Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

opritor pt 300diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mie mi se par la fel doar ca intre timp au mai schimbat forma lor. In prezent pe piata e disponibila versiunea din plastic care le inlocuie pe toate cele din metal. Daca facem impreuna ceva masuratori la subler ne putem da seama de eventuale diferente. Daca lungimea tijei e la fel la ambele nu vad de ce nu s-ar potrivi.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #32
      Sa inteleg ca stii cum ar arata al meu, adica cu carlig?oare prinderea in interiorul pompei e la fel, pentru ca eu nu stiu cum arata locasul in care se agata tija ce culiseaza,si care la mine e rupta.La tine tija culiseaza in plan vertical iar la mine in plan orizontal.Ar fi perfect daca ar potrivi al tau.
      Last edited by teos; 07-26-2012, 19:59 PM.

      Comment


      • #33
        Prima poza e modelul vechi, adica al tau (cu carlig), si a doua poza e modelul nou in varianta de plastic. Ambele fac aceiasi treaba. Nu conteaza ca sunt in plan vertical sau orizontal. Important e sa ajunga la tragaciul din interior. Masoara tija de la baza membranei pana la capat.
        Attached Files
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #34
          Am gasit la o dezmembrare fix ca si al meu, l-am pus la loc am mufat furtunele si n-am mai reusit sa pornesc, pana ce am desfacut furtunul de vacuum de la opritor.Fara conectarea opritorului la vacuum porneste, iar cand il conectez se opreste.Oi fi pus ceva aiurea ?

          Comment


          • #35
            Mai mult ca sigur nu ai pus furtunele bine la electrovalva. Cate stuturi are electrovalva? O poza se poate? Si eu am patit la fel prima data pana m-am prins de schema.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #36
              are 3 din care unul e blocat cu un dop ce pare original , dar e o schita pe ea cu numerele 1 2 3

              Comment


              • #37
                In sfarsit am reusit, se opreste cand trebuie si nu invers. Am pus furtunele invers.Mersi pentru indrumare.

                Comment


                • #38
                  Se pare ca mai e ceva in neregula.Dupa vreo saptamana dau sa pornesc, o ia din prima si imediat se opreste, dupa care nici vorba sa mai pot porni.Am scos furtunul vacuum de la opritor si surpriza,a pornit din prima.L-am pus la loc am oprit si am pornit cu el montat fara probleme.La fel si dupa doua ore, pornire fara probleme.Urmatoarea zi pornire din prima dar cu oprire imediata, am scos iarasi furtunul de vacuum si am pornit fara probleme.Deci daca sta mai mult nepornit trebuie sa ii scot furtunul de la opritor pentru prima pornire, apoi nici o problema la porniri intermediare.Care sa fie problema?

                  Comment


                  • #39
                    Dupa ce am schimbat bateria au disparut si problemele cu pornirea la intervale mari.Cred ca vechea baterie fiind descarcata, in momentul cand dadeam la automat lasa electrovalva fara curent si astfel opritorul era si el actionat.

                    Comment


                    • #40
                      Salut,

                      Am demontat si eu opritorul din capul pompei de injectie (1427133091).
                      Am gasit ulei in el. Cum a ajuns ulei acolo habar nu am.
                      Functioneaza bine supapa (chiar si cu ulei dar si mai bine dupa ce am scos uleiul).
                      Problema acum este ca nu mai tin minte cum a fost montat, adica nu stiu pe ce parte se monteaza cirligul de la tija care se misca.
                      Stie cineva cum se monteaza?
                      Multumesc anticipat.

                      Comment


                      • #41
                        Nu te ajută poza din postul #33 ? Acolo se vede clar, luând ca punct de reper ștuțul furtunului.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #42
                          Nu ma ajuta pentru ca nu mai tin minte cum venea stutul.
                          Banuiesc ca venea cu stutul in sus (sa fie mai usor de bagat furtunasul)...cu stutul spre motor sau in jos nu prea cred (imposibil sa bagi furtunasul)

                          Comment


                          • #43
                            Te uiti in pompa si vezi ca trebuie agatat de tija din interior. Daca nu faci asta nu va functiona.
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF