Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj culbutori

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj culbutori

    Stie cineva cum se face reglajul culbutorilor la MB W123, 200d, '79? Pas cu pas. Nenorocitu' ala de pseudomecanic al meu mi-a zis ca-s hidraulici autoreglabili si nu poti face nimic. Am aflat intre timp ca nu-i chiar asa si acum ma tot intreb daca n-as putea face si singur operatia asta.

  • #2
    Daca ai rabdare pina diseara, umplu pagina. Acum n-am timp.

    Comment


    • #3
      in regula

      pana diseara pe la 6 stau pe net ... daca nu maine dimineata...
      P.S. multumesc mult ... inseamna ca se poate face si acasa toata smecheria.

      Comment


      • #4
        Dai capacul la tachetzi afara. Primul piston e ala de la pompa de apa. Roteshti motorul pina cind ambele came sint rascracarate in sus, sa nu atace coada vreunei supape. Bagi intre tachet si pastila de pe coada supapei un spion de 0.10 la admisie si 0.35 la evacuare. Nu intre axa cu came si tachet, ca iese aiurea. Sau ii faci la mina, daca ai mina. Reglajul se face de la coada supapei. Vezi pe ea doua piulitze. Iei frumos doua chei de 14, le decontrezi si reglezi jocul. Ordinea de aprindere e 1-3-4-2. Ordinea supapelor, plecind de la pompa de apa, e E-A-A-E-E-A-A-E. Asta o vezi ushor, uitindu-te la galerie. Reglajul se face cu motorul rece.

        Neclaritatzi ?

        Comment


        • #5
          multumesc

          Mii de multumiri. Pare simplu dar sa vad daca am inteles. Unii is chiar batuti in cap ... de ce nu si eu. Distanta intre tachet si pastila supapei sa fie de 0.1A respectiv 0.35 E si toata smecheria reglez cu cheile de 14. Spionul este lera? Pot folosi si altceva in loc cu aceleasi dimensiuni? Cat de mult risc daca nu fac operatiunea cum trebuie, in sensul ca nu reglez la dimensiunile respective si am o toleranta la fiecare valoare de +- 0.05?
          Inca odata multumesc si toata consideratia din partea mea. Sper sa foloseasca si altcuiva.

          Comment


          • #6


            aici is ceva poze si explicatii...in engleza.
            Daca te invarti pe site-u ala is o gramada de DiY articles.
            Spor

            Comment


            • #7
              interesant

              Originally posted by B.A. View Post
              http://www.dieselgiant.com/valveadjustment.htm

              aici is ceva poze si explicatii...in engleza.
              Daca te invarti pe site-u ala is o gramada de DiY articles.
              Spor
              mutumesc de link ... chiar foarte interesant desi in ce ma priveste se pare ca nu-i exact cu ce mi s-a explicat; mi-ar placea sa-si dea si dok cu parerea. poate chiar is dang-dang.

              Comment


              • #8
                Stai linistit... si eu ma ... pe mine cand e vorba de asa ceva..ca na daca nu faci cumtrebe s-ar putea sa iti rezulte prea multe "paperweight" fara sa ai ce face cu ele

                Comment


                • #9
                  Originally posted by B.A. View Post
                  Stai linistit... si eu ma ... pe mine cand e vorba de asa ceva..ca na daca nu faci cumtrebe s-ar putea sa iti rezulte prea multe "paperweight" fara sa ai ce face cu ele
                  paperweight? sa ma ierti da' e prima oara cand aud, deci crede-ma n-am inteles ce ai vrut sa spui.

                  Comment


                  • #10
                    Ma scuzati ca ma bag,stie cineva daca si la 124 (200D),se regleza sau is hidraulici?
                    W124.E200D
                    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mitzaursu View Post
                      paperweight? sa ma ierti da' e prima oara cand aud, deci crede-ma n-am inteles ce ai vrut sa spui.
                      paperweight = greutate de hartie...(ce pui peste un teanc de hartii ca sa nu zboare de pe birou din cauza curentilor de aer).

                      Comment


                      • #12
                        Spionii sint lamelele care compun o lera. Potzi sa ii faci mai mari, mai mici nu. Lincul e detaliat bine, doar ca e pentru 5 in linie. Atita tot. Iar gagiul ala masoara intre axa si tachet, nu cum am zis eu. Eu masor intre tachet si supapa din dambla personala. Asha cred eu ca e mai bine din experientza.
                        Doi. La W124 culbutorii sint hidraulici. Nu se regleaza.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          Eu masor intre tachet si supapa din dambla personala.
                          pai nu asa e normal??
                          Last edited by doktor4carz; 01-15-2009, 23:16 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by doktor4carz View Post
                            Spionii sint lamelele care compun o lera. Potzi sa ii faci mai mari, mai mici nu. Lincul e detaliat bine, doar ca e pentru 5 in linie. Atita tot. Iar gagiul ala masoara intre axa si tachet, nu cum am zis eu. Eu masor intre tachet si supapa din dambla personala. Asha cred eu ca e mai bine din experientza.

                            pai de asta si spuneam ca "nu-i exact cu ce mi s-a explicat" ... nu-s mecanic dar m-am prins pana la urma si parese ca nu-i operatiunea complicata. Dar ma e o chestie ce nu mi-e in clar: Ordinea de reglare... cilindrul 1, dup'aia 2, 3 si 4 sau 1 3 4 2 sau n-are importanta? Pe link era ceva legat de E A A E... si ordinea de notare nu mi se parea fireasca.
                            Last edited by doktor4carz; 01-15-2009, 23:16 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mitzaursu View Post

                              Dar ma e o chestie ce nu mi-e in clar: Ordinea de reglare... cilindrul 1, dup'aia 2, 3 si 4 sau 1 3 4 2 sau n-are importanta? Pe link era ceva legat de E A A E... si ordinea de notare nu mi se parea fireasca.
                              1 3 4 2 e ordinea de aprindere(sau ardere, cum vrei), deci reglezi dupa aia ca sa-ti fie mai usor iar E A A E....sunt supapele,in ordine, pornind de la un capat al motorului, la noi cilindru 1, E - evacuare, A - admisie.

                              Spor
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF