Cred ca am facut o prostie cand am demontat ceasurile din bord. Dupa remontare am vazut ca se scurge ulei pe la 'mufa' care face ii pentru presiunea de ulei. Ce am observat ca uleiul a inceput sa curga nu pe la filet ci unde se imbina furtunul cu surubul.
Am atasat si o imegine poate va dati seama mai bine de locul despre care vorbesc. Am incercat cat de mult am putut sa apropii mai tare furtunul de surub, dar nu am reusit... este intepenit efectiv.Cu toate astea pe acolo curge ulei in voiosie de cand am desfacut bordul ca sa schimb becurile arse.
As vrea sa va intreb ce sfaturi imi dati? Are vreo smecherie surubul acela? Adica este cumva nevoie sa il strangi doar umpic sau din ce cauza iese pe acolo ulei? Ceasul indica bine in continuare.
LE. Am uitat sa specific ca surubul se misca intre furtun si partea din fata? este normala treaba asta sau am reusit eu performanta de a-l rupe?
Am atasat si o imegine poate va dati seama mai bine de locul despre care vorbesc. Am incercat cat de mult am putut sa apropii mai tare furtunul de surub, dar nu am reusit... este intepenit efectiv.Cu toate astea pe acolo curge ulei in voiosie de cand am desfacut bordul ca sa schimb becurile arse.
As vrea sa va intreb ce sfaturi imi dati? Are vreo smecherie surubul acela? Adica este cumva nevoie sa il strangi doar umpic sau din ce cauza iese pe acolo ulei? Ceasul indica bine in continuare.
LE. Am uitat sa specific ca surubul se misca intre furtun si partea din fata? este normala treaba asta sau am reusit eu performanta de a-l rupe?
Comment