Actualizare topic .
O data cu anotimpul rece , probleme cu acumulatorul ( pe "obiect" scrie clar , baterie auto ) din dotarea masinii .
Acest tabel , gasit pe net arata urmatoarele faze de incarcare al acumulatorului auto :
- 12,6 Vcc - 100%
- 12,4 Vcc - 75%
- 12,2 Vcc - 50%
- 12,0 Vcc - 25%
- 11,9 Vcc - acumulator descarcat .
Timp de incarcare ( acumulator descarcat complet ) 24 / 48 ore .
Acumulatorul auto in discutie este Rombat 12 Vcc - 60 Ah - 540 A ( EN ) cu +20% curent demaraj , 5 ani vechime , descarcat complet .
Dupa 30 de ore de tinut pe redresor , masurat cu densimetrul , un element de la - si un element de la + este 1,15 , restul elementilor 1,24 , la borne 12,8 Vcc si 0,9 A iar electrolitul a devenit gri .
1 - Toate elementele "sifoneaza" ; se poate spune ca acumulatorul da semnal ca se incarca ? .
2 - In acest caz , cu elementele deja "sifonand" , este bine sa mai tin acumulatorul inca 18 ore la incarcat ? .
Va rog , un raspuns concret pentru cele doua intrebari .
Stima si Respect ! .
O data cu anotimpul rece , probleme cu acumulatorul ( pe "obiect" scrie clar , baterie auto ) din dotarea masinii .
Acest tabel , gasit pe net arata urmatoarele faze de incarcare al acumulatorului auto :
- 12,6 Vcc - 100%
- 12,4 Vcc - 75%
- 12,2 Vcc - 50%
- 12,0 Vcc - 25%
- 11,9 Vcc - acumulator descarcat .
Timp de incarcare ( acumulator descarcat complet ) 24 / 48 ore .
Acumulatorul auto in discutie este Rombat 12 Vcc - 60 Ah - 540 A ( EN ) cu +20% curent demaraj , 5 ani vechime , descarcat complet .
Dupa 30 de ore de tinut pe redresor , masurat cu densimetrul , un element de la - si un element de la + este 1,15 , restul elementilor 1,24 , la borne 12,8 Vcc si 0,9 A iar electrolitul a devenit gri .
1 - Toate elementele "sifoneaza" ; se poate spune ca acumulatorul da semnal ca se incarca ? .
2 - In acest caz , cu elementele deja "sifonand" , este bine sa mai tin acumulatorul inca 18 ore la incarcat ? .
Va rog , un raspuns concret pentru cele doua intrebari .
Stima si Respect ! .
Comment