Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Gata, i-am dat prima cheie!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gata, i-am dat prima cheie!

    Gata, astazi i-am dat prima cheie la My MB(116-300D), dupa o serioasa reconditionare a motorului, injectiei si ambreiajului. Motorul merge ceas, se aude cum toarce puternic si este silentios, chiar daca aceasta prima cheie i-am dat-o fara tulumba cu filtru de aer montata pe aspiratie. Cand l-am accelerat, zgomotul era similar cu cel al motoarelor sport: puternic, bine asezat, hotarat. Altfel, la ralanty se aude numai bataia injectoarelor. Inca nu am miscat-o de pe rampa. Mai avem de pus acceleratia, filtru de aer si capota. Daca totul va fi OK, maine voi merge intr-un prim rodaj. Abia astept sa vad cum trage si cum se aude in mers. Sper sa fie totul bine, pentru ca a durat mult reparatia si investitia a fost importanta: camasi, pistoane cu segmenti, cuzineti la palier noi, marca KS; duze Bosch noi si curatat injectoarele, pompa injectie ca noua. La ambreiaj aveam vaolanta mica, cu disc mic si placa de presiune care avea inelul spart, iar rulmentul de ambreiaj era la maxim de uzat. Am pus volanta mare( sper ca am facut bine), cu placa si disc foarte bune si rulment nou- Sachs.
    Toate bune, dar acuma va intreb: De ce am presiunea la ulei, cand masina este la ralanty de: 1,5 -2? Arborele a fost masurat de mecanic si acesta a zis ca e in parametri de standard si cuzinetii sint toti foarte buni, "nu-i mai schimbam, nu are rost''. Totusi, pentru ca urechea unui cuzinet de palier- cel de mijloc- avea siguranta in partea opusa cum ar fi trebuit, eu m-am dus si i-am cumparat pe acestia noi, ramanand astfel, numai cuzinetii de biela neschimbati. El zice acum, ca ar fi pompa de ulei, care cica e obosita si atat mai baga ea sau am eu vreun gunoi pe sonda care citeste presiunea uleiului. Nu stiu daca asa este...!? Motorul l-am pornit cu ulei Castrol GTX 15W40. La pornire acul se duce in trei atmosfere, dar dupa cateva secune scade si se oprste la 1,5- 1,7 atmosfere. Cand accelerez sustinut acul urca greoi spre 3 atm. si se posteaza acolo. Ce credeti ca ar putea fi? E periculos pentru motor sa merg asa? Care este presiunea minima admisa, care sa asigure si integritatea motorului. Multe multumiri!
    A doua zi dupa prima cheie:

    S-a rezolovat! Dimineata m-am dus la service si am mai verificat odata. Am verificat nivelul uleiului. Era curata joja, nu se vedea nimic. Am mai adaugat 2,0 litri si nivelul a crescut putin peste minim! Am pornit dupa ce am completat si presiunea nu a mai coborat de la 3! Sper sa fie asta cauza.Masina mai era si ridicata de bot la (30 grade) pe o rampa mobila. Eu i-am adus mecanicului 6 litri. El zice ca i-a pus in motor?! Daca este asa acum inseamna ca am 8 litri de ulei in motor, iar pe joja imi indica intre minim si maxim.
    Last edited by Niko; 11-15-2008, 08:51 AM.

  • #2
    S-a cacat pe el taman la linie... Pentru 50 de euro, setul de cuzinetzi... Nu mai zic nimic...sintem romani si asta vom ramine, sfaturile mele se opresc aici.

    Comment


    • #3
      Mda. Adica cam ce era mai important pt o presiune optima n-a fost schimbat. Cuzinetii...

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz View Post
        S-a cacat pe el taman la linie... Pentru 50 de euro, setul de cuzinetzi... Nu mai zic nimic...sintem romani si asta vom ramine, sfaturile mele se opresc aici.
        daca astia suntem..

        Comment


        • #5
          Nu sunt eu specialist dar presiunea scazuta e cauzata de uzura cuzinetilor... Cum ai acceptat sa faci intreg motorul si sa nu schimbi aia? Inainte aveai presiune la ulei? Adica nu cred ca pana sa faci motorul aveai si acum nu ai, deci trebuiau schimbati. Din cate stiu eu o presiune scazuta afecteaza ungerea (repet nu sunt specialist) in sensul ca nu se mai produce cum trebuie...adica scade durata de viata a motorului. Dar mai mai bine il intrebi pe Dok si il crezi tot pe el. Eu spun ce am auzit pe la un inginer batran. Mare pacat. Vezi si tu daca nu poti sa ii schimbi doar daca dai baia jos fiindca am mai vazut o reparatzie de genul la un BMW. In rest sa ai bafta de ea.
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Da, asa este mecanicul care mi-a lucrat la masina. La el toate sunt bune. Greseala mea... Trebuia sa insist sa ii schimbam. Oricum, lamentarea asta nu ma ajuta acum. Este primejduit motorul la presiunea asta de la ralanty? Se pot schimba pe jos, daca scoatem capacul baii de ulei?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Niko View Post
              Da, asa este mecanicul care mi-a lucrat la masina. La el toate sunt bune. Greseala mea... Trebuia sa insist sa ii schimbam. Oricum, lamentarea asta nu ma ajuta acum. Este primejduit motorul la presiunea asta de la ralanty? Se pot schimba pe jos, daca scoatem capacul baii de ulei?
              Pai presiunea ajuta la ungere. La Passat nu am indicator la presiune ci doar un bec care palpaie si face zgomot cand sunt probleme de ungere. La ala cand mi-a scazut presiunea (se infundase sorbul cu un antival de plastic rupt) au inceput semnalele. Daca mai circulam cu presiunea aia scazuta gripam motorul cu siguranta. Am vazut cobra la care presiunea scadea in momentul acceleratiei...aia da uzura. Deci acolo cred ca se ajunge.
              Nu stiu cum e la cobre dar la BMW am vazut eu cum i-a schimbat cuzinetii doar prin demontarea baii de ulei (carter cred ca ii spune). Cel mai bine il intrebati pe Fane daca merge la MB 123 operatziunea asta. Sa mai desfaci odata motorul e o munca titanica, dar necessar daca nu merge pe jos facuta treaba.
              Eu nu as lasa motorul asa daca as vrea sa mai fac peste 200 000 de km cu el.
              La al meu am presiune tot pe la 1.7 (la 90 de grade, in rest sta la 3)dar are peste 500 000 (am si baia lovita; e posibil sa fie aceeasi poveste cu sorbul). Am bagat un ulei mai gros 20W (e bun fiindca si motorul e in pioneze) si un slik 50. De la aditiv nu am vaz efecte inca. Peste 2 schimburi voi baga si dura-lube sa vad ce se schimba. La un motor nou e penibil sa faci tziganii dinastea.

              Inca o treaba: motorul e un ansamblu de piese, deci toate functioneaza intr-un ansamblu. Care e viteza unui ansamblu? Viteza unui ansamblu este data de cea mai mica viteza a unui element component!!! (LA EXAMEN DEGEABA STIU 9 SUBIECTE DE 10 SI unul de 4 ca tot 4 primesc nota; logic). Cred ca e aceeasi treaba si cu randamentul pieselor din motor. Degeaba merg toate bine cand ai o componenta defecta.

              Ca sa nu dramatizam, "merge si asa, la masini dinaste" dar nu vei fi cu inima impacata niciodata si nu vei avea multumire de pe urma efortului si pasiunii investite.
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Ideea e ca o treaba din asta facuta bine, nu poate fi facuta de oricine, la botul meu presiunea nu scade subt 1,7 iar la coada 1,5, daca e sa ajungi sa faci vreun motor, e cel mai bine sa-i dai mecanicului banii de manopera doar daca presiunea uleiului e perfecta dupa reparatie, ii pui in vedere din start, daca nu-si face treaba BINE, inseamna ca e moka nu!?
                E mare pacat ca asa un motor extraordinar ce ai tu, sa incapa pe mana unui om care nu intelege ce asteptari ai tu!!
                Last edited by pneu; 11-14-2008, 10:18 AM.
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #9
                  La mine presiunea de ulei la 300D era 2.5 si dupa mers tare pe autostrada pana la mare a scazut undeva pe la 2.2 dar dupa ce sa mai racit putin a revenit la 2.5 (mentionez ca aceste valori sunt citite cu motorul cald la relanti )

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sile1 View Post
                    La mine presiunea de ulei la 300D era 2.5 si dupa mers tare pe autostrada pana la mare a scazut undeva pe la 2.2 dar dupa ce sa mai racit putin a revenit la 2.5 (mentionez ca aceste valori sunt citite cu motorul cald la relanti )
                    Cu cat uleiul este mai gros cu atat presiunea e mai mare. Dupa ce ai mers tu pana la Marea Neagra motorul s-a incins cat si uleiul. Iar uleiul are alt grad de vascozitate la temperaturi ridicate...adica se subtiaza: deci scate implicit presiunea cu cresterea temperaturii (la un motor nou trebuie sa stea la 3 in permanenta).
                    Pentru mai multe detalii despre uleiurile mograde si multigrade (cele care au valori diferite de vascozitate la temperaturi diferite de functionare a motorului) consulta asta: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Sper ca s-a rezolovat! Dimineata m-am dus la service si am mai verificat odata. Am verificat nivelul uleiului. Era curata joja, nu se vedea nimic. Am mai adaugat 2,0 litri si nivelul a crescut putin peste minim! Am pornit dupa ce am completat si presiunea nu a mai coborat de la 3! Sper sa fie asta cauza. Eu i-am adus mecanicului 6 litri. El zice ca i-a pus in motor?! Daca este asa acum inseamna ca am 8 litri de ulei in motor, iar pe joja imi indica intre minim si maxim.

                      Comment


                      • #12
                        La a mea (115 benzina) sta pe 3 pana se incalzeste motorul, dupa aceea la ralanti sta la 2 si cand accelerez urca la 3.
                        Ar trebui sa stea la 3 tot timpul ?!

                        Comment


                        • #13
                          Presiunea minima la cald la ralanti e 1, du-te incet cu ea prima mie (macar) de kilometri

                          Comment


                          • #14
                            La 200 D meu sta la 3 indiferent ca e la relanti, ca e turata, ca e cald, ca e rece etc, acolo moare, asa si la 126 benzina. La cea rosie fluctua, cum ii completam isi revenea, la relanti se invartea in jurul lui 1,7 - 2, dar cum am spus, manca ulei.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Nu pot sa-l contrazic pe Fane.....remediaza problema

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF