Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes 230 coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes 230 coupe

    Mi-am luat o noua jucarie :Mercedes W123 coupe, 230 C, carburator Stromberg.
    Merge frumos, dar cam intrerupe; ( dupa ce am spalat motorul ),normal.
    Bujiile sunt afumate, Bosch W8DC.
    Sunt originale, sau sa caut altceva ?
    Ce tip de bujii trebuie puse, original din fabrica ?
    Am dat "search" si pe google, dar nu spune tipul - pur si simplu imi da ce sa cumpar - fara sa spuna modelul.
    Attached Files

  • #2
    Salut, de curiozitate, cat a fost pretul final?
    Scuze de off.
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • #3
      Deocamdata suntem la tehnic.
      Cand voi prezenta masina ,POATE voi spune pretul de achizitie.

      Deci, ce bujii ar trebui ?

      Comment


      • #4
        Am cautat din nou, si am gasit ... pe principiul DIY.
        Ptr Bosch, merge W x DC, unde x = 6,7,8,9.
        ATENTIE, exista si WR DC - astea sunt cu rezistenta (R), si nu sunt recomandate.

        Altele bune , recomandate : NGK : BP6ES, Beru : 14-8 DUO

        Avand in vedere ca am gasit pe motor originalele Bosch W8DC, am sa caut alt set la fel.

        Comment


        • #5
          Originally posted by altho View Post

          Deci, ce bujii ar trebui ?
          Cartea tehnica pentru 200 , 230E , 230CE , zice asa :

          - Bosch H 7 D .
          - Beru 14 K - 7D .
          - Champion BN - 9 Y .

          - Echivalent gasit pe net NGK BP 6 EFS .

          Beru si Champion cica sunt frantuzesti , Bosch nu stiu unde sunt fabricate , dar in Germania nu cred ca sunt produse .

          Comment


          • #6
            Faina doamna.
            As spune ca are ceva "experienta de viata", dar sun sigur ca nu ai luat-o ca sa te uiti la ea, asa ca spor la treaba.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              [QUOTE=nstoe;363167]Cartea tehnica pentru 200 , 230E , 230CE , zice asa :

              Aici este o problema : cartea tehnica zice ptr 230E; cred ca E vine de la Einspritz - injectie ???.

              Ptr carburator sunt W 8 DC.
              Motivul ? Si la vw kafer - tot carburator- recomandate sunt W 8 AC, fara R.

              Comment


              • #8
                Da , Einspritz = injectie .

                Daca vrei sa montezi bujii echivalente cu ce ai gasit pe motor , gasesti ceva aici :



                Vad ca poti opta si pentru Sinterom . Am gasit pe cineva care montase pe un W123 si era super multumit .
                Tu faci cum crezi .

                Alt tabel de echivalente , Bosch ~ NGK :

                Comment


                • #9
                  OK,mersi de linkuri.
                  Foarte utile ; cu ocazia asta se confirma din discutiile lor, ca NGK -le sunt superioare Bosch-lor

                  Comment


                  • #10
                    Am dat jos trapa completa - cu tot cu tava pe care culiseaza - sa curat canalele de glisare.
                    Problema este ca atunci cand am desfacut trapa mica de rest, au cazut 2 sine nichelate care nu stiu unde veneau.
                    Deci, pe langa sinele mai mari prinse in suruburi, erau alte 2 care au cazut de undeva.

                    Stiti vreo schita cu trapa desfacuta, sa gasesc locul lor?

                    Multumesc.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Are colegul mer_se280 schiţă, a şi postat-o undeva pe forum, dar nu ştiu unde să caut, însă dacă vede mesajul, sigur o va posta şi aici !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by altho View Post
                        Am dat jos trapa completa - cu tot cu tava pe care culiseaza - sa curat canalele de glisare.
                        Problema este ca atunci cand am desfacut trapa mica de rest, au cazut 2 sine nichelate care nu stiu unde veneau.
                        Deci, pe langa sinele mai mari prinse in suruburi, erau alte 2 care au cazut de undeva.

                        Stiti vreo schita cu trapa desfacuta, sa gasesc locul lor?

                        Multumesc.
                        Uite aici e tot ce am despre trapa. Sper ca te ajuta.
                        Attached Files
                        http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                        Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc .
                          E buna si schita asta, dar tot nu am gasit unde vin cele 2 chestii nichelate.
                          Mai caut .

                          Comment


                          • #14
                            Salut, cele doua sine se pozitioneaza peste materialul indoit al plafonului.(ai grija, una e pentru stanga si cealalta pentru dreapta).
                            Astfel se evita uzura materialului (de la trapa) cand culiseaza peste materialul plafonului.
                            Daca ai nevoie de mai mult ajutor, pune poze pentru indicatii mai clare.

                            Comment


                            • #15
                              Se montează cum a zis Sorin, peste tapițerie, întâi aia subțire si mai lunga, iar peste ea aia mai groasa si mai scurta. Dar amândouă cu capătul rotunjit spre partea din fata. Ai grija sa nu se deformeze capătul cablului ca după aia se blocheaza
                              Attached Files
                              Last edited by andrei_dent; 02-27-2015, 00:25 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF