Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu stiu cum sa ridic spatele (cobra 200 benzina)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cum sa ridic spatele (cobra 200 benzina)

    Am si eu o cobra din '82 pe benzina.pana aici totul e ok. dar mai am si o butelie de GPL in portbagaj, si e tare lasata de spate. prin oras e bine, dar nu toate drumurile din Romania cunosc asfaltul si de aici apere problema mea.cam de pe jos cu toba din spate, o data chiar s-a desprins cu totul. As vrea sa o mai ridic putin, cred ca si 5 cm m-ar multumi. Am auzit tot felul de variante, cu tampoane montate deasupra arcurilor, cu arcuri mai lungi si mai rigide.... dar nu stiu cum ar fi mai bine... a mai incercat cineva ?

  • #2
    cam aceeasi problema o am si eu, spatele lasat si nu stiu din ce cauza.Din cate am vazut arcurile de spate is destul de scurte si inca nu am gasit pe careva sa zica cam ce ar trebuii facut. Am intrebat la un magazin ed arcuri si nu mai stiu exact dar aproape 200 ron bucata.Deocamdata am pus roti de 15 pe spate si s-a mai ridicat(nu mult), da la astea nu am capace.......si nu da bine.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #3
      sunt dispus sa dau si 400 ron pe arcuri, dar sa stiu k rezolv problema, macar cu 10 cm, sa fie mai ridicata, si dak as cumpara arcurile, ink n-am gasit pe nimeni care sa fie dispus sa lucreze la masina. toti mecanicii pe care ii stiu, cand aud de marca, fug ca de dracu (scuze expresia).

      Comment


      • #4
        Ce sa va spun.Am avut si eu o cobra 300D.Acum am un 124 250D.La cobra am avut problema cu esapamentul.Era lasat.Am reusit sa il ridic din incheieturi.Adica, slabeam legaturile dintre galerii, ridicam de ea cat puteam, si le strangeam.Se ridica cu 3-4 cm.Dar in timp se lasau iar.Din cate tin eu minte, cobra are vre-o 3 tobe, dar nu stiu cati suporti ar trebui sa aiba, oricum presupun k cel putin 3.Si am reusit sa ridic galeria, modificand ultimul cot inainte de toba finala.Adica l-am taiat, si l-am refacut din nou, putin mai cotit.Si din cate am vazut, cobrele sunt lasate de spate.Intai vedeti daca gasiti inaltatoare pt ele, si dupa accea daca, nu se rezolva cumparati arcuri.Sa dati banii pe arcuri, si sa nu mearga, nu cred k e convenabil.Arcurile de cobra sunt f f tari.Si nu cred k se duc asa usor.Oricum, good luck!

        Comment


        • #5
          Cu siguranta arcurile ce sint acum pe masina ta au imbatrinit, adica sau lasat, trebuiesc alte arcuri noi. Daca schimbi modelul de arc recomandat pt. modelul tau pe spate, cu cel de W123 T (cobra break) vor fi mai tari, suportind greutati de incarcare mai mari. Arcuri sint convins ca si la Cluj poti comanda la orice magazin de piese auto, vezi ce-ti ofera, si alegi o marca (fabricant) cu un raport bun pret/calitate. Arcuri sh de la dezmembrari nu-ti recomand.
          Tampoanele de cauciuc pe care le pun unii sub arcuri eu nu le recomand, schimba radical stabilitatea masinii, e mult prea periculos, plus ca trebuiesc puse si telescoape mai lungi.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Na asta era o intrebare care o aveam pe limba "daca arcurile de break se potrivesc pe berlina", ca logic sint mai tari.Cobra 2 tobe are, cel putin din cate am vazut io,am avut probleme cu teava de legatura dintre ele,dar am facut alta din teava de inox si acum e ok.
            Si io as da bani pe arcuri da sa fie sigur ca e de acolo.
            Exista doua tipuri de masini :
            1. care au fost lovite
            2. care vor fi lovite

            Comment


            • #7
              si eu ma gandeam k acele tampoane, ar cam scurta traseul telescopului, ceea ce nu e bine. pe de alta parte, perfect de acord, sh niciodata. mai bine dai un ban in plus, da pornesti linistit la drum....

              Comment


              • #8
                cu tobele am o nedumerire. a mele sunt facute, nu sunt din comert si da, sunt doar 2, dar... de pe la mijlocu masinii si pana la ultima toba, nu au nici un sistem de fixare, si asta a mea e cam lunga, are 4.8m, deci e ceva traseu... oare e normal ? pe de alta parte si eu am modificat traseul acelui cot, care e inainte de taba spate, l-am deviat spre dreapta si am castigat vreo 2 cm. dar e prea putin.
                tare as vrea sa fie atat de simplu si cu o pereche de arcuri sa se rezolve problema, da cum putem afla daca se potrivesc cele de breack ?

                Comment


                • #9
                  MERCEDES-BENZ limuzina (W123), 200 D
                  An fabricaţie: 03/79 - 11/85, kW/CP: 44/60, Capacitate: 1988, Cod motor: OM 615.940, Tip: limuzina
                  Suspensie/Arcuri elicoidale/Punte spate
                  KME 4256802, Furnizor:LESJĂ–FORS, 149,30 RON (177,67 RON)buc. Cod O.E. MB 1233240604

                  MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S123), 240 TD (123.183) Nu exista 200 T(Touring)D
                  An fabricaţie: 03/79 - 12/85, kW/CP: 53/72, Capacitate: 2399, Cod motor: OM 616.912, Tip: combi
                  Suspensie/Arcuri elicoidale/Punte spate
                  KME 4256805, Furnizor:LESJĂ–FORS, 154,50 RON (183,86 RON)buc. Cod O.E. MB 1233244104
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    a mea e din 82 cu motor 2000 benzina, da nu cred k e diferita de diesel, nu ? merci de pont!

                    Comment


                    • #11
                      Pe spate nu conteaza daca e diesel sau benzina, doar pe fata diferenta greutate motor. Arcurile de break nu o inalta, ci doar o tin la inaltimea respectiva la greutate (incarcatura) mai mare.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by martynG View Post
                        cu tobele am o nedumerire. a mele sunt facute, nu sunt din comert si da, sunt doar 2, dar... de pe la mijlocu masinii si pana la ultima toba, nu au nici un sistem de fixare, si asta a mea e cam lunga, are 4.8m, deci e ceva traseu... oare e normal ?
                        Am cumparat de curand tot sistemul de evacuare si am fost surprins si eu sa constat ca da,singurele prinderi sunt cele patru inele de la toba finala.

                        Comment


                        • #13
                          Acele distantiere originale de cauciuc ptr arcuri sunt pe diverse dimensiuni in functie de cit vrei sa ridici masina...astia de la MB nu au fost nebuni.....privind pe ele vei vedea pe buza distantierului(partea catre arc)sau daca pipai simti niste bobite ca de orez in relief(de la 1 la 3 bucati)in functie de grosimea distantierului....cine are un catalog LEMFORDER sau FEBI sau un distantier poate pune o foto detaliata....altfel spus vezi intii ce ai pe masina ca apoi sa cumperi majorate....

                          Comment


                          • #14
                            MERCEDES-BENZ (W123), 200, An fabricaţie: 06/80 - 11/85, kW/CP: 74/101, Capacitate: 1996, Cod motor: M 102.939, Tip: limuzina
                            Cod piesa LMI 10902, Bucşe BOGE, Furnizor:LEMFĂ–RDER, pret 17,20 RON (20,47 RON) buc. Partea de montare puntea spate, pe ambele parti, Grosime/inaltime ; 9,5mm, 14mm sau 19 mm, cu respectiv numar crestaturi ; 1, 2 sau 3, cod original MERCEDES-BENZ 115 325 24 44
                            Attached Files
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Aici ai si pozitionarea.

                              Maxim 19 mm (nici 2 cm), asta e tot ce permit tehnic si legal cei de la Mercedes in materie de tampoane/inaltatoare la arcuri, si asta in conditii de drumuri civilizate (tangaj mic), in Romania ai toate sansele sa distrugi rapid telescoapele standard (scurte).
                              Attached Files
                              Last edited by Danny_bb; 11-22-2007, 09:08 AM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF