorilor, ori si mai si o fi lipsa de compresie?

                        Comment


                        • #27
                          Maestre nu te chinui dejaba. Incepe simplu cu un test de compresie care iti spune tot. Am tot facut si eu d'astea cu reglaje de culbutori si baterii noi si electromotoare si .... sufletu'. N-ai compresie stai si plangi ca tot nu porneste pe frigurile astea, numa daca nu il incalzesti initial.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF