Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparatie podea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Demiurgos View Post
    Revenind la subiect, am fost la tinichigiu care a zis ca imi poate remedia problema care se discuta. Zicea ca imi trebuie tabla zincata de 0.15, deruginol si mult antifon.
    Daca tinichigiu' ti-a spus sa-i aduci tabla de 0.15,schimba-l repede.Ce sa mai vorbesc de zincata...Ca sa ai un reper:tabla care se pune pe casa,e zincata si are 0.35-0.4mm,banuiesc ca ai pus vreodata mana pe asa ceva si ai vazut cat de "tare" e.Iti dai seama ce inseamna 0.15mm...Grosimea asta se foloseste (din aluminiu) la fagurele de la radiator!Si oricum nici nu gasesti asa ceva,nu cred ca exista.La masini se foloseste tabla decapata de la 0.6 in sus.

    Comment


    • #17
      El a zis de 15. Eu banuiesc ca la asta s-a referit. Mi-a si aratat o coala care era destul de groasa. Am sa revin cu dimensiunea exacta. Care ar fi problema cu tabla zincata. Si de ce decapata? Are tratamente mai bune?
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by Demiurgos View Post
        El a zis de 15. Eu banuiesc ca la asta s-a referit. Mi-a si aratat o coala care era destul de groasa. Am sa revin cu dimensiunea exacta. Care ar fi problema cu tabla zincata. Si de ce decapata? Are tratamente mai bune?
        Nu-mi dau seama care-i treaba cu "15".Tabla zincata se sudeaza mai greu,face mult fum,in general sudorii fug de ea.Oricum,in zona sudurii zincul se arde,tabla se decaleste,asa ca nu ai nici un avantaj cu zincata.Cu tabla decapata,in zona sudurii se intampla la fel,iar in rest se poate grundui si apoi vopsi,obtinand acelas rezultat,ca protectie,cu zincata.Deci nu vad nici un avantaj.Poate doar ca e substantial mai scumpa(zincata)...Sudura cu autogen afecteaza o suprafata mai mare,pe o perioada mai lunga de timp, decat sudura electrica in atmosfera protejata (zis in argon - care poate fi,in cazul tablei de otel, CO2) si asta duce - imi pare rau ca-l contrazic pe colegul Pneu - la coroziune intercristalina,care pleaca din interior,oricat ai da la suprafata cu o mie de grunduri,vopsele,chituri,antifoane,etc.Macar daca iti sudeaza autogen,ai grija sa nu-ti dea cordon,sa-ti sudeze in puncte,altfel garantat intr-un an,cazi p-acolo.

        Comment


        • #19
          Domnilor m-am apucat si eu de asta. Din pacate e mancata rau de rugina. O dezbrac de tot sa vad ce o sa iasa. Va tin la curent cu poze si detalii
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Baga mare... eshti baza noastra, in tine e sperantza viitorului luminos.

            Comment


            • #21
              Doktore, razi de mine? Imi cam dau seama ce ma asteapta dar vreau sa incerc marea cu degetu'. Daca iasa va fi bine. Daca nu ... la fier vechi.

              Comment


              • #22
                Fa ca mine... Saci de iuta, fibra de sticla si antifon... iese beton armat. Fara sudura.

                Comment


                • #23
                  Si eu am zis ca sunt singurul cu aer (ne)conditionat la picioare.Sper sa ma apuc si eu pana in vara.Postati aici tot ce stiti despre podele sa am si eu unde sa ma consult.Spor la sudat toata lumea.

                  Comment


                  • #24
                    Tocmai aia e... Daca n-ai argon, pai in fiecare an dupaia sudezi cite ceva... Eu nu am argon, d-aia bag materiale "compozite"...

                    Comment


                    • #25
                      Daca o faci cu autogenul peste un an cazi iarasi din ea, mai bine cauta pe cineva cu argon si sudeaz-o in puncte nu continuu.Am sudat cu autogenul pana acum vre-o 6 ani cand mi-am luat argon si pot sa zic ca autogenul iti omoara masina,masini facute cu autogenul dupa 2 ani erau pline de rugina in locurile unde sa sudat.La ambele tipuri de sudura daca nu mai de ce te prinde e mai grav ca trebuie reconstruit contrapragul sau lonjeronul dupa caz.In cel mai rau caz umeaza sfatul lui Dok cu bitumul si sacu macar nu te mai trage curentul si nu te mai stropesti pe fata la balti

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu o rugaminte.Unde as putea sa duc si masina sa mi-o faca de rugina.Dar sa nu fie asa scump
                        Last edited by loki14; 01-16-2010, 11:58 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Rugina.

                          De unde sa stim noi cei de prin alte localitati, ce meseriasi sunt la tine la Severin?.
                          Esti dispus sa o aduci la Buc.?

                          Comment


                          • #28
                            Daca trebuie nu e nici o problema

                            Comment


                            • #29
                              Sudeaza cu argon daca e mancat vreo traversa sau ceva mai important. In loc de tabla poti baga cu incredere fibra de sticla cum a zis si Dok. La Aro am peticit jumate din el cu fibra si e mult mai lejer si nici nu mai rugineste
                              1984 Mercedes-Benz W123 300D Kombi
                              1998 ARO 243 3.2 UTB
                              2004 Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16 v
                              1994 Yamaha Virago XV 535
                              1999 Yamaha XT 600
                              1960 IJ Festival

                              Comment


                              • #30
                                Daca iti doresti cu adevarat, orice tabla se poate "renova". Mie mi s-a pus pata si i-am pus praguri noi. Se putea observa insa cu ochiul liber ca nu au aceeasi grosime cu cele decupate de autogen.
                                081017_114200.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF