Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Semne de "boala" W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Niciodata nu m-a lasat baba mea in drum . Acasa da, dar in drum niciodata. Cat despre planetare, a mea pe spate dreapta cine mai stie de cand e dusa, dar de aia tot merge.
    Dar e bine sa fi pregatit cand pleci la drum lung
    MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
    MB W123 300D - 1982
    MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
    [B]

    Comment


    • #17
      Cobrele sunt masini bine gandite de neamtz inainte sa le scoata la vanzare, lucru rar azi, varu meu cu un 200 D din 81 a facut europa de doua ori fara probleme, a mea a facut italia de vreo doua ori la fostul proprietar iarasi fara probleme, ce sa zic, sunt masini de drum lung!!!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #18
        Originally posted by doktor4carz View Post
        Acuma ca sta de la semnul de 80 nitzel mai sus, spre 90 de grade, n-o fi foc, numai sa nu fie acul jucaush, d-ala de sta in orash la 90 si spre suta, iar afara la viteza cushera la 80 sau pacolo. Daca regimul de temperatura e constant in orice situatzie, e ok. Daca nu, curatzire scrie pe repere...
        si curatzirea asta cum se face? La mine termostatu' e nou da' nu inseamna ca si functioneaza bine; mi-am gasit o pompa de apa second-hand de care nu-s foarte sigur ca nu e noua iar temperatura imi urca la ralanti pe la 90; Deocamdata mai surubaresc si inca la drum n-am incercat-o asa ca nu stiu daca temperatura creste la "forja".

        Comment


        • #19
          Pa depinde de termostata, daca e de ala de 87 de grade sau asa ceva temperatura sta la 87, 3 grade pan la 90 cat mai e?!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            Originally posted by pneu View Post
            Cobrele sunt masini bine gandite de neamtz inainte sa le scoata la vanzare, lucru rar azi, varu meu cu un 200 D din 81 a facut europa de doua ori fara probleme, a mea a facut italia de vreo doua ori la fostul proprietar iarasi fara probleme, ce sa zic, sunt masini de drum lung!!!
            Pai deaia am io cobra.Tata are un passat 1.9TDI si numa probleme are cu el.Cat de curand tre sa ne scapam de el,mai bine o cobra decat un passatca stii ca tine,nici baba mea nu m-a lasat veci in drum,singurele probleme o fost cuie in roti(asta-i romania).
            Sa conduci un Mercedes este o placere...

            Comment


            • #21
              Originally posted by doktor4carz View Post
              numai sa nu fie acul jucaush, d-ala de sta in orash la 90 si spre suta, iar afara la viteza cushera la 80 sau pacolo. Daca regimul de temperatura e constant in orice situatzie, e ok. Daca nu, curatzire scrie pe repere...
              Sa inteleg ca daca acul nu sta constant la toate regimurile de mers are o problema? Problema este pe instalatia de racire sau la indicator?
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF