Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum se leaga releul de bujii la w 123/124???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se leaga releul de bujii la w 123/124???

    Am un w 123 care initial a fost 230(benzinar)
    am fost pus pe el un motor de 2800 de semisprinter (208 D) si aceeasi problema o am si acum dupa ce mi-am facut rost de un motor de 2000 de w 190 cu tot cu cutie in 5 trepte..
    Nu stiu unde sa leg cele 4 fire de la releul de la bujii...
    As vrea sa imi tina bujiile pe contact si sa mi se aprinda becul cand bujiile se incalzesc... normal ca la o masini care initial a fost diesel.. Precizez ca am montat instalatia... am alimentat cu plus-ul ala gros ce vine prins la surubelul de 10, si daca fac masa cu firul maro(parca)si ating un altul la borna pozitiva bujiile se incalzesc deoarece motorul porneste usor si se aude in releu ticaitul de cuplare, dar cel de decuplare nu... asa ca mi-e frica sa il las tot timpul actionat deoarece cred ca raman fara baterie.... Rog un electrician sau pe Dok sau careva sa ma ajute.. raman dator pana la prima intalnire... garantat....

  • #2
    Pune si tu tipul de releu pe care il ai si poate se gaseste diagrama de conexiuni.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #3
      releele sunt acelasi lucru toate cand vine vorba de legat alea 4 fire, banuiesc ca unul e masa unul e la contact, unul e becul si unul nu stiu, dar problema e ca habar n-am daca mai e nevoie de ceva dupa ele sau se leaga direct si unde???

      Comment


      • #4
        Salut. Atasez aici schema de legare. Unele din ele nu sunt necesare si le poti simplifica (scoate). Vezi ca acel patrat e releul si pe el sunt acele numere care sunt iesirile. Ele sunt notate si pe releu deci nu ar trebui sa ai probleme. Daca ai prieten care se pricepe cat de cat ii vine usor. Daca ai alte intrebari nu ezita sa intrebi.
        Attached Files
        Last edited by sovieticool; 10-23-2009, 22:22 PM.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Releu de bujii nu are numa 4 fire (contacte); ala ce zici tu e releu intermediar ce se pune la faru de exemplu.
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #6
            ClauB, tu cu slr nu imi zice mie ce are cobra.... eu toate cobrele ce le-am vazut aveau 4 fire de legat pentru bord si la bujii in functie de cati cilindrii are 4 sau 5 sau 6 fire pentru fiecare bujie in parte. Din schema atasata mai sus am inteles ce inseamna acele fire : 1 este masa(maro) 2 este contact (rosu cu negru) 3 este becul (rosu) 4 este pentru bulbul de temperatura la apa, ca releul sa stie cand trebuie sa mearga si cand nu... ca sa nu mai legi firul 4 la bulb cred ca i-as putea face o punte de la + continuu si atunci releul ar cupla chiar si cu motorul cald dar il voi lega. Multumesc oricum lui Sovieticool penru schema, eu nu am gasit-o.

            Comment


            • #7
              Bine ar fi sa am SLR, dar din pacate (sau nu) si eu tot cu o cobra ma plimb, modificata de la benzina la diesel de fostul proprietar, si cu releul de bujii pus pe un buton in bord pe care il tin eu apasat la pornire (din lipsa de timp pentru asemenea "reglaje fine").
              Bafta si spor la legaturi .
              Exista doua tipuri de masini :
              1. care au fost lovite
              2. care vor fi lovite

              Comment


              • #8
                legat de releu.. are 4 fire...
                notat cu 15 pe piciorus la releu firul negru
                50 firul rosu-negru
                31 firul mov
                La firul maro
                deci.. care, unde trebuie sa le leg???
                M-am uitat pe schema dar pare cam ciudata pentru mine

                Comment


                • #9
                  Am legat pana la urma releul exact ca pe schema numai ca refuza sa ramana cuplat, asa ca bine ca e prin releu legatura, i-am pus eu manual sa ii dau semnal la un buton de la bord, mi-am legat bec sa mi se aprinda cand incalzesc bujiile si sunt multumit. Abia cand va fi frig le voi tine de 2 ori inainte de pornire fara sa tot sacai contactul. Si mi-am legat + continuu la treapta 1 de la contact ca sa incalzesc bujiile fara sa imi mai porneasca ventilatorul si alte surse de consum, iar cand pun pe 2 si dau la automat.
                  Ramane asa. Multumesc tuturor pentru sfaturi, idei si la Sovieticool pentru schema, m-a ajutat foarte mult

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF