Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ironia sorti e ca am fost acu 3 saptamani la un nene la Beregsau care se pricepe la electromotoare si l-a desfacut l-a curatat si l-a uns si zicea ca nu are ce sa-i schimbe. Circuitele nu cred ca le-a verificat, dar acu ca Mir a pus problema o sa ma gandesc si la asta data viitoare
    MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
    MB W123 300D - 1982
    MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
    [B]

    Comment


    • Soluţie alternativă , schimbă electricianul.Mai e o vorbă , fiecare meseriaş să zică uite ce prostii a făcut cel dinainte.
      Poate nu calcă bine cărbunii pe rotor , dar trebuia să lase urme, adică un sănţuleţ vizibil.
      Poate ai joc la ax.
      Dacă lipiturile nu erau bune s-ar fi văzut , acum depinde şi de ochiul meseriaşului.
      Altă variantă , să fie statorul în scurt . dar mă îndoiesc.
      Şi ultimele posibilităţi furca , bendixul sau bobina.

      Comment


      • Un prieten de-al meu mi-a zis ca s-ar putea sa se fi blocat furca. Si inclin sa cred asta pentru ca si-a dat drumu' cand am ciocanit-o.
        Pai si-acum vine intrebarea: Se poate bloca furca respectiva, asa, din senin? Ce motive ar avea saraca? Lipsa de vaselina, praf, pilitura?
        Apropo,se poate curata usor furca aia sau necesita aportul unui "specialist"?
        flaX1k : home

        Comment


        • La electromotoarele care pornesc doar dupa ciocanire, daca in prealabil spunetzi ca atzi schimbat carbuni, bucsi si verificat statorul si rotorul va recomad verificarea solenoidului (bobina starter ce face cuplajul de fortza si impinge bendixul pe coroana). Pentru aceasta solenoidul se decapsuleaza si in interiorul lui vetzi gasi contactele de cupru impushcate. Se netezesc cu o pila si ceva smirghel, si sub ele pune-tzi cate o shaiba pentru a respecta distantza dintre ele (care se pierde dupa pilire). Dupa aceea capsulatzi cu un ciocanel solenoidul si dupa ce atzi pus totul la loc ii face-tzi o proba la banc alimentand electromotorul ca atunci cand se afla pe mashina si daca se invarte si bendixul inainteaza atunci totul este ok si se poate monta pe masina. Mentzionez ca am facut acest lucru la doua Cobre scutind astfel cheltuiala necesara pentru achizitzionarea unor bobine starter noi. Bafta si spor la lucru sa avetzi.

          Comment


          • Ciudatenia ciudateniilor!
            De vreo 2-3 zile mi se intampla niste lucruri ciudate la Mimzi a mea. Nu stiu din ce motiv se tot arde o siguranta si nu-mi mai merg: ceasul, casetofonul, semnalizarile...
            M-am uitat la firele casetofonului, la cele ale ceasului si nimic... Am schimbat vreo 4 sigurante de atunci. Pun sigurata noua, totul este bine si frumos, iar dupa ceva timp observ ca iar este arsa. Precizez ca de fiecare data am pus siguranta corecta. Nu stiu care-i motivul si nu mi-am dat seama care-s conditiile care determina arderea sigurantei. Un mic ajutor din partea cobristilor ar fi extraordinar ca nu stiu nici macar de unde sa incep sa caut defectul.
            flaX1k : home

            Comment


            • Sigurantele... ori nu face contact cum trebe, ceea ce duce la incalzire si apoi la arderea ei, ori ai ceva ce haleste cam mult pe acolo, ceva pus in plus pe circuitu ala, poate chiar casetofonu are ceva sau haleste cam mult. E cam greu sa nimeresti de la distanta; curata soclu ala de sigurante, eventual pune un ampermetru in loc la siguranta aia sa vezi cam cat papa.
              Aaa... inca ceva... sigurantele sa fie cu partea conductoare galbena; cele gri se oxideaza foarte rapid si nu mai fac contact daca ii slabit soclu.
              Bafta.
              Exista doua tipuri de masini :
              1. care au fost lovite
              2. care vor fi lovite

              Comment


              • Am curatat si soclul sigurantelor cu smirghel. Degeaba. Siguranta aia se tot arde. Ceva anume mananca curent de o topeste si ceasul din bord sigur nu este...
                flaX1k : home

                Comment


                • Intrebare intrebatoare

                  Desi am dat vechea mea cobra, actualul proprietar m-a rugat sa va intreb care ar fi cauzele de nu-i mai functioneaza farurile.
                  Mi-a zis ca blitzul ii merge (adica poate face blitzuri cu farurile), da' faza scurta si faza lunga nimic.
                  Nu i se aprinde nici martorul albastru din bord pentru faza lunga.
                  flaX1k : home

                  Comment


                  • salutare am un mercedes cobra din '77 cu motor de 3000 de cmc 5 pistoane in linie disel,cutie manuala in 4 trepte,vreau sa iau acest motor sa il pun pe un mercedes 280 se din '82 benzina 6 in linie cutie automata,SE POTRIVESC?AR FI COMPATIBILE? CINE SE BAGA LA TRANSPLANTA?SAU CE DOCUMENTATIE AR TREBUI SA VAD PT COMPATIBILITATE?multumesc...

                    Comment


                    • in legatura cu mufa...

                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Bagi copita mai zdravan si vor iesi. Nu trage de la exterior, ca ramii cu geamul in mina. Deh, se mai lipeshte chederul ala de coaja de bord. Figura cu trimmerul de lumina e mai jos. Ori il curetzi si ai shanse sa mearga, ori il pui pe direct si gata. Piesa ceramica e prinsa cu un shurub pe ceasuri, il desfaci, o scotzi afara, vezi doi pini care ies din placa cu circuite imprimate, pui o litza mai tzapana si voila !!!

                      Cu sonda litrometrica e in felul urmator. Scotzi trusa medicala afara, ii demontezi cutia, iei o cheie de 46 sau o franceza (sau un MOX, dupa cum le place instalatorilor sa zica...) si defiletezi sonda. Are o mufa cu trei pini, dupa ce ai demontat-o o viri pe mufa (goleshte-o inainte, sa nu borasca pe canapele...), pui contactul, dai un tzac din cheie la electromotor sa decupleze releul de bujii (ca sa nu le arzi...) si plimbi sonda cu minutza, mai exact o dai cu cracii in sus shi in jos. Vezi daca arata ceva in bord. Daca nu se mishca acul si nici nu se aprinde becul, inseamna ca sonda ta este intr-o lume mai buna, cu ingerashi shi zine. Ca sa vezi daca e totu ok in bord, cu contactul pus, faci punte, pe rind, intre cele trei contacte din mufa sondei. O data trei sa sara acul la maxim, alta data trei sa se aprinda rezerva. Scurtcircuit nai cum sa faci, asha ca inainte cu incredere. Ideea e ca unul dintre firele din mufa (ala maro) e masa, iar celelalte doua sint semnal din bord. Unul dintre ele, dat la cel maro, aprinde rezerva in bord, iar celalalt face acul sa bitziie.
                      Am si eu o intrebare in legatura cu mufa aceea ... am desfacut-o si cred ca am facut-o de oaie . ideea e ca la mine contactele erau putin oxidate si am desfacut si "carapacea" mufei (cea cu 3 pini) si apoi am pus firele inapoi . tot nu imi indica nimik si problema mai mare e ca nu stiu daca le-am pus corect ca si ordine sau la fel . Poate cineva sa ma ajute sa le pun corect mi sa nu cumva sa ia foc sau mai stiu eu ce sa se intample .( si da nici mie nu mi se aprinde nici un bec cand nu mai e motorina si acul se ridica pana pe la jumate cand o pornesc dupa care scade treptat pana la zero. si ramane acolo.Multumesc.

                      Comment


                      • Salutare ! .

                        In topicul de mai jos , vei gasi schema electrica 300D W123 .



                        Punctul 69 din schema indica "transmetteur niveau de carburant" , adica emitatorul nivelului de carburant . Daca pe mufa sondei ai inscriptionat cifrele 1,2,3 , iti las placerea de a descoperi pozitionarea firelor .

                        Daca nu reusesti , vorbim .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF