
Toate bune, dar acuma va intreb: De ce am presiunea la ulei, cand masina este la ralanty de: 1,5 -2? Arborele a fost masurat de mecanic si acesta a zis ca e in parametri de standard si cuzinetii sint toti foarte buni, "nu-i mai schimbam, nu are rost''. Totusi, pentru ca urechea unui cuzinet de palier- cel de mijloc- avea siguranta in partea opusa cum ar fi trebuit, eu m-am dus si i-am cumparat pe acestia noi, ramanand astfel, numai cuzinetii de biela neschimbati. El zice acum, ca ar fi pompa de ulei, care cica e obosita si atat mai baga ea sau am eu vreun gunoi pe sonda care citeste presiunea uleiului. Nu stiu daca asa este...!? Motorul l-am pornit cu ulei Castrol GTX 15W40. La pornire acul se duce in trei atmosfere, dar dupa cateva secune scade si se oprste la 1,5- 1,7 atmosfere. Cand accelerez sustinut acul urca greoi spre 3 atm. si se posteaza acolo. Ce credeti ca ar putea fi? E periculos pentru motor sa merg asa? Care este presiunea minima admisa, care sa asigure si integritatea motorului. Multe multumiri!
A doua zi dupa prima cheie:
S-a rezolovat! Dimineata m-am dus la service si am mai verificat odata. Am verificat nivelul uleiului. Era curata joja, nu se vedea nimic. Am mai adaugat 2,0 litri si nivelul a crescut putin peste minim! Am pornit dupa ce am completat si presiunea nu a mai coborat de la 3! Sper sa fie asta cauza.Masina mai era si ridicata de bot la (30 grade) pe o rampa mobila. Eu i-am adus mecanicului 6 litri. El zice ca i-a pus in motor?! Daca este asa acum inseamna ca am 8 litri de ulei in motor, iar pe joja imi indica intre minim si maxim.
Comment