Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

X Files Rezervor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • X Files Rezervor!

    Cred ca ar fi potrivit sa incep cu masina: w123 300 TD Turbo. Rezervor 70 litri. Scrie in talon!! Ieri, venind spre casa raman fara motorina in afara Timisoarei... ma uit la indicator iar acesta mai indica cel putin15-20 de litri. Dau telefon, apare un bidon de 5 litri. Dupa ce dau bine la automat masina porneste. Incerc sa caut un electrician care sa remedieze problema indicatorului caci evident indica mai mult decat trebuie. Dupa 40 de km de la eveniment fac plinul. Pompa merge iar la 55 de litri face tzac. Rezervorul e full.
    Ipoteza: a.) rezervor de 70 l dar care totusi nu accepta decat 55 l;
    b.) indicator combustibil care in loc de zero indica 20 l.
    Concluzie: Se poate ca din necunoscute cauze (de catre mine!) masina sa se alimteze doar cand rezervorul e mai plin de 20 de litri.
    Adica dupa ce am facut plinul am constatat ca indicatorul merge bine, dar in fapt masina m-a lasat in drum si nu a mai pornit pana nu am alimentat. Dubios... Va rog ajutati-ma!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Curat X-files.... Pe Mulder l-ai intrebat????
    Lasand gluma la o parte, intradevar e un fenomen tare misterios. Imi pare rau dar nu am nici o idee.
    Singura explicatie ar fi intradevar, ca la bord sa-ti indice mai mult ca in rezervor. De problema asta m-am lovit si eu. Am asteptat sa se aprinda becul de la motorina pana am ramas in pana de motorina. Rusinos dar pana atunci se aprinsese si alimentam cand se aprindea becul. De atunci nu-l mai astept. Alimentez inainte de a se aprinde.
    Last edited by florineasca; 09-11-2009, 11:47 AM.

    Comment


    • #3
      Salutare domnu"!
      Sa stii ca ipoteza ta cu alimentarea peste 20 l nu cred ca e buna !Cel mai indicat dupa mine ar fi sa faci o curatire de rezervor la sita de alimentare , adica trrebuie sa dai rezervorul jos dar inainte de asta verifica bine circuitul de alimentare , in special daca ai si prefiltru de motorina sa te uiti la el si apoi la filtrul principal. Sa ai bafta multa !

      Comment


      • #4
        Sonda praf.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Din ce spui,rezervorul e de 70.Dar datorita pozitionarii sorbului mai sus fata de normal, nu mai trage motorina cand ajunge nivelul la 15-20L.Dupa ce alimentezi, o sa-ti mearga perfect.Sonda daca incepe sa indice normal dupa ce faci plinul, inseamna ca merge in parametri.

          Deci, verifica sorbul si pozitionarea acestuia cat mai la fundul rezervorului.

          Comment


          • #6
            Poate ca ce scrie in talon nu corespunde cu realitatea daca cel dinaintea ta i-a schimbat rezervorul....Si a pus unul mai mic lasand sonda la locul ei. Se poate si asa. La cate au intampinat la viatza lor, nu ar fi de mirare.

            Nu ai zis daca inainte intra 70 de kile in rezervor si acum nu iti intra decat 55. Cand ai realizat ca rezervorul are o hiba?
            http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

            Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

            Comment


            • #7
              Originally posted by PaRaDoX View Post
              Poate ca ce scrie in talon nu corespunde cu realitatea daca cel dinaintea ta i-a schimbat rezervorul....Si a pus unul mai mic lasand sonda la locul ei. Se poate si asa. La cate au intampinat la viatza lor, nu ar fi de mirare.

              Nu ai zis daca inainte intra 70 de kile in rezervor si acum nu iti intra decat 55. Cand ai realizat ca rezervorul are o hiba?
              Pai masina o am de o luna! Nu am facut decat 400 km cu ea. Inca mai umblu cu Passatul. Deci e primul plin pe care il fac. Asteptam si eu becul fiindca la 240d tot asa fac. Ma rog cred ca astea au o problema la indicator fiindca la ala sare acul de la 0 la 10 si 20 dintr-odata. Am sa incerc sa dau rezervorul jos pentru curatare. Cu ocazia asta il voi si masura cu galeata. Am sa vad ce e si cu sorbul ala , sa il pozitionez astfel incat sa soarba tot, cum zicea si colegul.
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                X

                Ai murdarie in sonda. Da-o jos si curat-o cu grija sa nu-i rupi vreun fir din interior

                Comment


                • #9
                  Am ceva timp liber asa ca voi da rezervorul jos si il voi curata. Ce trebuie sa am in vedere la demontare? Conducta de alimentare unde e? Are si retur la rezervor? Cum e prins la modelurile T? Si alte detalii va rog daca imi puteti da.
                  Inca ceva... Ce alt rezervor pot monta mai mare de 70 de litri? Am auzit ca ar merge si 95l de pe alte modele... E adevarat?
                  http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                  Comment


                  • #10
                    Da-i jos numa sonda. Desfaci sonda cu o franceza sau ceva, in curu ei are o saiba filetata mare, grija acuma ca sa nu-i rupi vreun fir din interior, scoti namolu din ea, speli bine cu ceva diluant motorina, pui cep si bagi la loc. Normal ca daca ai juma de kil de pamant in ea nu coboara plutitorul la minin veci pururi. Boala cunoscuta la cobrele de acu trej de ani.
                    Daca ai timp mai mult, sigur ca o spalare de rezervor nu strica niciodata.
                    Attached Files
                    Last edited by TomJones; 12-13-2008, 23:25 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Am curatat sonda aceea. Practic nu avea nimic inauntru. Unde e sorbul? Cum e pozitionat? Poate e infundat ala pana la un anumit nivel. Am scos cu furtunul o galeata de gunoi din rezervor. Degeaba. Cum se demonteaza rezervorul?
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Demiurgos View Post
                        Am curatat sonda aceea. Practic nu avea nimic inauntru. Unde e sorbul? Cum e pozitionat? Poate e infundat ala pana la un anumit nivel. Am scos cu furtunul o galeata de gunoi din rezervor. Degeaba. Cum se demonteaza rezervorul?
                        Înţeleg că maşina ta e break. Probabil rezervorul e altfel decît la berline. Sorbul la berline e plasat pe fundul rezervorului şi ai acces la el pe lângă roata din spate dreapta. Preia motorina gravitaţional nu prin sucţiune. Mi-e foarte greu să cred că acel ştuţ cu guler filetat şi piuliţă a fost vreodată demontat şi prelungit de cineva ca să nu ia apa şi gunoaiele de pe fundul rezervorului. Înălţimea ştuţului nu e mai mare de 2 cm de la fundul rezervorului, în aşa fel încât volumul de lichid inutilizabil aflat în rezervor mai jos decât nivelul sorbului să nu fie mai mare de 3-4 litri. Uită-te şi la becul din bord, poate e ars. La mine se aprindea becul când mai aveam 15 litri în rezervor. Cam aşa sunt gândite la toate maşinile cantităţile de carburant de rezervă, să poţi parcurge 100 km în trafic urban.

                        Comment


                        • #13
                          Rezervorul are 70 de litri. Am ramas fara motorina iar cand am facut plinul au incaput doar aprox 40. Plus ca dupa ce l-am golit cu furtunul am bagat o canistra. A mers 20 de km si nu s-a mai alimentat. Deci in bord nu sunt probleme. Daca tin rezervorul peste jumate nu apar probleme.
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Demiurgos View Post
                            Rezervorul are 70 de litri. Am ramas fara motorina iar cand am facut plinul au incaput doar aprox 40. Plus ca dupa ce l-am golit cu furtunul am bagat o canistra. A mers 20 de km si nu s-a mai alimentat. Deci in bord nu sunt probleme. Daca tin rezervorul peste jumate nu apar probleme.
                            Nu putem trage altă concluzie decât că sorbul este modificat sau plasat pe partea superioară a rezervorului. Chiar dacă ia motorina pe sus, ceva nu este în regulă, pentru că e absurd să nu poţi folosi aproape un sfert din volumul rezervorului. Nu cred că scapi fără demontarea rezervorului, dar înainte de a te apuca, verifică toate colierele de pe conducta de tur.

                            Comment


                            • #15
                              E posibil ca rezorvorul sa aibe buson de golire pe fund? M-am uitat atent si am vazut ca exista in centru fundului un dop. Se demonteaza pentru curatare? Rezervorul e putin lovit. Are spargator de valuri din plastic care sa se poata rupe si sa infunde sorbul?
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF