Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor! Nu imi merge kilometrajul si ceasul de pe bord.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Nu imi merge kilometrajul si ceasul de pe bord.

    Salutare. Sunt nou pe-aici. Mi-am luat si eu tocmai astazi o cobra din sibiu care am gasit-o de altfel aici pe forum. E un 200d din '76 si nu ii merge kilometrajul si ceasul si tare cred eu ca nici motorina nu mi-o arata bine. In rest, azi am venit cu ea din sibiu pana in Stei, Bihor (cam 200 km) si in Sebes am stat vreo 3 ore bara-n bara, si imi place cum merge. Apa nu a urcat si pe drum se tine frumos. Acuma, nu pricep eu prea multe despre ele, dar de cand ma stiu am visat sa imi iau una si acuma trebuie sa invat si eu incet incet sa am grija de ea. Am avut alte masini, dar asta e diferita de tot ce am avut. Va tot vad scriind de piese si de piesutze de la cobre si eu ma uit ca pisica-n calendar si pricep cam jumate din ce spuneti. Inteleg chestiile fundamentale, dar vreau sa invat sa am grija de ea si eu nu numai mecanicul la care ii dai bani cu gramada pentru o nimica toata...

  • #2
    Daca nu indica bine trebuie curatata sonda din rezervor. Se da jos trusa medicala de langa luneta (are un surub), se desfileteaza sonda si se spala. Mie nu-mi mergea kilometrajul pentru ca masina nu mai avea asa ceva. In orice caz e un ras de bani, il gasesti la dezmembrari.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Verifica intai cablul la kilometraj. Putin probabil sa fie stricat ceasul.

      Comment


      • #4
        Mie nu-mi mergea aerul conditionat tot pentru ca nu avea. Cum i-l fac sa mearga?

        Comment


        • #5
          Cel mai simplu mod de a vedea daca e cablul vezi mai intai daca mai exista - scotind ceasurile de bord afara.Ar rebui sa iasa ca la w124 prin ragerea lor succesiva cind de o parte cind de cealalta.Apoi dupa inlaurarea ceasurilor porneste masina si tine cu degetele virful cablului de kilometraj.Pleaca de pe loc si ruleaza cu peste 20 km pe ora daca se invirte e ceasul daca nu - e cam 50 lei nou.
          Stefan

          Comment


          • #6
            Trebuie sa verifici daca cablu e intreg sau daca exista.De schimbat e simplu de tot .Desfaci consola de sub bord ( are 3 suruburi pe fata si unu pe lateral) dupa care cu atentie bagi mana in spatele ceasurilor si o sa gasesti piulita care il tine legat de kilometraj.O desfaci cu mana dupa care tragi de cablu de mijloc spre tine .Daca iese...e rupt. Dupa care faci taras sub masina si il desfaci si de la cutie.La magazin te duci cu cablul vechi si cu talonul .Costa fix 60 ron (azi am cumparat ).In funcite de tipul de cutie pe care il ai pe masina iti da si cablul .Si asta e foarte simplu de vazut.Modelul mai vechi din cutie e din fonta si are capac la spate.Modelul nou e completa din aluminiu .O sa se vada cu cochiul liber.
            In legatura cu sonda de combustibil... La w123 indicatia data de aia e relativa.Nu e ca la masinile noi. Eu nu iti recomand sa o desfaci tu pt ca are 2 fire foarte subtiri in interior si daca rupi alea ...pa sonda!Baga sonda cu totul in benzina sau in diluant slab.In cel mai bun caz desfaci doar capacul din fund si ala cu mare atentie .
            Daca mai ai probleme baga aici .

            Comment


            • #7
              Salut,

              Cu cablu de kilometraj am patit-o si eu. La mine iesise din cutie...nu a fost nevoie sa demontez ceasul de la bord. L-am desfacut din cutie (efectiv am scos sarma aceea otelita din manson), l-am uns cu ulei de motor si l-am bagat inapoi...trebuie sa ai putina rabdare pentru a-l nimerii in gaura de la ceas.
              Bafta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by stefan View Post
                Trebuie sa verifici daca cablu e intreg sau daca exista..
                Originally posted by dog View Post
                Cel mai simplu mod de a vedea daca e cablul vezi mai intai daca mai exista - scotind ceasurile de bord afara..
                Cam asta am zis si eu, dar vad ca unora cu aere conditionate inexistente le arde de mistocareala. La cobra rosie pe care am avut-o cablul de km. nu mai exista, deci trebuie sa verifici in primul rand daca il mai ai. Eu am pus de la dezmembrari. In ceea ce priveste sonda, recunosc ca la nici una din masinile pe care le-am avut nu a indicat bine cu toate ca la 200 D am schimbat-o de 3 ori. Cel mai bine ar fi sa nu desfaci sonda si s-o speli asa cum e, dupa cum au zis si antevorbitorii.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  Cam asta am zis si eu, dar vad ca unora cu aere conditionate inexistente le arde de mistocareala.
                  Off topic:Mai glumeste omul-se mai numeste si ''haz de necaz''.Scuzele de rigoare celor care s-au ofensat.
                  Ps.Fara intentie de a parea ironoc.Oricum incercam sa ajut omul cu un sfat.Toate cele bune.
                  Last edited by dog; 10-14-2009, 21:15 PM.
                  Stefan

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF