Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scurgeri ulei la ceasul din bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgeri ulei la ceasul din bord

    Cred ca am facut o prostie cand am demontat ceasurile din bord. Dupa remontare am vazut ca se scurge ulei pe la 'mufa' care face ii pentru presiunea de ulei. Ce am observat ca uleiul a inceput sa curga nu pe la filet ci unde se imbina furtunul cu surubul.

    Am atasat si o imegine poate va dati seama mai bine de locul despre care vorbesc. Am incercat cat de mult am putut sa apropii mai tare furtunul de surub, dar nu am reusit... este intepenit efectiv.Cu toate astea pe acolo curge ulei in voiosie de cand am desfacut bordul ca sa schimb becurile arse.

    As vrea sa va intreb ce sfaturi imi dati? Are vreo smecherie surubul acela? Adica este cumva nevoie sa il strangi doar umpic sau din ce cauza iese pe acolo ulei? Ceasul indica bine in continuare.

    LE. Am uitat sa specific ca surubul se misca intre furtun si partea din fata? este normala treaba asta sau am reusit eu performanta de a-l rupe?
    Attached Files
    Last edited by crstn_savu; 09-21-2009, 19:24 PM.

  • #2
    Schimba furtunul ..nu e nici o smecherie ..ai tras bordul afara prea tare si sa rupt. Nu e foarte scump. Salut.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      furtunul il pot gasi si in magazine de piese auto sau doar dezmembrari?

      Comment


      • #4
        Eu zic ca il poti gasi la magazin. Inca se gasesc piese noi de Cobra.

        Comment


        • #5
          am fost la cel mai apropiat magazin de piese auto si care aduc si la comanda piese pt cobra si au zis ca nu are si ca numai la dezmembrari sunt. S-ar putea sa fie de vina doar comoditatea pentru ca era stricat calculatoru pe care se uita dupa piese... Pana una alta am reusit sa etansez foarte bine cu niste teflon. Este doar o solutie provizorie pentru ca s-ar putea sa mai vina o cobra in familie si atunci cea a lu taicameu care ii praf va fi pt piese de schimb :P

          Comment


          • #6
            Chiar ieri mi-am desfacut bordul si mi-am adus aminte de masina si intrebarea ta...
            La mine furtunasul care vine de la filtrul de ulei pana la acul indicator e un material plastic la fel ca un furtun si se poate taia usor pe langa metal si baga din nou fortat daca ar scapa ulei... sper ca asa sa fie si la tine, sa nu iti dau sfaturi gresite... aici in mures ti-as putea face rost de un cablu de ala din dezmembrai cu maxim 10 lei caci toate cobrele il au.. cauta la dezmembrari... dar mergi tu si uite-te daca vezi cobra, de la 124 nu e bun, caci e cu bulb electric
            La dezmembrari... nu intreba.. ca din comoditate sau nestiind despre ce e vorba, vor zice ca n-au...
            Last edited by Dj Sky; 10-01-2009, 22:57 PM.

            Comment


            • #7
              Am descoperit intre timp problema prin schimbarea ceasurilor din bord. Era vorba despre o bucata mica de span care a ajuns in interiorul ceasului in orificiul unde intra furtunul. Pentru etansare stutul acesta de la furtun se impinge prin strangerea surubului in ceas. Ei bine fiind acea bucatica de 1mm in locul unde intra stutul acesta nu se mai etansa cum trebuia si iesea ulei pe langa.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF