Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme electrice cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme electrice cobra

    Va salut, sunt nou p-aici si as vrea sa semnalez o problema la batrana mea doamna, un w123 240 d, fab. '77. Am spalat-o cu o seara in urma (exterior), a doua zi nu a mai pornit. Nu stiu daca are legatura una cu alta dar problema e ca atunci cand am dat la automat nu se auzea nimic, mortaciune totala. Am tras-o cu un jeep, a luat-o si am zis ca poate e de la baterie. Am mers cu ea sa se incarce, se comporta normal. Cand am tras pe dreapta (fara sa opresc motorul) a murit toata partea electrica (nu tu lumini, nu semnale, nu stergatoare, radio nimic, mort, ca sa nu mai zic ca de-abia tragea. Am fost nevoit sa plec in oras asa cu ea, dupa vreo 20 de km brusc si-au revenit toate la normal. A functionat vreo jumatate de ora bine dupa care a picat din nou. Ma gandesc ca o fi de la releu sau ceva electric, vreun scurt sau un fir care nu mai calca bine. Ceva sugestii?
    Mentionez ca sunt de cativa ani ma tot lupt cu rablele astea care imi sunt f. dragi, am mai avut un w 123 300d din '83 care era o bijuterie si intentionez sa mai achizitionez una cat de curand. Asta pe care o am acum, cu toate ca este f. veche (mai batrana ca mine), arata f. bine si pana ieri a mers minunat, cel de la care am cumparat-o i-a schimbat motorul cu unul mai mic de 2,0 care merge f. bine.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    Nu esthi singurul care ai o cobra mai batrana decat tine...

    Cat despre lumini, verifica sigurantzele, poate nu era strans bine capacul si intrase apa la ele.
    http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

    Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

    Comment


    • #3
      o posibilitate ...ar fi bornele bateriei atat de corodate incat pica tot... dupa cum bate vantul...eu am patit exact ce ai povestit tu cu un Transit. Inainte de a face orice miscare, curata foarte bine bornele si piesele de fixare de la baterie... de regula se fac depuneri de saruri mai ales la trecerea unui curent mare...
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #4
        Originally posted by mircea_cst View Post
        o posibilitate ...ar fi bornele bateriei atat de corodate incat pica tot... dupa cum bate vantul...eu am patit exact ce ai povestit tu cu un Transit. Inainte de a face orice miscare, curata foarte bine bornele si piesele de fixare de la baterie... de regula se fac depuneri de saruri mai ales la trecerea unui curent mare...
        Ai dreptate si multumesc de raspuns. Intr-adevar bornele erau slabite, le-am strans bine, le-am curatat, am fost la un mecanic am schimbat releuel de incarcare, am pipait toate firele,dracii m-au luat pe frigu' asta. Nu vrea, e moarta, mi-a scos peri albi, imi vine sa-i dau foc. Nu stiu ce sa ii mai fac, m-am saturat s-o trag, in plus nu merge nimic pe ea. Daca era o siguranta arsa pica ceva, dar pe asta nu merge nimic.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Verifica muncitoreste cablurile.. pui mana pe un multimetru sau macar un bec si vezi pana unde merge curentul. Verifica si masa

          Comment


          • #6
            atunci e mai nasol...intradevar trebuie sa o iei incet, cu multimetrul...Totusi trebuie sa fie undeva pe traseele bateriei si/sau la contact daca zici ca nu misca nimic...Cablurile groase... si poate gasesti si o schema de pornire incarcare pt modelul tau, te-ar ajuta sa identifici mai usor unde merge fiecare fir...vezi ce tensiune ai pe baterie si apoi daca se modifica atunci cand pui contactul...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Verifica legatura baterie la masa

              Comment


              • #8
                Bulgaru a punctat bine borna de masa, inclusiv prinderea ei pe caroserie. Verifica borna de plus la capatul dinspre electromotor. Daca te uitzi cu atentzie, vei constata ca borna de plus pleaca de la baterie fix spre shurubul M10 hexagon 17 de la demaror. Or de acolo mai pleaca si plusul spre instalatzia mashinii. Deci...
                Ultima este masa de la motor la shasiu, care e pe undeva pe sub mashina, prinsa unde se prinde cutia de motor, pe partea dreapta.
                Ultima chestie. Cauta pe viitor un mecanic adecvat. Toate firele astea sint cit casa, nu ai cum sa le ratezi. In cazul in care am dreptate, si cred ca am, mecanicul ala ar trebui sa se apuce de altceva. Daca are ceva notziune de deontologie profesionala. Ceea ce cred ca nu are. Iar matalutza sa fii foarte atent unde te mai duci in viitor. Ca unde ai o buba in fund, mai apar si altele, cind te duci la unu care te trateaza de guturai...

                Daca erai de la cocirlatzii din deal, mai intzelegeam... Da mai eshti si capitalist. La dracu cu cartzi nu prea gaseshti lume care sa fi itzit capul mai departe de dacie, tractor universal 650, motoru de leutz sau clasicul D127 de aro de brashov... Dar pin micul paris se presupune ca exista si lume mai rasarita.
                Morala. Exista anumite elemente care n-au ciocul intors, n-au pene multicolore, da tot papagali se cheama. Eu, unul, m-am saturat sa refac ce strica papagalii. Iar cind ajungi la mecanicul de dacie, asta se petrece. Masina ta se transforma in balansoar pentru respectivul papagal. Iar dumneata, ca virgula client, te transformi in papagal, ca itzi ia banul pe timpul lui pierdut de pomana... si tot cu mashina la punga pleci.
                Last edited by doktor4carz; 11-19-2007, 02:52 AM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Bulgaru a punctat bine borna de masa, inclusiv prinderea ei pe caroserie. Verifica borna de plus la capatul dinspre electromotor. Daca te uitzi cu atentzie, vei constata ca borna de plus pleaca de la baterie fix spre shurubul M10 hexagon 17 de la demaror. Or de acolo mai pleaca si plusul spre instalatzia mashinii. Deci...
                  Ultima este masa de la motor la shasiu, care e pe undeva pe sub mashina, prinsa unde se prinde cutia de motor, pe partea dreapta.
                  Ultima chestie. Cauta pe viitor un mecanic adecvat. Toate firele astea sint cit casa, nu ai cum sa le ratezi. In cazul in care am dreptate, si cred ca am, mecanicul ala ar trebui sa se apuce de altceva. Daca are ceva notziune de deontologie profesionala. Ceea ce cred ca nu are. Iar matalutza sa fii foarte atent unde te mai duci in viitor. Ca unde ai o buba in fund, mai apar si altele, cind te duci la unu care te trateaza de guturai...

                  Daca erai de la cocirlatzii din deal, mai intzelegeam... Da mai eshti si capitalist. La dracu cu cartzi nu prea gaseshti lume care sa fi itzit capul mai departe de dacie, tractor universal 650, motoru de leutz sau clasicul D127 de aro de brashov... Dar pin micul paris se presupune ca exista si lume mai rasarita.
                  Morala. Exista anumite elemente care n-au ciocul intors, n-au pene multicolore, da tot papagali se cheama. Eu, unul, m-am saturat sa refac ce strica papagalii. Iar cind ajungi la mecanicul de dacie, asta se petrece. Masina ta se transforma in balansoar pentru respectivul papagal. Iar dumneata, ca virgula client, te transformi in papagal, ca itzi ia banul pe timpul lui pierdut de pomana... si tot cu mashina la punga pleci.


                  Dom' Doctor ia-o usurel...Ce facusi,te dezlantuisi?

                  Comment


                  • #10
                    Dap... E una dintre eternele mele stari conflictuale ancestrale, adica cea cu mecanicul de dacie, pe linga cea cu femeile, la care subscriu la ce a spus Napoleon, si cea cu broasca de mormint, motiv pentru care crematoriul imi este unica optziune viabila. Asta ca o paranteza...
                    Lucrul care invirte lumea asta e banul. Si cind unii il iau degeaba, ma imbolnavesc de pistrui... Stiu ca prea curind nu se va schimba treaba asta, dar ne-om trezi noi cindva... De preferat inainte sa ma arda ashtia si sa-mi bage careva cenusha in motorul vreunuia pe care nu l-am inghitzit niciodata, al carui nume il voi preciza in testament...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Lucrul care invirte lumea asta e banul. Si cind unii il iau degeaba, ma imbolnavesc de pistrui...
                      Ai dreptate Doktore, asta e acum ....
                      Ok, sa va povestesc cum au decurs "ostilitatile" (asta pt. ca tot se plangea Doktorul ca unii dupa "ce isi vad sacii in caruta" nu mai au bunul simt sa spuna cum au rezolvat problema) :
                      - bineinteles ca de dimineata la prima ora am tras-o (de data asta cu un papuc), a pornit si am dus-o la un electrician bun (cel putin mai bun decat ailalti de s-au uitat si au suspinat). Omu' s-a uitat peste tot, i-am zis ce a scris Doktoru despre borne, masa etc. In primul rand ca mi-a dat bateria jos (care se pare ca era una "de volga", mai veche ca masina mea) si a pus una veche de a lui de scuter (exagerez dar era f. mica in comparatie cu ce aveam eu). Ca prin miracol au inceput sa mearga toate. A masurat muncitoreste, cum se scrie p-aici si m-a pus sa ii iau baterie noua. Am cumparat baterie noua. Acum merge ca inainte, porneste f. bine (deocamdata). Mentionez ca omul a fost salon si nu mi-a luat nici un ban. Multumesc tuturor pentru sfaturi, sigur o sa mai am nevoie !
                      p.s.
                      De unde fac rost de schema sigurantelor, a mea, cea care trebuia sa fie pe spatele capacului nu mai e.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #12
                        Bine ca ai rezolvat-o , oricum ti s-a spus "verifica tensiunea pe baterie..." ti-ai fi dat seama sigur ca de acolo e...probabil saraca avea acidul atat de diluat ca nici o tigara nu puteai sa-ti aprinzi cu bricheta de pe masina...
                        Oricum bafta multa!
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #13
                          Mersi, asa este, bateria era praf, nici nu se mai cunostea ce marca este.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF