Sunt nou pe acest forum pe care mă bucur ca l-am descoperit. Evident că sunt încântat şi ca există şi alţi pasionaţi de Mercedesuri W123 care, bineînţeles, spre sa ma ajute cu experienţa lor. Dar sa trec la problemele mele:
1. Sistemul de frânare. Recent am schimbat un etrier că a crăpat la garniturile de la pistonaşe şi curgea. Făcut schimb şi de placuţe numai că frâna nu merge cum ar trebui. Adică la prima pedală e OK roţile frânează dar la la doua pedala se întăreşte iar frâna nu mai este eficace. Ce poate să fie? Nu e aerisit cum trebuie? S-a "dus" tulumba de la servo?
2. În timpul mersului se aud zgomote ciudate la roata stânga faţă -păcănituri, iar când frânez pocneşte cam tare - e vorba de vreo bucşă sau pivotul e de vină. Ochiometric nu-mi dau seama.
3. Am schimbat discul de ambreiaj. După această operaţiune, facută de un nene care se ocupă doar de Mercedesuri W123, intră cam aiurea în viteze şi parcă bate cardanul. Habar n-am ce să-i fac.
1. Sistemul de frânare. Recent am schimbat un etrier că a crăpat la garniturile de la pistonaşe şi curgea. Făcut schimb şi de placuţe numai că frâna nu merge cum ar trebui. Adică la prima pedală e OK roţile frânează dar la la doua pedala se întăreşte iar frâna nu mai este eficace. Ce poate să fie? Nu e aerisit cum trebuie? S-a "dus" tulumba de la servo?
2. În timpul mersului se aud zgomote ciudate la roata stânga faţă -păcănituri, iar când frânez pocneşte cam tare - e vorba de vreo bucşă sau pivotul e de vină. Ochiometric nu-mi dau seama.
3. Am schimbat discul de ambreiaj. După această operaţiune, facută de un nene care se ocupă doar de Mercedesuri W123, intră cam aiurea în viteze şi parcă bate cardanul. Habar n-am ce să-i fac.
Comment