Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

opritor pt 300diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • opritor pt 300diesel

    Buna ziua,cu speranta unor lamuriri va adresez urmatoarea intrebare:Cum pot face oprirea la un motor 300d ce a fost transplantat pe un ims, in conditiile in care nu am montat acel vacuum la pompa de injectie, aceasta nemaiavand vreo clapeta vizibila afara.Mentionez ca acum fac opriea mecanic in viteza cu debreiere brusca.Multumesc

  • #2
    300 D ce tip? De Cobra W123 sau de W124? Daca opritorul este pe vacuum, pe pompa de injectie ai o capsula in care intra un furtunas vacuum. Iei o electrovalva si o legi la contact sa inchida circuitul intre pompa vacuum si opritoul de pe pompa de injectie. E o joaca de copii. Electrovalva o gasesti la dezmembrari Mercedes. Cauta-ma dupa ce ai piesa in mana. Bafta!
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Originally posted by teos View Post
      acum fac opriea mecanic in viteza cu debreiere brusca
      Ar trebui să se oprească şi astfel: iei contactul (ca şi cum ai opri motorul), iar apoi apeşi frâna sau claxonul.
      Originally posted by Leo View Post
      Iei o electrovalva si o legi la contact sa inchida circuitul intre pompa vacuum si opritoul de pe pompa de injectie.
      ... sau iei un contact de Diesel cu vacuumul pe el, dar asta înseamnă că vei avea şi altă cheie, dacă nu schimbi butucul cu cheia avută acum, pe contactul Diesel ...
      Mă rog, e mai complicat aşa, varianta mai simplă e cea propusă de colegul Leo.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Originally posted by Levi View Post
        ... sau iei un contact de Diesel cu vacuumul pe el

        Salutare!

        Am eu un contact vacuumatic pentru Diesel daca va intereseaza http://www.clubmercedes.ro/grand-baz...-t21121p2.html



        Asa arata contactul...




        Toate cele bune!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Vedeti ca nu sunteti atenti? Colegul are motorul de Mercedes pus pe un IMS (Aro M461). Nu vad cum ar putea sa monteze un contact de Mercedes la IMS. Ne scarpinam ca oltenii?
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #6
            Off topic

            Originally posted by Leo View Post
            Vedeti ca nu sunteti atenti? Colegul are motorul de Mercedes pus pe un IMS (Aro M461). Nu vad cum ar putea sa monteze un contact de Mercedes la IMS. Ne scarpinam ca oltenii?
            Păi, de nu sunt(em) atent/atenţi ? Hai să le luăm la rând - cu riscul de a polua topicul colegului -, şi dacă greşesc, rog să fiu corectat. ÃŽn primul şi primul rând, eu presupun că, colegul are contactul original de IMS.
            1. IMS-urile într-adevăr au ieşit din fabrică exclusiv cu motoare Otto, în concluzie nu au contact compatibil cu un motor Diesel.
            2. Nici primele generaţii de motoare Diesel de pe ARO, TV şi alte asemenea nu se opreau din contact, ci trebuia să tragi de acel buton/manetă prin care se tăia alimentarea. Tot aşa de bine, prin aceste contacte nu se puteau încălzi bujiile, prin simpla rotire a cheii pe poziţia "contact".
            3. După ce au apărut soluţiile mai "moderne", se montau contacte mai deştepte (pe bujii - vezi mai sus), dar şi acestea opreau motorul prin acea electrovalvă de care discutasem în primă fază. Şi aici, on topic: se poate monta şi un asemenea contact (de RABA, ARO, TV), avantajul constând în încălzirea bujiilor din cheie.
            4. Dacă revenim la oile noastre ("zise lupu' "), nu văd ce ar putea împiedica montarea unui contact de Diesel vacuumatic (perfect compatibil cu agregatul) pe acest IMS ? Blocarea volanului sau ce ? Asta nu e o problemă, şi la Lord e anulat blocajul (fost benzinar, acum dizăl), dar contactul e vacuumatic, la fel ca cel prezentat de colegul Feri (mer_se280).

            Respect, cele bune !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Scuze din partea mea .
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Repet - nu are nici un rost sa se complice cu contactul de Mercedes cand poate foarte simplu sa se foloseasca de contactul original al masinii, care poate da comanda si la releul de bujii si la electromotor si la oprirea motorului prin electrovalva. Poate doar pentru mandria de a avea chei de Mercedes in buzunar.
                Si eu am facut acelasi lucru cand am pus motorul diesel. Am lasat contactul original de benzina (fara vacuum) care are aceeasi cheie pentru absolut toate incuietorile masinii, si doar am adaugat o electrovalva in compartimentul motor. Acum depinde de preferintele si posibilitatile fiecaruia. Nu uitati! nimic nu se compara cu originalul. Am dreptate?
                Bafta!
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Leo View Post
                  Am dreptate?
                  Da, ai !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc , maine o sa caut o electrovalva .motorul este de cobra , si intradevar nimic nu se compara cu originalul , eu fiind si fost posesor de cobra 240 diesel .

                    Comment


                    • #11
                      Am fost la dezmembrari si nu am gasit electrovalva, asa ca sunt interesat de achizitia uneia de la eventualii posesori .Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Am eu o electrovalva. 70 de lei. Perfecta. Trimit si prin posta.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          poti sa mi-o trimiti la oradea?datele mele sunt:suciu teodor , oradea , str.Blaise Pascal nr 5 ,bl pb 71 ap 15

                          Comment


                          • #14
                            Sa notat pleaca azi sau miine dimineata.Un numar de telefon te rog si cum preferi sa o trimit ? Curier sau posta ?
                            Last edited by sovieticool; 02-06-2012, 09:44 AM.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #15
                              nr de tel 0732900253;prefer posta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF