Pana la WUR, am patit-o cu releul pompei de benzina.
M-am bagat in fata la semafor, ca eu cu 170 CP si consum de 20 % am prioritate. Cand sa plec de pe loc, STOP motor. Am dat la automat de sa rup electromotorul, nu alta; acompaniat de claxoanele moldovenilor mei. Am impins-o din intersectie cu ajutorul unui om de bine, ca singur nu puteam misca 2 tone.
Am inceput sa dau telefoane ca am realizat ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul, deci murise ceva.
Multumesc lui Sile cu ocazia asta ca mi-a spus pe unde e releul buclucas.
Am tractat masina acasa, prilej cu care am facut-o de ras. (pe ea/mine).
Tot drumul m-am gandit ce am de facut, si am sarit direct in garaj, am scos releul pompei de la W126 / 2600 cmc - acum stiam cum arata si m-am dus la fix. A pornit la sfert tigaia W123, deci releul e de vina.
Am desfacut releul vechi, am miscat platina mica de pe acolo, si a pornit si cu asta. Am plecat in probe, si s-a oprit la colt.
Am pus iar releul de la W126, dar asta are 2 pini pusi in partea opusa fata de original - nu stiu daca are vreo treaba in minus, dar m-a adus acasa.
Acum am auzit de la Sile ca se face un strap intre 2 pini sa mearga pompa tot timpul , probabil. O schema, ceva sau intre care pini se face strapul ?
Merita improvizatia sau sa caut un releu de schimb ? tot vechi, cine stie cat tine? Iau 2 de rezerva, ca unul nou cam costa.
M-am bagat in fata la semafor, ca eu cu 170 CP si consum de 20 % am prioritate. Cand sa plec de pe loc, STOP motor. Am dat la automat de sa rup electromotorul, nu alta; acompaniat de claxoanele moldovenilor mei. Am impins-o din intersectie cu ajutorul unui om de bine, ca singur nu puteam misca 2 tone.
Am inceput sa dau telefoane ca am realizat ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul, deci murise ceva.
Multumesc lui Sile cu ocazia asta ca mi-a spus pe unde e releul buclucas.
Am tractat masina acasa, prilej cu care am facut-o de ras. (pe ea/mine).
Tot drumul m-am gandit ce am de facut, si am sarit direct in garaj, am scos releul pompei de la W126 / 2600 cmc - acum stiam cum arata si m-am dus la fix. A pornit la sfert tigaia W123, deci releul e de vina.
Am desfacut releul vechi, am miscat platina mica de pe acolo, si a pornit si cu asta. Am plecat in probe, si s-a oprit la colt.
Am pus iar releul de la W126, dar asta are 2 pini pusi in partea opusa fata de original - nu stiu daca are vreo treaba in minus, dar m-a adus acasa.
Acum am auzit de la Sile ca se face un strap intre 2 pini sa mearga pompa tot timpul , probabil. O schema, ceva sau intre care pini se face strapul ?
Merita improvizatia sau sa caut un releu de schimb ? tot vechi, cine stie cat tine? Iau 2 de rezerva, ca unul nou cam costa.
Comment