Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme bujii 240d.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme bujii 240d.

    Buna ziua! Am o cobra 240d din '82 si trebuie sa schimb bujiile.Prima problema ar fi ce model sa cumpar:BERU,NGK,BOSCH? A doua problema este ca deja am 2 bujii arse si nu se mai aprinde becul de bujii din bord...nu se aprinde din cauza alora arse sau este altceva? Multumesc!

  • #2
    1 -Poate a venit timpul sa faci si o verificare a instalatiei electrice .



    2 - Eu am montat bujii Beru . Este indicat sa fie toate bujiile aceeasi firma si acelasi model .

    3 - Daca martorul din bord nu se aprinde dupa ce montezi bujii noi , vezi punctul 1 .

    Comment


    • #3
      Vad ca becul din bord si-a revenit dupa ce am decuplat si recuplat mufele de la releu...acum se aprinde si se stinge normal. Sa inteleg ca acum imi incalzeste doar 2 bujii? Sau nu mai incalzeste nici una din cauza celor 2 arse?

      Comment


      • #4
        Iti incalzeste doar cele 2 bujii acum.

        Comment


        • #5
          Referitor la bujii: cand le-am dat dat jos si probat ,am vazut ca se inroseste doar varful... asa trebuie ? intreb asta pt ca am vazut pe youtube cum probau 3 tipuri de bujii si se inroseau pana la capat....Acum care se inrosesc cat trebuie?! Ma asteptam ca si ale mele sa se inroseasca pana la capat....

          Comment


          • #6
            1 - Trebuie sa se inroseasca pana la capat .
            2 - Legaturile electrice ale bujiilor sunt efectuate in paralel . Daca doua sunt arse , celelalte doua functioneaza .
            3 - Curata cu un shpray piciorusele releului si priza acestuia .

            Comment


            • #7
              Si daca ale mele se inrosesc doar la varf ce inseamna: sint ele defecte sau releul nu le incinge suficient?

              Comment


              • #8
                Bujiile care se inrosesc doar la varf sunt defecte .
                Releul are rol de temporizare si distributie a tensiunii pe fiecare bujie in parte .
                Vezi schema electrica a masinii .

                Comment


                • #9
                  astea care sint acum pe masina sint FEBI. Cand le-am probat ultima oara(anul trecut) toate se inroseau doar la varf...chiar toate sa fi fost defecte??! Abia astept sa iau 4 noi Beru si sa le probez sa vad daca se inroseste tot electrodul ala... Oricum multumesc mult pentru lamuriri!

                  Comment


                  • #10
                    Pun si o poza cu bujia defecta si am incercuit locul in care se inroseste: doar varful! Adica vreo 5mm din 2.5mm total! Este posibil ca fiind FEBI sa se inroseasca doar varful? Are vreo legatura marca? Sau TOATE trebuie sa se inroseasca pana la baza?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Citind cu atentie ultimile doua postari , am studiat problema cu mai mult interes si este posibil ca bujiile care stralucesc la varf sa fie bune .

                      Partea activa a unei bujii incandescente este un filament , ca sa zic asa .
                      Pe aceasta fila ( mareste poza ) se vede o sectiune printr-o bujie incadescenta :



                      1 - Control coil - bobina de control
                      2 - Heater coil - bobina de incalzire .

                      Cum numai un sfert din lungimea filamentului bujiei patrunde in camera de precombustie ( adica varful ) inseamna ca este buna bujia care straluceste la varf .



                      Daca cunosti bine limba engleza , acest link mi se pare lamuritor :

                      Last edited by nstoe; 02-17-2012, 01:34 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Sal! Deja nu mai inteleg nimic....jumatate din cei cu care am discutat despre problema asta mi-au spus ca tebuie sa se inroseasca la varf,iar ceilalti ca trebuie sa fie rosu absolut tot electrodul.Cativa sint si mecanici si au pareri diferite..... Uite niste linkuri de pe youtube:1http://www.youtube.com/watch?v=M5Alg-4uswc&feature=fvsr 2http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc&feature=related

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorin7907 View Post
                          Sal! Deja nu mai inteleg nimic....jumatate din cei cu care am discutat despre problema asta mi-au spus ca tebuie sa se inroseasca la varf,iar ceilalti ca trebuie sa fie rosu absolut tot electrodul.Cativa sint si mecanici si au pareri diferite..... Uite niste linkuri de pe youtube:1http://www.youtube.com/watch?v=M5Alg-4uswc&feature=fvsr 2http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc&feature=related
                          Aceeasi dilema am avut-o ( cu bujiile acu 2 saptamini ) ca si tine ! Pot sa iti confirm ca, colegul nstoe are dreptate , scrie documentat ( ca de fiecare data de altfel ) , am cerut parerea lui dok care a spus la fel ! Bujia trebuie sa se inroseasca la virf exact ca in poza postata mai sus !


                          O zi buna !
                          Omul invata pina la moarte si cind.............

                          Comment


                          • #14
                            1 - Cronometreaza timpul de aprindere al bujiei , cu tensiune direct de la baterie .
                            In felul acesta verifici cu aproximatie temporizarea releului .
                            Cand este ger mare afara , nu preancalzi bujiile , de la cheie , mai mult de doua ori , cu pauza de 10-15 secunde intre incercari .

                            2 - Pentru o pornire mai buna iarna :

                            - baterie incarcata full
                            - ulei 10W40 - 10W50 cod 228 sau 229.1/3/5 + filtru nou .
                            - regleaza tachetii
                            - pune gaz lampant , cam 5 l la un plin de motorina , in rezervor , acum cand este mai cald afara . Parafina din motorina ingreuneaza pornirea la ger mare , sau motorul nu o ia de loc .

                            Alte verificari le sti si tu .

                            Vb .

                            Comment


                            • #15
                              Bujia se inroseste doar la varf , caldura si temperatura disipa toata suprafata electrodului , dar nu in acceasi masura ca si varful acestuia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF