Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema audio

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Playere, boxe, impedante...

    Buna ziua !


    Undeva mai sus, cineva a recomandat a monta incinte de putere mai mare. Ca regula generala, acest lucru este total gresit. Si anume pentru ca, cu incinte care suporta mai mult, performantele amplificatorului nu cresc. In al doilea rand, cu aplicatie directa in cazul descris de colegul nostru, uneori trebuie sa te incadrezi in spatiul pe care-l ai la dispozitie, si un difuzor de 10 sau 13 cm nu te va ajuta la remedierea problemei, pentru ca sunt sanse sa nu gasesti de putere RMS mai mare sau va fi mai scump si nu vrei sa dai banii.

    Cu un amplificator de calitate si putere mare, plus alimentare pe fire cu sectiune tip "cat trebuie plus 50%", vei sti definitiv ca limita sunt boxele, si vei sti totodata unde va trebui sa te opresti cu volumul ca sa nu-ti arunci boxele in cap.

    In alta ordine de idei, la nivelul pe care si-l permite muritorul de rand, Sony nu mai e ce era odata de circa 10-12 ani, ca sa nu zic de cacasonicurile alea chinezesti. Iar Blaupunkt nu exceleaza deloc la calitate, majoritatea au un nivel de zgomot de fond extrem de ridicat, suna plat, dinamica slaba, etc. Tot ca regula generala, toate amplificatoarele incorporate intr-un head-unit sunt foarte slabe calitativ comparativ cu un amplif extern, chiar daca nu folosesti subwoofer. Si nici nu le plac impedantele mici...

    Una din liniile audio pe care mi le-am construit acum cativa ani intr-un Ford Taunus din 1982, printre altele, includea in usile din fata doua seturi de componente (doua cai) DLS de 6.5" diametru, (echivalentul de atunci al celor din poza de mai jos) suportand parca 80W RMS, duse de un amplificator Ultimate TA2700 capabil de 200W RMS la 4 ohmi sarcina. Binenteles ca tablele masinii au fost placate cu folie de bitum, cablurile de alimentare au fost de 50mm2 pentru ampliful mic, cablurile audio de semnal mic si mare au fost si ele pe masura, etc.

    DLS Reference R6A.JPG Ultimate TA2700.JPG

    Indiferent ce montezi in masina, calitatea finala a sunetului este data de calitatea celei mai slabe componente din sistem. La head-unit-uri, Pioneer inca suna binisor si la sculele de entry level, daca nu ai pretentii prea mari. Si, o recomandare din experienta personala: incercati sa nu lucrati cu sarcini mici, adica impedante mici la difuzoare.

    Pentru rezultatea bune si la impedante sub 4 ohmi, scula care face amplificarea in cauza va trebui sa fie stabila la acea impedanta, va suge mai mult curent decat la impedante mari, va distorsiona mai repede daca alimentarea nu e pe masura consumului, etc. In plus, o scula stabila pe 2, 1 sau 0.5 ohmi e mai bine dimensionata (mai mare, adica) si n-o poti ascunde oriunde in masina, va costa mai mult ca e mai de calitate, etc. Iar eu socotesc ca difuzoarele de masina incep sa se numeasca difuzoare doar de la 6.5" diametru in sus, restul doar produc zgomot.



    Dragos

    Comment


    • #17
      Salut !
      Revin din nou cu aceeasi problema dar simptome diferite..pana acum mi-a mers fara probleme chiar nu se oprea de loc.Astazi am observat ca bass-ul era dat la 0 cum lam marit la +7 a inceput sa se opreasca .
      Care este problema ? Avand in vedere ca daca am bass-ul la zero nu face vreo figura.
      Mercedes - Benz W123 200 D

      Comment


      • #18
        Originally posted by Al.Khalifa View Post
        Salut !
        Revin din nou cu aceeasi problema dar simptome diferite..pana acum mi-a mers fara probleme chiar nu se oprea de loc.Astazi am observat ca bass-ul era dat la 0 cum lam marit la +7 a inceput sa se opreasca .
        Care este problema ? Avand in vedere ca daca am bass-ul la zero nu face vreo figura.
        Nu ai mentionat daca ai schimbat difurile. Daca sunt tot acelasi atunci tot din cauza difurilor se opreste. Spun asta pentru ca si eu am patit la fel.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Pai am dat la schimb cu varul meu Sony XS F1726 pe unele Sony putin mai micute fata de ale mele 160w-max . 40w-rms .. si le suportau mai bine..
          Mercedes - Benz W123 200 D

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF