Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mai multe necazuri la Cobra 240D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai multe necazuri la Cobra 240D

    Sunt nou pe acest forum pe care mă bucur ca l-am descoperit. Evident că sunt încântat şi ca există şi alţi pasionaţi de Mercedesuri W123 care, bineînţeles, spre sa ma ajute cu experienţa lor. Dar sa trec la problemele mele:

    1. Sistemul de frânare. Recent am schimbat un etrier că a crăpat la garniturile de la pistonaşe şi curgea. Făcut schimb şi de placuţe numai că frâna nu merge cum ar trebui. Adică la prima pedală e OK roţile frânează dar la la doua pedala se întăreşte iar frâna nu mai este eficace. Ce poate să fie? Nu e aerisit cum trebuie? S-a "dus" tulumba de la servo?
    2. În timpul mersului se aud zgomote ciudate la roata stânga faţă -păcănituri, iar când frânez pocneşte cam tare - e vorba de vreo bucşă sau pivotul e de vină. Ochiometric nu-mi dau seama.
    3. Am schimbat discul de ambreiaj. După această operaţiune, facută de un nene care se ocupă doar de Mercedesuri W123, intră cam aiurea în viteze şi parcă bate cardanul. Habar n-am ce să-i fac.

  • #2
    Originally posted by ClaudiuAlin View Post
    1. Sistemul de frânare. Recent am schimbat un etrier că a crăpat la garniturile de la pistonaşe şi curgea. Făcut schimb şi de placuţe numai că frâna nu merge cum ar trebui. Adică la prima pedală e OK roţile frânează dar la la doua pedala se întăreşte iar frâna nu mai este eficace. Ce poate să fie? Nu e aerisit cum trebuie? S-a "dus" tulumba de la servo?.
    Probleme similare am avut si eu, numa' ca la je se sparsese etrierul din cauza priceperii unora.



    Posibil sa nu fie bine aerisita. Dupa ce am reparat-o, mecanicul a aerisit sistemul de franare de cateva ori, pe vasul de lichid de frana sunt niste bareme, nu trebuie pus f. mult. Am aflat ca lichidul asta trebuie sa fie de un anumit tip (citeste pe topicul ala). Mai multe las pe altii mai priceputi sa zica.

    Originally posted by ClaudiuAlin View Post
    2. În timpul mersului se aud zgomote ciudate la roata stânga faţă -păcănituri, iar când frânez pocneşte cam tare - e vorba de vreo bucşă sau pivotul e de vină. Ochiometric nu-mi dau seama.
    Du-o la un mecanic, a mea avea simtome similare si un joc in roata destul de ingrijorator. De vina semi caseta de directie pe dreapta.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Unu. Verifica-tzi pompa de vacuum. Si incearca o shmecherie. Fa-i a doua pedala, dar cu piciorul sting, iar cu dreptul accelereaz-o. Si vezi daca se duce putzin pedala de frina mai jos. Asta ca sa fii sigur de pompa de vid. Dar, din cite zici, cam simptom de pompa de vid ar fi...
      La restul, nu ai detaliat suficient. Pocnitura la frinare poate fi tot un etrier care agatza. Zgomotele pot fi din pricina lipsei lamelelor-arc de la placutze. Intratul aiurea in viteza poate fi din cauza tijelor dereglate. Fulajul cardanului poate fi de la vreo flansha. Asta, asha, la modul general.
      Intra mai atent in detalii. Ca nu-i ushor sa dai un diagnostic exact, de la citeva sute de kilometri, fara detalii.

      Comment


      • #4
        DOK, multumesc de sfat. Am incercat ceea ce mi-ai zis si, intr-adevar, pedala coboara. Asta inseamna ca e dusa pompa de vacuum? Asta se repara sau se inlocuieste? Si daca iau una second cum imi dau seama ca e buna?
        In privinta zgomotelor de la roata ce sa-ti mai zic in afara ca zdrangane. De parca ar fi o Dacie cu pivotii dusi sau cu bucsele terminate (asta in afara zgomotului ritmic, ca un tacanit - care pare sa fie, dupa cum zici, de la etrier).
        Cu cardanul problema sta cam asa: masina a stat pe dreapta cam 2 ani timp in care m-am chinuit sa o fac incet, incet - tinichigerie, vopsit alta bord, tapiterie s.a. Nu a iesit chiar ce am vrut dar merge. (Deh, bugetul bata-l vina). Inainte de asta nu facea urit. Dupa ce am schimbat discul de ambreiaj au aparut "talentele". M-am gindit ca meseriasul a rotit cardanul si l-a mai prins in pozitia veche si acum nu mai e centrat. Este vreo metoda prin care se poate centra? (in afara de a experimenta varianta dupa varianta).
        Si cu tijele de la cutie ai dreptate. La mine sunt cam strimbe si, in plus, vitezele sint pe dos . Adika unde ar trebui sa fie I-a e a III-a si unde era 2 acum e 4. Spre sa fac rost de niste tije si sa o remediez. Inca odata multumesc

        Comment


        • #5
          La pompa de vacuum se inlocuiesc pastilele si membrana, eventual, daca e nevoie.
          La articulatzie, te apuci frumushel, devalizezi, si vezi unde talangane. Si o refaci. Cap-coada. Nu pe bucatzi. Daca o faci pe bucatzi, stai mereu si umbli la ea. Mai pe scurt, faci una, pica alta.
          Capul cardanului dinspre cutie e in trei coltzuri. La fel si spre grup. Cind la capatul dinspre grup, unul dintre coltzuri e perpendicular pe asfalt, la fel trebuie sa fie si la cutie. Adica unu e perpendicular cu solul, iar alelalte doua stau rascracarate in sus ca muierea la ginecolog. Daca nu e asha, scotzi primul tronson din culisanta si il repozitzionezi. Atentzie si la flanshe. Daca sint prea moarte, descentreaza tot ansamblul.
          Tijele le mutzi foarte ushor. Aia din mijloc cu aia din dreapta le inversezi. Si dupaia le reglezi alinierea. Daca zici ca sint strimbe, le profilezi folosind un genunchi, ca sa nu se frece una de alta. Daca le lashi sa se frece, cine shtie ce zgomote perverse mai auzi dupaia de sub mashina... Deh, si tijele sint oameni si au pofte...
          Neclaritatzi?

          Comment


          • #6
            In legatura cu pacaniturile alea la roata stanga suspenda masina pe cric pe partea aia si invarte de roata. Vezi ca nu cumva sa atinga janta de tabla aia care e prinsa de fuzeta cu rol de protectie, ca zici ca ai umblat la etrier si nu cumva sa fi fost un pic indoita in timnpul schimbarii etrierului. Asta inainte de a banui altceva. In rest vad ca Dok ti-a dat mai multe amanunte, inclusiv cum sta o femeie la ginecolog. Probabil stie el ce stie......

            Comment


            • #7
              Se pare ca am inceput sa-i dau de cap. Am schimbat servo si am frina asa cum ar trebui sa fie plus ca am aranjat vitezele in ordinea fireasca. Cu zanganitul de la roata inca n-am facut nimic. (astept leafa). Din pacate am alta belea pe cap - patineaza ambreiajul. Miroase a ferodou, iar dupa 60-70 kmh motorul se tureaza dar masina nu se mai accelereaza. Cum se poate regla? Ce pot sa-i fac?

              Comment


              • #8
                Pai nu tzi-a schimbat nea caisa discul de ambreiaj ?

                Comment


                • #9
                  L-a schimbat dar la naiba habar n-am ce se intimpla. O fi uitat sa regleze ceva.

                  Comment


                  • #10
                    Imi face impresia ca a facut o pushcarie pe acolo... Unde tzine ambreiajul?

                    Comment


                    • #11
                      ceva mai jos de jumatatea cursei

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF