Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incarcare baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incarcare baterie

    Salut!.Va rog sa purtam o discutie despre cum se incarca corect o baterie la domiciliu, cu redresorul din dotare. Mai precis ce concentratie trebuie sa aiba electrolitul si cati amperi trebuie sa indice aparatul de masura ,la inceput si cati la sfarsit, cand bateria este incarcata.Unii "specialisti" nu tin cont de ce indica ampermetrul, si asteapta sa se produca asa numita "sifonare" a acidului din baterie. Deasemeni daca este corect sa se completeze cu acid, sau numai cu apa distilata, atunci cand este cazul. Odata cu venirea iernii multi colegi se vor confrunta cu aceste probleme. Sarbatori fericite, si nu doresc la nimeni sa se trezeasca fara baterie, intr-o dimineta geroasa, cand se grabeste la serviciu.

  • #2
    Eu completam numai cu apa si numai daca ramanea vreun element la vedere.
    Odata pusa la incarcat, ramanea pana la "sifonarea" de care vorbeai tu, evident cu capacele desfacute. Redresorul meu spunea si cat de descarcata este bateria si cu ajutorul unui tabel de rapoarte, se putea estima timpul cat trebuie sa stea la incarcat. La o baterie buna, timpul din tabel era aproximativ egal cu inceperea aparitiei de bule. la una obosita facea bule mult mai repede si deci nu mai respectam timpul din tabel.

    Acum sunt o groaza de baterii "Fara intretinere". Astea sunt capsulate si nu mai ai nici o treba de facut. O pui pe masina si va merge... pana nu va mai merge. mai mult decat atat, pe ele scrie ca nu este indicat sa se incarce pe redresor, se vor folosi doar automate de pornire.

    P.S - A se intelege ca stiu diferenta dintre o baterie si un acumulator, dar am folosit termenul de baterie sa nu il contrazic pe colegul care a deschis topicul. Deci noi avem pe masini acumulatori.
    W203 - 2001

    Comment


    • #3
      Fara intretinere

      Problema cu acumulatorii fara intretinere este ca nu ii poti masura cu densimetrul,si implicit nu le poti face o intretinere corespunzatoare.Au acel vizor,dar densimetrul este sfant . Am deschis aceasta discutie deoarece "specialistii" le incarca dupa ureche. Am dus obiectul la doua centre de incarcat, ei spuneau ca este bine, iar pe masina, dupa doua chei,acumulatorul murea. Plus ca o incarcare costa 3-4oo.000lei.
      Termenul de baterie este des folosit de catre soferi, chiar daca nu este corect. Multumesc de raspuns.

      PS: Ma intereseaza acel tabel.
      Last edited by nstoe; 12-16-2009, 12:49 PM.

      Comment


      • #4
        Redresoarele moderne decupleaza singure alimentarea, cand acumulatorul a ajuns fully charged.De completat se completeaza doar cu apa ,fiindca doar apa se evapora prin "fierbere".Ce nu inteleg eu, este ce anume costa 3-400.000 la incarcare!?
        Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:33 PM.

        Comment


        • #5
          Atat au cerut la un centru pentru a-mi incarca acumulatorul.Ideea este ce facem daca nu avem un redresor ultra performant, dar avem un acumulator gen ROMBAT, cu orificii de vizitare, si un redresor simplu dotat cu un ampermetru. Ce densitate trebuie citita pe densimetru, si cati amperi trebuie sa arate aparatul pentru a considera un acumulator incarcat corect.

          Comment


          • #6
            "Concentratia electrolitului dintr-o baterie auto care functioneaza in regim corect este de 37%. Aceasta carespunde unei densităti de 1,28g/cmc. Orice depăsiri semnificative înseamnă regimuri incorecte: subîncărcare (densitate < 1,24) sau supraîncărcare (scadere nivel electrolit)" - asta am gasit la prima cautare pe google.Eu nu cred ca pe redresor ai ampermetru,ci mai degraba voltmetru.Ampermetrul masoara curentul "cerut" de un consumator si de aceea se monteaza INTOTDEAUNA in serie,interpus intre acumulator si consumator.Un voltmetru ar trebui sa arate,la o baterie incarcata, in jur de 12.5v.Eu am cumparat un redresor "ultraperformant", care are functia de care vorbeam, cu vreo 150 ron.Sa dai banii aia pe o incarcare, inseamna ca te dau banii afara din casa - cu trei incarcari din astea iti iei redresor.

            Comment


            • #7
              Alea fara intretinere,mute din ele,daca dezlipesti un abtibild gasesti dopurili,mai departe te descurci.....si cumpara un redresor destept

              Comment


              • #8
                Acumulator. Ma documentez.

                Observand ca acest thread a ajuns la a 96-a vizita,si considerand subiectul de larg interes, m-am hotarat sa continui. Citind din manualul pentru sc.prof. anii 1, 2 si 3, Automobile, Cunoastere si Intretinere, la capitolul rezervat instalatiei electrice, se foloseste termenul de "baterie de acumulatoare".
                Urmand sfatul colegilor am cautat in comert ( Bricostore, Praktiker ) un redresor. Toate aveau montate pe ele un ampermetru, dar din fisa de exploatare nu rezulta clar cum se face o incarcare corecta.
                Am aflat ca electrolitul trebuie sa aiba urmatoarea densitate:
                -vara min. 1,24g/cm3
                -iarna max. 1,28g/cm3
                In acest moment acumulatorul a inceput sa "sifoneze",iar densimetrul arata 1,24.
                Oare se va mai ridica densitatea,si in cat timp,sau se va distruge bateria lasand-o prea mult la incarcat. Cine garanteaza ca un redresor modern nu intrerupe incarcarea la 1,24, considerand ca este incarcata.
                Last edited by nstoe; 12-17-2009, 20:35 PM.

                Comment


                • #9
                  Mai ar fi de precizat si curentul de incarcare care poate fi maxim 1/10 din capacitatea bateriei exprimata in Ah.Am mai vazut multi "mesteri" care incarca bateria (acumulatorul) cu o sursa de curent continuu; total gresit, acumulatorii se incarca in curent pulsator.
                  Numa bine, si o iarna usoara.
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #10
                    "Încarcare - Reîncarcare

                    * Încarcarea / Reîncarcare bateriei este necesara daca autovehiculul cu bateria montata nu a functionat mai mult timp sau s-a produs o descarcare accidentala a bateriei printr-o manevra gresita
                    * Pentru reîncarcare este necesara demontarea bateriei de pe autovehicul
                    * Încarcarea bateriei se poate face la atelierul service sau la utilizator
                    * Încarcarea se face numai în curent continuu, utilizând redresoare electronice pentru încarcarea bateriilor cu limitarea curentului si a tensiunii maxime de încarcare
                    * În timpul încarcarii bateria se aseaza într-o încapere bine ventilata
                    * Înainte începerii încarcarii se scot dopurile individuale ale bateriei
                    * În caz de nevoie se completaza numai cu apa distilata pentru baterii
                    * O încarcare frecventa a bateriei nu este nici utila nici necesara, deoarece bateria functioneaza în regim de încarcare tampon pe autovehicul, ceea ce îi asigura, în mod normal, refacerea capacitatii nominale
                    * În cazul aparitiei unor probleme frecvente la demarajul motorului se va verifica bateria si instalatia electrica în atelierul service
                    * Se va urmari conectarea corecta a redresorului de încarcare la terminalele bateriei, astfel: polul pozitiv la terminalul pozitiv al bateriei, iar polul negativ la terminalul negativ al bateriei
                    * Cuplarea redresorului se face numai dupa conectarea corecta a redresorului la terminalele bateriei
                    * Bateriile tip (A) se reîncarca la tensiune constanta de 16 V timp de 24 ore cu limitarea electronica a curentului de încarcare la o valoare egala cu 1/4 din capacitatea nominala
                    * Iar bateriile tip (B) reîncarcarea se efectueaza în curent constant în doua trepte astfel: prima trepta, de încarcare rapida, cu un curent 1/10 din capacitatea nominala, pâna la atingerea tensiunii de 14,4 ±0,05 V la borne, dupa care se continua cu o a doua treapta, cu un curent de 1/20 din capacitatea nominala pâna la atingerea tensiunii maxime de 16,75±0,05 V la borne.
                    * La sfârsitul încarcarii, la o baterie complet încarcata, densitatea electrolitului trebuie sa fie de 1,28±0,01 g/cm3, corespunzatoare la o temperatura de +20 oC
                    * În timpul încarcarii nu este permisa încalzirea bateriei peste maximum +65 grade C
                    * În cazul depasirii acestei temperaturi, încarcarea se întrerupe
                    * La terminarea încarcarii prima data se decupleaza redresorul si numai dupa aceea se desfac bornele acesteia de pe terminalele bateriei

                    Grad de încãrcare (%) Densitate electrolit (g/cm³)
                    100% 1,28
                    75%* 1,24*
                    50% 1,20
                    25% 1,16
                    baterie descãrcatã sub 1,16

                    * sub aceasta valoare se recomanda reîncarcarea bateriei"

                    Luat dupa http://www.prompt-trans.ro/instructiuni_exploatare/
                    Last edited by bulgaru; 12-18-2009, 11:36 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Bine punctat. Consider ca toti colegii care citesc acest topic au de castigat, nu doar cei care participa la discutii. Va multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Yellow stone diesel parts plant is one of the leading manufacturers

                        黄河石柴油机配件厂是一家领先的制造商之一
                        发动机零部件,特别是柴油燃油喷射系统
                        更换配件,如喷油嘴,柱塞和,
                        交付阀等在中国南部。
                        *
                        更多详情请访问我们的网站:www.yellowstonediesel.com

                        *
                        黄河石柴油机配件厂始建于1997.Over多年来,
                        黄河石不断成长,并赢得了声誉生产
                        高品质的产品和提供他们的时间。

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by yellowstonepart View Post
                          黄河石柴油机配件厂是一家领先的制造商之一
                          发动机零部件,特别是柴油燃油喷射系统
                          更换配件,如喷油嘴,柱塞和,
                          交付阀等在中国南部。
                          *
                          更多详情请访问我们的网站:www.yellowstonediesel.com

                          *
                          黄河石柴油机配件厂始建于1997.Over多年来,
                          黄河石不断成长,并赢得了声誉生产
                          高品质的产品和提供他们的时间。
                          Mai...colegule...scrie si tu cu mainile nu cu picioarele ca zau daca inteleg ceva din ce ai postat!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Colegul asta a nostru se crede in china si la noi in romania si ne umple forumul de mizerii!!!

                            Comment


                            • #15
                              Ia uitati ce zice chinezoiul:Galben piatra de plante diesel piese este unul dintre cei mai importanti producatori
                              Piese de motor, în special, sistemul de injecție de combustibil diesel
                              Piese de schimb, cum ar fi duza, piston și
                              Supapa de livrare, în sudul Chinei.Galben piatra diesel părți de plante a fost fondată în mai mulți ani 1997.Over,
                              Piatră galbenă în creștere, și a câștigat o reputație pentru producția de
                              Produse de înaltă calitate și să ofere timpul lor.
                              Noroc cu Google Translate.Adica omul isi face reclama la Piatra-Galbena din China de Sud.Deja ma doare burta de-atata ras..
                              Scuze de off-topic,nstoe,dar nu m-am putut abtine!
                              Last edited by dan12101983; 12-20-2012, 16:24 PM.
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF