Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incarcare baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Actualizare topic .

    O data cu anotimpul rece , probleme cu acumulatorul ( pe "obiect" scrie clar , baterie auto ) din dotarea masinii .

    Acest tabel , gasit pe net arata urmatoarele faze de incarcare al acumulatorului auto :
    - 12,6 Vcc - 100%
    - 12,4 Vcc - 75%
    - 12,2 Vcc - 50%
    - 12,0 Vcc - 25%
    - 11,9 Vcc - acumulator descarcat .
    Timp de incarcare ( acumulator descarcat complet ) 24 / 48 ore .

    Acumulatorul auto in discutie este Rombat 12 Vcc - 60 Ah - 540 A ( EN ) cu +20% curent demaraj , 5 ani vechime , descarcat complet .

    Dupa 30 de ore de tinut pe redresor , masurat cu densimetrul , un element de la - si un element de la + este 1,15 , restul elementilor 1,24 , la borne 12,8 Vcc si 0,9 A iar electrolitul a devenit gri .

    1 - Toate elementele "sifoneaza" ; se poate spune ca acumulatorul da semnal ca se incarca ? .
    2 - In acest caz , cu elementele deja "sifonand" , este bine sa mai tin acumulatorul inca 18 ore la incarcat ? .

    Va rog , un raspuns concret pentru cele doua intrebari .

    Stima si Respect ! .

    Comment


    • #17
      Redresorul meu are citeva trepte de putere 2A-10A-START, cind am o baterie complect descarcata il pun pe 10A pina imi arata indicatorul ca sa incarcat , dacabateria este veche ampermetrul nu ajunge niciodata pe FULL, daca am o baterie si doar vreau sa o mentin incarcata arunci las redresorul pe 2A .
      Pentru incarcari de mentinere nu este nevoie de amperaj mare si un redresor mic cu 1A este suficient.

      Comment


      • #18
        Mutumesc , razvy64 ! .

        Din pacate redresorul pe care il folosesc este construit de mine , fara trepte de incarcare si ampermetru .
        Intodeauna am cumparat acumulatori cu intretinere pentru a putea folosi densimetrul .

        Dupa cele 30 de ore de incarcat pe redresor , am inseriat un bec de 55W - 12 Vcc cu minusul bateriei si am cuplat redresorul . Lumina era destul de slaba .

        Raman la intrebarea :
        - daca a aparut acea "sifonare" a tuturor elementilor , mai pot continua incarcarea acumulatorului sau este semnal ca atat mai poate ? .

        Comment


        • #19
          Ceau,

          Nu vreau sa ma dau cu presupusul cu sifonarea, asa ca nu ma pronunt, unde ma pronunt este ca, o baterie incarcata de 12v, trabuie sa aiba la masurare 13. ceva volti nu 12. ceva!!, daca dupa 24/ 48 ore de incarcare are doar 12 si ceva voltzi atunci un element de pe baterie este mai mult ca sigur dus, si o poti arunca sau vinde la remat, iti recomand pe viitor baterii pe calciu fara intretinere, vis a vis de de se scria mai sus cu complectare de acid, este gresit, acidul nu se evapora doar se depune pe placi, acumulatorii cu intretinere se complecteaza doar cu apa distilata,

          Comment


          • #20
            O baterie incarcata poate sa arate pe un voltmetru 12v + , dar asta nu inseamna nimica degeaba are volti daca nu are putere ( amperi ) singurul test care se poate face fara a avea testere scumpe este pe masina , se dezactiveaza aprinderea sau alimentarea si se da la cheie cca 10-15 secunde cu un aparat de masura legat pe baterie , dupa cele 10-15 secunde trebuie sa arate undeva la 9.5 v sau mai mult asta inseamna ca e o baterie buna.
            O alta varianta este cu motorul oprit si folosind un tester cu rezistenta :

            Comment


            • #21
              hello,

              Da, dar sa nu uitam ca: P=U*I, ,

              Comment


              • #22
                entty

                - corect , toata lumea stie ca acidul nu se evapora ; se completeaza numai cu apa distilata .
                - dupa incarcare completa , tensiunea ar trebui sa fie aproximativ 13,2 Vcc . Se monteaza un bec de 55 W 12 Vcc circa doua minute si dupa ceea se masoara din nou tensiunea . Aceasta va scadea rapid pana la valoarea de 12,6 Vcc .
                - raman la modelul de acumulator cu intretinere . Am avut doua baterii fara intretinere , un Bosch si o Varta , ambele folosite intensiv 5-6 ani . Pentru ca nu aveam posibilitatea sa le controlez acasa , le duceam la atelierul specializat , mesterul le incarca , le controla , imi spunea ca sunt bune , ma taxa de bani si amandoua "tineau" 2-3 porniri .
                - binenteles ca sunt constient de faptul ca Rombat-ul si-a trait existenta . Vroiam sa stiu daca "mai scot ceva de la el" in situatia actuala .

                razvy64

                - adevarat , degeaba tensiunea masurata este de 12,6 Vcc daca pe acumulator la lasat "putirinta" .
                DespreTot.info - site cu informaÅ£ii de calitate din toate domeniile pentru toate vârstele

                - frumos si util aparatul prezentat de tine dar prefer sa cumpar un acumulator nou de banii cheltuiti pe el .

                Multumesc amandoura pentru raspunsurile primite .

                Comment


                • #23
                  Dupa 40 de ore de incarcat pe redresor , "ochiul magic" era verde si tensiunea la borne 12,5 Vcc . Masurat cu densimetrul , doi elementi de la plus si doi de la minus erau 1,24 , iar cate unul din fiecare parte 1,20 .

                  Montat acumulatorul pe masina , la a cincea cheie "a murit" , ceea ce era previzibil . Tensiune era in continuare , pompa de benzina functionand .

                  Acumulatorul este prevazut cu sase orificii pe fiecare element , pentru verificat nivelul electrolitului , complectat si verificat cu densimetrul . De aceea eu cred ca bateria este cu intretinere .

                  Totusi , pe eticheta scrie , fara intretinere .

                  Poate cineva sa-mi explice ce inseamna acest lucru ? .

                  Comment


                  • #24
                    Eu as folosi acumulatorul din poza pana la motorizare de 1,6 benzinar sau 1,5 diesel din cauza amperajului si a curentului de rupere.Tine el saracu da nu vesnic la motorizari mai mari(a se intelege ca motorizari mai mari, electromotoare mai gurmande, mai multe componente de impulsat odata cu pornitul, dotari dependente de intravenos curent-continuu etc).
                    Cat despre 'fara intretinere' tine de siguranta si mediu ambiental in cazul in care ai accident fiind 'capsulat' nu pierzi acid in natura, marketing.
                    Dupa 'enspe completari cu apa se cere golirea si refacerea compozitiei de lichid(apa+acid+cunostiinte= acumulator readus la viata), nu va mai fi ca nou din cauza pierderilor 'colaterale' si a 'plagilor' impuscate de absortia mare cedata la pornire in anumite conditii si temperaturi.
                    Amin.

                    Comment


                    • #25
                      Ceau,

                      Avand in vedere tensiunea era de 12 virgula, pot spune cu certitudine ca acumulatorul tau este dus, nu are sens sa te mai chinui cu el, posibil cum spunea colegul mai sus din cauza suprasolicitarilor repetate avand in vedere ca ai un motor mare, curetul de rupere slab, pot spune tot cu certitudine ca acea baterie am avut-o si eu pe dacie si am tras 5 ani fara sa ma uit la ea macar, dupa 5 ani am dat-o la tata pe Nubira 2 si a mai folosit-o vreo 2 ani fara probleme, si acum ma dau cu presupusul, avand in vedere ca scrie ``fara intretzinere`` poate ca asa este, poate nu trebuia sa deschizi acele orificii, ele sunt facute daca o luam logic sa puna ei in fabrica acidul , nu sa umblam si noi , pot spune in continuare sa mergi pe Rombat inainte, de 2 ani am luat una ``premier pe diesel 2.0`` si inca merge perfect, si sunt sigur ca mai are multa viatza in ea, repet P=U*I ,

                      Bafta,

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc colegilor pentru sfaturile primite ! .

                        In primii patru ani de la achizitionarea Rombat-ului din poza , motorul pornea "la sfert" , iarna /vara .
                        Este adevarat ca nu era tocmai cel indicat , dar si-a facut treaba cu brio ; odata , masina a pornit instant la prima cheie dupa o pauza de doua luni .

                        Imi place sa-mi intretin singur masina si de aceea am redresor , densimetru si voltmetru . Cu toate ca eram convins de sfarsitul acumulatorului , am vrut sa mai fac niste teste cu el si de aceea am rugat colegii pentru niste sfaturi .

                        Daca cumparam un acumulator din magazin in situatia descrisa dupa 40 de ore de incarcare pe redresor , bazandu-ma pe "ochiul magic" ( care este un densimetru montat pe un singur element ) si pe tensiunea de la borne asi fi luat plasa . Inca o data m-am convins ca singura masuratoare exacta a starii unei baterii este cea efectuata cu densimetrul . Parerea mea .

                        Stima .

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Dupa 40 de ore de incarcat pe redresor , "ochiul magic" era verde si tensiunea la borne 12,5 Vcc . Masurat cu densimetrul , doi elementi de la plus si doi de la minus erau 1,24 , iar cate unul din fiecare parte 1,20 .

                          Montat acumulatorul pe masina , la a cincea cheie "a murit" , ceea ce era previzibil . Tensiune era in continuare , pompa de benzina functionand .
                          Din ciudateniile acumulatoarelor .
                          Dupa sapte zile de la cele scrise mai sus ( bateria ramasa pe masina in aceeasi stare , ochi magic verde , 12,5 Vcc la borne , densitatea electrolitului nemodificata ) , am schimbat bujiile Beru "vechi de 2 500 Km" cu alte bujii Beru noi .
                          Motorul a pornit "doar aratandu-i cheia" .

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF