Am un w 123 care initial a fost 230(benzinar)
am fost pus pe el un motor de 2800 de semisprinter (208 D) si aceeasi problema o am si acum dupa ce mi-am facut rost de un motor de 2000 de w 190 cu tot cu cutie in 5 trepte..
Nu stiu unde sa leg cele 4 fire de la releul de la bujii...
As vrea sa imi tina bujiile pe contact si sa mi se aprinda becul cand bujiile se incalzesc... normal ca la o masini care initial a fost diesel.. Precizez ca am montat instalatia... am alimentat cu plus-ul ala gros ce vine prins la surubelul de 10, si daca fac masa cu firul maro(parca)si ating un altul la borna pozitiva bujiile se incalzesc deoarece motorul porneste usor si se aude in releu ticaitul de cuplare, dar cel de decuplare nu... asa ca mi-e frica sa il las tot timpul actionat deoarece cred ca raman fara baterie.... Rog un electrician sau pe Dok sau careva sa ma ajute.. raman dator pana la prima intalnire... garantat....
am fost pus pe el un motor de 2800 de semisprinter (208 D) si aceeasi problema o am si acum dupa ce mi-am facut rost de un motor de 2000 de w 190 cu tot cu cutie in 5 trepte..
Nu stiu unde sa leg cele 4 fire de la releul de la bujii...
As vrea sa imi tina bujiile pe contact si sa mi se aprinda becul cand bujiile se incalzesc... normal ca la o masini care initial a fost diesel.. Precizez ca am montat instalatia... am alimentat cu plus-ul ala gros ce vine prins la surubelul de 10, si daca fac masa cu firul maro(parca)si ating un altul la borna pozitiva bujiile se incalzesc deoarece motorul porneste usor si se aude in releu ticaitul de cuplare, dar cel de decuplare nu... asa ca mi-e frica sa il las tot timpul actionat deoarece cred ca raman fara baterie.... Rog un electrician sau pe Dok sau careva sa ma ajute.. raman dator pana la prima intalnire... garantat....
Comment