Presiunea trebuie sa stea la 3. Obligatoriu!!! Daca nu e semn clar de uzura a cuzinetilor (daca nu alte cauze). La rece cam la toate sta. Ideea este sa stea la 3 si cand e fierbinte in relanty.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Gata, i-am dat prima cheie!
Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by DMIHNEA View PostXDemiurgos-sa nu exageram-ceea ce pretinzi am vazut in 40 de ani la o singura masina veche......sa ma laud,la w124 ce posed...nici nu tremura limba de la presiune,dar are 108000km....
De tziganisme e plina romanica!
Comment
-
Cred ca asta e motivul pentru care la modelele mai noi s-a renuntat la indicatorul de presiune ulei(manometrul), sa se evite discutiile interminabile despre presiunea uleiului la relanti.... si au pus un BEC care te avertizeaza cand e de rau cu presiunea (desi pentru unii era mai util ceva de genul:).
Cineva zicea mai sus ca presiunea minima ar fi 1 bar, eu stiam ca e 0,7 bari. Eu am mers cu un 123 motor 200D vreo 2 ani cu presiune la relanti, motor cald, de 0,5 bari (poate ca in realitate era 0,6-0,7, sau poate mai putin de 0,5...) si nu s-a intamplat nimic.
Originally posted by DMIHNEA View PostXDemiurgos-sa nu exageram-ceea ce pretinzi am vazut in 40 de ani la o singura masina veche......sa ma laud,la w124 ce posed...nici nu tremura limba de la presiune,dar are 108000km.....
Daca ai vedea cum este construit un senzor de presiune (cum are si 124) n-ai mai fi asa sigur de ce vezi la bord...asta nu inseamna ca nu ai presiune... tremuratul acului la 123 poate nici nu ar fi sesizat pe un bord de 124.
Originally posted by Demiurgos View PostAmice eu spun cum ar trebui sa fie. Una singura am vazut si eu asa cum spun. Dar la un motor care a suferit o reparatie capitala e o rusine sa se intample asta. Adica la ce il mai faci daca nu iese ca nou?
De tziganisme e plina romanica!
Asta nu inseamna ca mecanicul ala e prost sau ca rezulta "tziganisme" din munca lui.MB 380SE 2.6
Comment
-
Am spus si mai sus. S-a rezolvat! Cand am pornit-o prima oara masina avea lipsa 2 litri si un pic, de ulei si mai statea si ridicata de bot (la 30 grade), pe o rampa mobila. Era seara, eram obositi si nu am bagat de seama aceste aspecte, eram doar nerabdator sa o pornesc. Dimineata am verificat uleiul, i-am completat si am pornit-o tot pe rampa. Presiunea nu a mai scazut de la 3. Am mers cu ea, am lasat-o sa mearga pe loc si presiunea nu mai scade! Asa sper sa ramana. Cuzinetii de biela, ca si cei de palier pe care i-am schimbat erau foarte recent schimbati de fostul proprietar al motorului, aratau foarte bine iar ca marca nu stiu ce era dar aveau sigla MB stantata pe ei. Ma bucur ca acum e OK si nu sunt nevoit sa fac cine stie ce alte interventii, de care sincer nu prea mai aveam chef acuma, dupa o luna si ceva de la inceperea lucrului .
Inca nu am simtit foarte bine masina, am mers numai pana acasa si un mic drum in oras, asa de nerabdare. Ce se simte foarte placut la masina fata de inainte de reparatie, este atunci cand accelerez, fiecare bucatica de pedala apasata corespunde cu un raspuns prompt din partea motorului, a tractiunii, o disponibilitate imediata si puternica. Astept sa gasesc un pic de timp sa plec afara din oras, pentru un rodaj adecvat si dupa 1000-2000 km sa ma dau un pic mai serios la ea, sa vedem ce poate batranica intinerita...
Comment
-
Originally posted by ic252 View PostUn pic cam exagerezi cu afirmatia "la un motor care a suferit o reparatie capitala e o rusine sa se intample asta". Nu e greseala fatala, chiar nu e nici greseala, motorul se incadreaza in parametri de functionare. Se putea lucra mai mult la chiuloasa, parerea mea... Dar, din cate am inteles de la Niko, s-au tinut cont de tolerante. Ca s-au cheltuit cateva mii de lei si merita inca un efort de 150lei este alta poveste, cred ca de-aia se oftica Dok, mai ales ca nu desfaci baia de ulei in fiecare zi
Asta nu inseamna ca mecanicul ala e prost sau ca rezulta "tziganisme" din munca lui.
Eu unul nu as accepta o reparatie in urma careia sa nu am presiunea de fabrica. E o optiune. Tine de gust si de rigurozitatea individuala.
Masina merge chiar foarte bine si cu presiunea de 1 bar. Dar masina mergea si inainte mai bine decat 1000 de dacii si alte 100 de marci de autoturisme, asa ca nu inteleg la ce sa mai faci mototul si sa cheltuii banii daca el oricum merge mai bine decat multe altele? Daca tu nu ai avea nimic impotriva unei asemenea reparatii ma bucur pentru optimismul tau.
O reparatie buna trebuie sa tina cat un motor nou de fabrica adica peste 500.000. Cum o sa mai tina cuzinetii aia atatia km cand ei deja stau la 1.5 cu presiunea??? Nu oricine stie sa faca motoare!!
E ultimul post al meu pe tema asta, si vreau sa il felicit pe colegul pentru pasiunea si devotamentul care l-a afisat fata de masina lui. La multi KM cu ea amice si fara evenimente rutiere!
Comment
-
Multumesc tuturor pentru ajutorul pe care mi l-ati dat prin informatiile si sfaturile de mai sus la problema pe care v-am prezentat-o cat si pentru solidaritatea voastra si urarile de bine!
Cititi trei posturi mai inapoi si veti vedea ultimele mele explicatii la acest fals ''semnal de alarma'' pe care l-am ridicat. Cum ca, TOTUL E OK SI CU PRESIUNEA, nu mai coboara de la 3! Masina-motorul- merge ca uns, nu iti vine sa sa mai cobori din ea.
Am sa revin in alt Thread cu detalii, legate de consum si noxe alte performante.
Va rog Inchideti.
Comment
Comment